MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Het is geen vereiste om naar voren te kijken, maar het is wel handig om de scheids even een blik te geven waarmee je aan geeft dat je klaar staat. Veel lifters verstappen hun voet nog wel eens wat oid voordat ze echt klaar staan, of misschien leggen ze de halter nog even terug als ie niet lekker ligt. Als je de scheids even aan kijkt is dat een teken dat je wel echt klaar bent om t squat signaal te ontvangen.
Ja, dat gevoel kreeg ik al wel een beetje.
Ga er gewoon aan werken komende tijd.
Deadlift Max Test
Opwerken naar 100-105% van 1RM
Gewicht
103.7 kg
Deadlift
60 x 5
100 x 4
130 x 3
150 x 3
170 x 2
190 x 1
210 x 1
230 x 1
240 x F
200 x 2
Sumo Deadlift
200 x 2
Beltless Stiff-legged Deadlift
140 x 8 x 2
Feedback
Was een mindere sessie vandaag.
Had slecht geslapen en voelde mij aardig stijf.
230 ging omhoog met moeite, maar dacht dat het techniek kwestie was.
Had jammer genoeg de lift net niet op film, omdat mijn geheugen weer vol was...
Helaas bleef hier met de 240 poging ook weinig van over en werd het quasimodo stijl gefaal.
Daarna nog maar 2 x 2 gedaan op 80-85% om in ieder geval positief af te sluiten qua techniek.
Kon mijn rug in ieder geval rechter houden, maar merkte wel dat ik vrij horizontaal sta met Deadlift.
Daarom toch nog maar eens Sumo geprobeerd en die reps voelde fijner en explosiever aan dan conventional.
Denk dat ik dus bewust nu even Sumo ga pullen komende sessies en kijken hoe dat bevalt ook op de meet.
Enige reden dat ik het nu niet doe was wegens het gevoel dat mijn heupen het slecht trokken op den duur.
Als ik hiermee straks 230-240 kan pullen op de meet en alles soepel en goed voelt ga ik het een poging geven.