AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

training @ ppendal of is er weer zon beginnersdag?

training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
Gisteren best chill getraint.

Deadlift (wou Squaten, maar was in een Deadlift mood)

5x60kg
5x100kg
3x120kg
1x140kg
1x180kg (belt/magnesium vanaf hier, wou eerst 5 reps maar deze vloog easy omhoog, dus dan maar maxen)
1x200kg (eindeiljk, laatste keer dat ik deze pakte was in februari, alleen deze keer no hitch en vid, techniek is brutaal lelijk)
0x210kg (kwam maar 5cm omhoog ofzo, denk puur technisch)

Front Squat

5x60kg
5x80kg
1x100kg (easy, dus maxen dan maar :p)
1x120kg (****ing struggle, daarna ****ing wazig en was eventjes de weg kwijt)
5x80kg

Dumbbell Shoulder Presses

8x12kg
8x16kg
8x20kg
5x24kg
2x26kg (k*t dumbbells, schijven focken me polsen op)
3x24kg
5x20kg

Dumbbell Curls (slowwww negatives)

8x12kg
8x16kg
5x20kg
5x24kg
3x30kg
5x20kg

Close Grip Bench Press (paused)

10xbarbell
3x40kg
3x60kg
3x80kg
1x100kg (zeer easy)
5x80kg
8x60kg

Dat was het, helemaal verdwaald en met wazigheid de gym uitgelopen -> Good train.

toch lekker weer de 200 gepakt

nette training man, sterke curls!!

Gaat goed fawaz, keep on going :)

Lekker weer 200 beest!

Lekkere training man ! beter dat je weer de 200 gepakt hebt

• #1.990
nette training man, sterke curls!!

Thanks. Probeer ze zo strict mogelijk te doen, tot circa 26kg lukt dat nog, maar daarna wordt er wat meer geswinged en wat rug gebruikt.

Gaat goed fawaz, keep on going :)

Thanks Kevin, gaat zekers goed.

Beest is het niet, maar good to be back zeg maar. :p

Lekkere training man ! beter dat je weer de 200 gepakt hebt

Thanks JW, nu nog die 2 in een 3 veranderen en dan zijn we echt goed bezig. :thumbup:

Training van vandaag:

Rack Pulls (onder knie)

8xbarbell (lang niet meer gedaan dus even weer doorkrijgen)
5x60kg
5x100kg
3x140kg (vanaf hier mixed grip)
3x160kg (vanaf hier magnesium)
3x180kg (vanaf hier belt)
3x200kg REPS PR? (denk 2, anders 1)

Squats (niet de bedoeling maar had gewoon zin! Had geen oly's bij mij dus dat was k*t)

5xbarbell (nieuwe oefening, Squat naar beneden naar Full, even pauzeren, omhoog tot parallel even pauzeren, weer terug naar Full en dan uit Squaten, ergens gezien in een olympic video, wou het eens proberen)
3x40kg
3x40kg
3x60kg
8x40kg (regular Squat vanaf hier)
5x60kg
3x100kg
1x120kg
3x140kg (belt, kreeg commentaar dat ik naar voren bewoog dus de barbell maar geracked)
5x100kg
12x80kg
15x60kg
20x60kg
15x60kg

Comment: doodgaan, dit volume maar vasthouden. :thumbup:

Incline Bench Press (lang geleden :p, laatse rep paused)

10x40kg
6x60kg
4x80kg 1-2 REPS PR(****ing easy)
2x90kg PR
2x100kg PR

Tricep Pushdown

3 sets 20 reps
2 sets 15 reps
1 set 12 reps

Dikke pomp, gewicht telkens verhoogd, schreeuwen en doodgaan van de pijn telkens rond de laatste reps.

Kettlebell One Handed Swings

8x10kg
5x24kg
5x28kg

Cardio - 10 mins.

Vandaag een soort van halve dag dat Green/Face shizzle gedaan, voel me veel beter en fitter. Morgen echt beginnen ermee en hopen flink wat kg's overboord te gooien. :thumbup:

nice session mino, sterke rack pulls, gaat goed!

Best lekkere training joh, nice volume en PR's! Hoe beviel dat 'nieuwe' squaten?
En succes met je cut! Dat Green/Face houdt eigenlijk in dat je alleen groene groentes en vlees/vis/ei eet toch? Eigenlijk nog een stapje verder dan keto dus... Lijkt me pittig. Ben benieuwd hoe het je afgaat. :)

zo'n streng dieet = kracht weg

flinke training man
nice pulls auch!

Snelle cutresultaten = kracht weg.

Protip: rustig cutten en geen krachtverlies merken! (duurt wel veel langer). That's what I'm trying. Is veel aangenamer denkik (als het werkt).

Idd.
Maar als je zo hoog in vet staat hoef je ook niet heel diep nog te gaan en zal je normaal gesproken geen tot weinig kracht verliezen.

mino staat niet hoog in vetpercentage... dat is gewoon chillende spiermassa... hanging losely.. je weet toch

geen training meer ??

• #1.999
Zal vast meevallen die krachtverlies.
Voel me in ieder geval wel beter in me vel en minder bloated, zal vast aan mij liggen maar goed.

Vandaag nog lekker banen gezwommen, flink wat aquajogging en ook lekker bubbelbad achteraf. Voel me beter en klaar voor de strijd. :)

Zal vast meevallen die krachtverlies.
Voel me in ieder geval wel beter in me vel en minder bloated, zal vast aan mij liggen maar goed.

Vandaag nog lekker banen gezwommen, flink wat aquajogging en ook lekker bubbelbad achteraf. Voel me beter en klaar voor de strijd. :)

Welke strijd ? zaterdag ??

Terug
Naar boven