MuscleMeat

Minos Strongman Log

Je doet 2okt nog wel mee in emmen toch :O

nee 2 oktober gaat mino ook naar papendal :D

Slechte zaak :P

haha nee joh, wedstrijden zat. een training onder leiding van pjotr v/d hoek maak je niet iedere dag mee.

poos niet meer hier geweest, sterk bezig kerel

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.009
Nee, heb besloten dat ik beter de training van Pjotr kan bijwonen.
Zodra me techniek in alle lifts verbeteren gaan de poundages omhoog en heeft dat positivie invloed op me strongman lifts. Dus vandaar.

Bovendien zijn er zoals eerder vermeld veel meer wedstrijden om te doen, maar dit is gewoon een unieke kans.

Training ging de laatste paar dagen niet omdat ik een ongeluk had met me fiets. (me voorvork klapte opeens kapot landde daardoor nogal ongemakkelijk op me verzwikte enkel, dus uit voorzorg maar niet getraind)

Morgen ga ik wel denk ik nog RPB mits me enkel weer beter aanvoelt. Vandaag voel ik geen steken/last meer dus dat scheelt.

Als je zomaar door je fiets uitzakt is het idd een goed idee om te cutten :D

ze moeten gewoon sterkere fietsen maken. Niet dat als je de trap op loopt, boven op de brug bent en op wilt stappen. Vervolgens aanzet om kracht te zetten op de trappers. Vervolgens sta je daar met fiets op de grond, trappers van de brug in het water gevallen en een los stuur in je handen :P

gelukkig had ik al een nieuwe fiets stand-by staan hehe.

jongens ik heb met mijn 160kg (incl laptop en meuk) zelden tot nooit problemen met m'n fiets, het ligt gewoon aan jullie.

Nee, heb besloten dat ik beter de training van Pjotr kan bijwonen.
Zodra me techniek in alle lifts verbeteren gaan de poundages omhoog en heeft dat positivie invloed op me strongman lifts. Dus vandaar.

Bovendien zijn er zoals eerder vermeld veel meer wedstrijden om te doen, maar dit is gewoon een unieke kans.

Training ging de laatste paar dagen niet omdat ik een ongeluk had met me fiets. (me voorvork klapte opeens kapot landde daardoor nogal ongemakkelijk op me verzwikte enkel, dus uit voorzorg maar niet getraind)

Morgen ga ik wel denk ik nog RPB mits me enkel weer beter aanvoelt. Vandaag voel ik geen steken/last meer dus dat scheelt.

leuk dat je komt, we gaan wel kijkne naar die techniek

• #2.014

Er was een bolt los geschroefd waardoor alle druk op 1 kant van me vork kwam, vandaar dat die op een gegeven moment klapte. ;)

ze moeten gewoon sterkere fietsen maken. Niet dat als je de trap op loopt, boven op de brug bent en op wilt stappen. Vervolgens aanzet om kracht te zetten op de trappers. Vervolgens sta je daar met fiets op de grond, trappers van de brug in het water gevallen en een los stuur in je handen :P

gelukkig had ik al een nieuwe fiets stand-by staan hehe.

Dat heb ik niet mee mogen maken. Me fiets kon mij prima hebben.

jongens ik heb met mijn 160kg (incl laptop en meuk) zelden tot nooit problemen met m'n fiets, het ligt gewoon aan jullie.

Ligt ook niet aan de fiets of aan mij. Het was gewoon een mankement waar ik veelste laat achter kwam. :o

leuk dat je komt, we gaan wel kijkne naar die techniek

Ben benieuwd Pjotr!

• #2.015
Vandaag getrainierd:

Close Grip Bench Press (alles paused)

15xbarbell
3x40kg
3x60kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg

Squat

5x60kg
3x100kg
1x120kg
2x140kg
2x140kg
2x140kg
2x140kg
2x140kg
2x140kg

Military Press

10xbarbell
8x40kg
8x50kg
5x60kg

Dumbbell Rows

20kg - 8xR, 8xL
30kg - 8xR, 8xL
40kg - 5xR, 5xL (REP PR)
46kg - 5xR, 5xL (REP PR)
50kg - 5xR, 5xL (PR of REP PR)

10 mins cardio.

Called it a day.

1272069741077.jpg

Lekker bezig homo!! Waarom gepauzeerd banken? Denk dat je veel meer kracht kan krijgen door gewoon te banken en af en toe gepauzeerd kijken voor een wedstrijd beurt!!

nice training !!

• #2.019
  • #2.020
Cutupdate.

Cutten gaat lekker. 1,5 week verder na het begin.

Begon op circa 112,5-113kg (nuchtere maag) nu 109,7kg (niet nuchter).
Buikomtrek was 112-113cm (nuchter) en nu 108cm (niet nuchter).

Ik oog een zeer kleine stuk dunner maar we hebben nog een lange weg te gaan. :)

Terug
Naar boven