DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

prima training!
laat die zwemfilmpjes van je ajb maar achterwege!

toch lekker getraind man
jammer dat de 3e beurten niet succesvol waren, je front squat maakt dat weer helemaal goed!

Je mist helemaal geen kracht in je benen. Je deadlift setup is gewoon niet goed.

dude iemand 'press' laten roepen terwijl je bounced maakt het nog geen paused bench![]()

Ik vind de squats mooi, deadlift ja die is bij mij ook niet superen bench staat je lichaam bij lange na niet op spanning je spartelt tijdens de rep nog met de benen

Je mist helemaal geen kracht in je benen. Je deadlift setup is gewoon niet goed.

Thanks. Deadlift is niet super nee maar ik wil er wel aan werken om het super te maken, maar uiteindelijk moet ik het hebben van me Squats.![]()

de barbell is net té dichtbij, daarom bolt je rug ook. doordat je te dicht bij de barbell staat gaan je schouders voor de bar komen, en als je dan gaat beginnen pullen komen deze weer boven de bar maar aangezien je heupen/benen blijven staan bolt je rug...True true. Ik pak ze veelste hoog, barbell is niet dichtbij genoeg en ik begin met een kromme rug. Of doe ik nog meer verkeerd/iets anders?![]()

verder vind ik de pauze wel meevallen en zie er niet echt een bounce in (al heb ik daar niet echt op gelet
)