AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

Normaal squat je met banden normaler, dit was gewoon een goodmorning...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Normaal squat je met banden normaler, dit was gewoon een goodmorning...

Heb nog nooit meer als 180 gepakt als ik mezelf bandeer, denk dat het wel beter gaat als iemand mij bandeert, maar nogmaals: techniek moet veel beter worden/kunnen!

Goodmornings zijn ook goed man. ;)

• #2.924
Goodmornings zijn ook goed man. ;)

Ik doe Squats als een GM en GM's als een Squat, niets mis mee toch? :D

Anyhows:

Deze week rust vanwege Kaasstad maar zoals de Fawaz die jullie kennen ben ik me vergeten aan te melden. Kwam eigenlijk wel enigsinds goed uit gezien me quads er niet zoveel zin in hadden. (nog steeds zeurende pees)
Even extra stretchen, ijs erop leggen en alles wat nodig is en volgende week weer verder met Coan. Ik ga sowieso nog toppen maar dat komt wel nadat ik klaar ben met me schema.

Ik doe Squats als een GM en GM's als een Squat, niets mis mee toch? :D

Anyhows:

Deze week rust vanwege Kaasstad maar zoals de Fawaz die jullie kennen ben ik me vergeten aan te melden. Kwam eigenlijk wel enigsinds goed uit gezien me quads er niet zoveel zin in hadden. (nog steeds zeurende pees)
Even extra stretchen, ijs erop leggen en alles wat nodig is en volgende week weer verder met Coan. Ik ga sowieso nog toppen maar dat komt wel nadat ik klaar ben met me schema.

hmms ja niet handig die actie maar zorg wel goed voor je lichaam lekker rekken je bent niet voor niets flexyfawaz

hoe kan je je nou vergeten in te schrijven :dunno:

• #2.927
hmms ja niet handig die actie maar zorg wel goed voor je lichaam lekker rekken je bent niet voor niets flexyfawaz

Haha, nee niet handig maar nu kan ik inderdaad iets doen waar ik "wel goed in ben"! :D

hoe kan je je nou vergeten in te schrijven :dunno:

Dacht het eerst een tijdje terug te hebben gedaan, dus nooit naar omgekeken. Was de afgelopen weken alleen gefocused op de examen die ik had op school dus toen voor de zekerheid gekeken of me ik me nou wel had aangemeld, was niet zo en ik was veelste laat toen ik het toch maar probeerde.

• #2.928
Vandaag training:

Opwarmen: stretchen blabla.

Snatch

5xbarbell
3x40kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x40kg

Deadlift

5x70kg
3x120kg
1x150kg
2x180kg

Timed Sets (120 secs. rust)

3x3x147,5kg (belt)

Powershrugs

5x135kg
5x135kg
5x135kg

Romanian Deadlift

5x50kg
5x70kg
5x90kg

Bent over Rows

5x50kg
5x60kg
5x70kg

Lat Pulldowns (palmen naar me toe)

5x60kg
5x70kg
5x80kg

Goodmornings

5x50kg
5x50kg
5x50kg

Done, goed kapot. Deadlift ging zeer moeizaam maar had niet anders verwacht. Langzaam weer de groove oppakken en knallen.

Veel gedaan ecto.

• #2.931
Vandaag een t*ring lazy training, lol.

Opwarmen: stretchen etc.

Bench Press (touch&go)

blablaxbarbell
2x70kg
1x100kg
1x110kg
1x120kg (volgens Jonathan met spot, maar geloof er weinig van to be honest lol)
0x125kg le fuuuuu.
0x120kg (geen idee waarom ik dit deed, maar ach)

Squat

blablaxbarbell
8x60kg (laatste 3 reps paused)
5x100kg (iedere set laatste rep paused vanaf hier)
3x100kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg

Wat stretchen achteraf.

Done, knie voelde k*t aan dus maar even ijs erop leggen, veel meer stretchen ook op rustdagen en nog een tip van Jonathan gekregen om een band te halen speciaal voor de "jumpers knie":

http://www.youtube.com/watch?v=q_25qHxs2b8

Zoiets dus, ga nog de benoeming opzoeken en posten gezien er waarschijnlijk anderen zijn met hetzelfde issue.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Nou mooi, het is dus een veel voorkomen "ziekte" bij jonge atleten:

http://familydoctor.org/online/famdocen/home/children/parents/special/bone/135.html

Laatst bewerkt:
Sterke bench.

En van die knie klinkt best wel ernstig als ik die link zo lees. Maar al eens langs de fysio geweest? Voordat je jezelf 'ziektes' aan gaat praten.

• #2.933
Sterke bench.

En van die knie klinkt best wel ernstig als ik die link zo lees. Maar al eens langs de fysio geweest? Voordat je jezelf 'ziektes' aan gaat praten.

Neen, nooit in me leven naar een fysio geweest to be honest. Wordt misschien wel tijd, haha. :p

waarom haten op jonathan :(

hadtie zen walvis bij zich?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.937
Yep, Destrey was er ook.

aha, zo dus

2dqolm9.jpg

die komt net uit een walvis... al die zuren en shit tasten je pigment aan :D

Terug
Naar boven