Fitness Seller

Minos Strongman Log

i will, i will ;) ik ga nog niet te vroeg pieken, heb in maart een wedstrijd ;)

Gaat lekker squatotaurus

Gaat toch nog vrij goed?
Jij ziet er wel uit als de eigenaar van de kebabzaak bij mij in buurt. :p

• Topic Starter Topic Starter
Wat the **** maakt het uit als je knieën ver naar voren gaan? Als je, net als een Olympische gewichtheffer, goed diep squat, dan komen je knieën ver voorbij je tenen. En dat is maar goed ook, want anders val je om. En dat is wel het laatste wat je wilt hebben.

Geen slechte squat hoor, het ziet er trouwens uit alsof je 170 ook nog wel had kunnen pakken. Zit dus meer in, goed bezig.

• Topic Starter Topic Starter
Wat the **** maakt het uit als je knieën ver naar voren gaan? Als je, net als een Olympische gewichtheffer, goed diep squat, dan komen je knieën ver voorbij je tenen. En dat is maar goed ook, want anders val je om. En dat is wel het laatste wat je wilt hebben.

Geen slechte squat hoor, het ziet er trouwens uit alsof je 170 ook nog wel had kunnen pakken. Zit dus meer in, goed bezig.

Klopt inderdaad, 170 pak ik volgend week. ;)
Thanks, ik dacht dat me knieen gewoon boven me tenen hoorden en niet ervoor omdat dat meer druk op me knieen zou leggen blabla. Maar dat maakt dus niet uit. :p

****ing nice Mino :eek:!
Jammer dat je zo ver eruit moet lopen in het rek maar goed. ( alle klein beetje helpen dusja haha )

dude in een singlet trainen :roflol: seriously ??

Ik vind je techniek helemaal niet zo slecht. Prima squats

ziet eer goed uit idd.
keep it up mino

ziet der niet slecht uit. beter gezegd nog, ziet er prima uit.... enige wat ik DENK te zien is dat je (vooral in het filmpje dat je rept) af en toe vanuit je tenen lijkt te drukken? hielen komen een stukje omhoog. dat wil je voorkomen als je je knieën heel wil houden. mooie diepte sowieso man

en wat je bij die 160 doet is eigenlijk zodra je in lockout bent gelijk gaan lopen, daardoor lijkt er iets raars te gebeuren met je upperback. en sowieso: doe je dat op een wedstrijd dan keuren ze hem af. wen jezelf aan om zodra je gelocked bent even stil te staan voor het weg leggen

****ing k*t rack trouwens, dat uitlopen kosten je bergen energie. maar goed je moet roeien met de riemen die je hebt. zelf heb ik altijd de neiging een soort routine te doen voor ik max, als je gewend bent om zon stuk uit te lopen kan het je concentratie vernken als je op een meet in 1 keer maar 1 stap naar achter hoeft te doen... then again: just squat :P

maare wat de rest ook al vraagt: waarom in een singlet trainen?

Laatst bewerkt:
Staat bruut ofzo zeker?:D

Die singlet me ook al op, ik dacht ik zeg er maar niets van, laat die jongen maar doen :D

Een capouchon en kraagie zijn the way to go

Laatst bewerkt:
sexy outift :lol:

erg sterk voor je leeftijd!

Terug
Naar boven