g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
înderdaadAls ik met DL mn kneesleeves niet over mn schenen trek liggen ze geheid na de 1ste set al te bloeden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
înderdaadAls ik met DL mn kneesleeves niet over mn schenen trek liggen ze geheid na de 1ste set al te bloeden

****ing nice Mino!
Jammer dat je zo ver eruit moet lopen in het rek maar goed. ( alle klein beetje helpen dusja haha )

Ik vind je techniek helemaal niet zo slecht. Prima squats

ziet der niet slecht uit. beter gezegd nog, ziet er prima uit.... enige wat ik DENK te zien is dat je (vooral in het filmpje dat je rept) af en toe vanuit je tenen lijkt te drukken? hielen komen een stukje omhoog. dat wil je voorkomen als je je knieën heel wil houden. mooie diepte sowieso man
Thanks, volgens mij zie je het laatste verkeerd want mijn tenen en hielen blijven op de grond.
en wat je bij die 160 doet is eigenlijk zodra je in lockout bent gelijk gaan lopen, daardoor lijkt er iets raars te gebeuren met je upperback. en sowieso: doe je dat op een wedstrijd dan keuren ze hem af. wen jezelf aan om zodra je gelocked bent even stil te staan voor het weg leggen
Heb je inderdaad gelijk in, ik ga daar even aan wennen.
****ing k*t rack trouwens, dat uitlopen kosten je bergen energie. maar goed je moet roeien met de riemen die je hebt. zelf heb ik altijd de neiging een soort routine te doen voor ik max, als je gewend bent om zon stuk uit te lopen kan het je concentratie vernken als je op een meet in 1 keer maar 1 stap naar achter hoeft te doen... then again: just squat
True true, maar uitracken en uitlopen hoort gewoon bij een echte Squat, vind ik.
maare wat de rest ook al vraagt: waarom in een singlet trainen?

Als ik met DL mn kneesleeves niet over mn schenen trek liggen ze geheid na de 1ste set al te bloeden

mooie squat man! Techniek ziet er goed uit!
edit, bij nader inzien, heb je moeite met het naar buiten drukken van je knieen?
Ik kan het niet goed beoordelen van de zijkant, maar volgens mij sta je redelijk smal. Daardoor heb je moeite om een goede balans te houden en dwing je de knieen om zo ver naar voren te gaan. Mijn advies is dus om de volgende keer met een wijdere stance te gaan squatten. Over je outfit is inmiddels genoeg gezegd. Ik zou het gewoon bij een Armani blouche houden.

het is niet altijd feest he mino
toch nog een mooie training weten neer te zetten

True true, ik heb wel paar prtjes en ben daar redelijk blij mee. Maar dit was zo'n training waar ik me best futteloos en leeg voelde.![]()
hier krijg ik het zo van op mijn heupen he...En toch kan je dan nog versteld staan en een hele dikke training neerzetten.
marjah je bench is al sterk voor je leeftijd
En toch kan je dan nog versteld staan en een hele dikke training neerzetten.
marjah je bench is al sterk voor je leeftijd
hier krijg ik het zo van op mijn heupen he...
je moet niet sterk zijn voor [insert age]... maar gewoon sterk. period.
Lol Bench stelt niks voor man.. Ik moet godver leren archen!! DAN begint het echte werk.

hier krijg ik het zo van op mijn heupen he...
je moet niet sterk zijn voor [insert age]... maar gewoon sterk. period.

ik vind het altijd wel mooi hoe jonge mensen al sterk kunnen zijn.
voor mij zou het veel meer waarde geven als een jongen van 15 bijvoorbeeld 200kg squat. dan is dat echt wel petje af bijvoorbeeld
---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
archen wil ik ook gaan doen, over een tijdje mee beginnen denk.
doe je al pogingen?

ik moet opeens denken aan Alex T, Ijsser, Dave7777, Sander G.....
bench is nice, maar nog niet out of this world voor zen leeftijd
gewoon zo doorgaan, dan komt het allemaal goed

Nou, leeftijd is een care voor mij zolang me Squats, Deadlift en Bench juiste techniek en juiste gewichten zijn. Of ik nou 300kg Squat op 30 jarige leeftijd of 20 jarige leeftijd, het zal mij een worst wezen.
En archen lukt gewoon helemaal niet.. Ik probeer in de juiste positie te komen maar het wilt maar niet lukken. Sucks..
---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------
Inderdaad, het is in tegenstelling tot wat anderen te bieden hebben zeeeer zwak, maar achja.. Nog altijd een work in progress he.![]()
again, je moet niet sterk zijn voor een leeftijd, je moet sterk zijn algemeen...
allemaal heel mooi als je op 15jaar 200kg kan squatten, maar als je 10 jaar later op je 25e nog maar 230kg kan squatten ben je er vet mee dat je op je 15e 200 kon...

we doen allemaal ons best he.. meer kan je niet doen

maar met archen moet kont en voeten toch wel tegen de grond en bench?

Lol, Squat 200kg op je 15e en leef een trainingsloze periode op je 20e door problemen met gewrichten etc.
En inderdaad, als je dan niet opschiet vind ik het een ****ing harde vernedering dan dat je zegt in 10 jaar heb ik 100kg op me Squat gegained.
---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------
Is ook zo ja.
En vergeten te adden: 25x30kg Seated MP, gewoon voor de gein. Schouders waren naar de hemel gestuurd, RIP.
---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------
Ja, archen betekent gewoon rug hol maken, meer niet.![]()
maar met archen moet kont en voeten toch wel tegen de grond en bench?