- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohh je gaat toch kijken hoe je techniek is? Met deze gewichten kan ik wel een voorspelling maken. Beter ga je dus echt op techniek focussen.
Techniek verbeter je niet in een paar trainingen waarbij je weigert het gewicht te reduceren. Het filmen van je lifts is een middel, niet het doel.
Je wilt teveel man, beter doe je het gewoon wat rustiger aan. Ik ben het levende bewijs van iemand die ook teveel wou, en ik heb nu niet voor niets de nickname 'Crippled Luuk', dus do the math.
Maar je moet het zelf weten man.

Hehe die was nog van de vorige keer toen ik echt iets van 5cm voor lockout failde.![]()

Sorry hoor Fawaz, maar kijk zelf eens naar het filmpje. Je benen strekken eerst, en daarna wordt het een stiff legged deadlift. Je onderrug is en blijft enorm bol.
Ik vond die 160 er een stuk beter uitzien!
Verder, kijk eens naar je rechtervoet, de hak komt van de vloer, en je beweegt er mee. Blessure-maker, en instant 3 rode lampen op een wedstrijd.
Kijk eens goed en kritisch naar je filmpjes, en doe dat 10 keer. Dan zie je wel wat ik bedoel.
Sorry hoor Fawaz, maar kijk zelf eens naar het filmpje. Je benen strekken eerst, en daarna wordt het een stiff legged deadlift. Je onderrug is en blijft enorm bol.
Ik vond die 160 er een stuk beter uitzien!
Verder, kijk eens naar je rechtervoet, de hak komt van de vloer, en je beweegt er mee. Blessure-maker, en instant 3 rode lampen op een wedstrijd.
Kijk eens goed en kritisch naar je filmpjes, en doe dat 10 keer. Dan zie je wel wat ik bedoel.

Vraag me toch af hoe het kan dat Fawaz hier progressie in ziet?
Hakken los bij een deadlift is inderdaad een flink technisch probleem.
hakken los ja... ik ga eens kijken of ik dat ook niet doe![]()

ben het er wel mee eens, behalve het eerste gedeelte.
iedereen heeft een andere manier van deadliften. sommige zijn sterker als ze eerder hun benen strekken imo