- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het zeker proberen, ga je toch aardig van schrikken hoe makkelijker kniebuigen dan gaat.![]()

ja ga ik eens proberen volgende week zondag dan is hij er misschien weer![]()

ik vind het met riem al makkelijker gaan voor m'n gevoel dat geeft zekerheid denk ik![]()

Riem bied ook zekers ondersteuning aan tijdens het kniebuigen.
Ik probeer nu zoveel mogelijk zonder kniebanden en zonder riem te doen. Uiteraard moet je ook zonder proberen te tillen om jezelf sterker te maken in plaats van continue afhankelijk te zijn van leuke spulletjes.![]()

ja ik doe ook wel zonder ik vergeet vaak om die riem aan te doen![]()

Haha goed bezig dan Nick.
Nja verwacht sowieso wat aardige lifts van jou, gezien je genetische gift die je van je pa hebt.
Sowieso al dapper om op jou leeftijd mee te doen.![]()

Riem bied ook zekers ondersteuning aan tijdens het kniebuigen.
Ik probeer nu zoveel mogelijk zonder kniebanden en zonder riem te doen. Uiteraard moet je ook zonder proberen te tillen om jezelf sterker te maken in plaats van continue afhankelijk te zijn van leuke spulletjes.![]()

ik heb vandaag weer tot ver in mijn training zonder riem gedaan![]()

)Bench en MP in 1 training is ook niet echt een goeie combi daar zou ik wat aan doen![]()

Doe normaal PP maar ik had niet echt het idee dat dat handig zou zijn voor vandaag.
Of ik doe Seated Dumbbell Press maar die dumbbells daar waren niet op volgorde, wou dumbbells van 12kg pakken maar ik had volgens mij 30kg ofzo want het ging heel stroef.![]()

nou het verschil tussen 12 en 30kg voel je beduidend![]()

Gelukkig wel weer aan het trainen! Wel goed dat je k*t voelt, maar toch gaat trainen, dat is de juiste mentaliteit!

Nog altijd voel ik me k*t maar ook vandaag wezen werken.
Achja, life goes on he. Thanks eindbaas.
Hopelijk ga ik woensdag net zo zwaar Deadliften als jou.
Woensdag: 3x3x180 op de programma. HEB ER ZIN IN VERDOMMMEEEEE!!!!
film eerst 1 rep ofzo en kijk hoe die was.
je zegt dat het recht aanvoelt, terwijl je op het filmpje duidelijk ziet dat het niet het geval is, dus schijnbaar kan je dit nog helemaal niet aanvoelen (wat opzich niet zo raar is want zo lang train je nog niet). beter nu focussen op goeie techniek en een long term player worden dan proberen je forummatties bij te houden door jezelf te forceren (en uiteindelijk in de kreukels te belanden)
jesaja is right as usual
De wijze woorden van deze lieden weer vergeten?