AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

bij kneet mag je heel veel, zolang je niet te bijdehand ben. dat kan nog wel eens een probleem worden mino :D

• Topic Starter Topic Starter
magnesium = p*ssy

Ik train altijd in de gym zonder magnesium o_O.

Mr. Big Shot..

-.-

liever magnesium dan straps en die troep. zeker met het warmere weer en klamme handen. dan is magnesium super tenzij je met p*ssy gewichten wilt blijven trainen ;)

wel stoer om uit zo'n crappy gym verwijderd te worden. waarom niet gewoon gebleven en eerst je training afwerken puur om ze te zieken.

Magnesium = win.
Lol'd ik vond het ook wel grappig dat ik eruit gestuurd werd. Ik zei nog even dat ik misschien zou terug komen als het eens een echte sportschool werd. :p

magnesium is wel fijn opzich, gebruik het sinds ik het heb ook wel regelmatig.

alleen bij bijv een oefening als power shrugs heb ik echt wel straps nodig.. terwijl ik die niet heb (kaputski)

Magnesium is chill.
Straps heb ik ook echt uber lang niet gebruikt. Gaan me lifts op achteruit. :yarly:

bij kneet mag je heel veel, zolang je niet te bijdehand ben. dat kan nog wel eens een probleem worden mino :D

Nee valt reuze mee. Zolang we maar beschaafd kunnen blijven lijkt het me geen probleem.

Gaat ie daar ook overal zijn mening op geven? :rolleyes:

Hahah, daar heb je vrijheid van meningsuiting voor.

En toen kwam een instructeur, ja zou je alsjeblieft de bar rustiger kunnen laten zakken.

Gewichten dienen om:
1. Sterker te worden
2. Dingen te verankeren

Als iemand ook maar durft te zeggen dat ik de bar rustiger moet laten zakken then they need to SHUT THE HELL UP and go back to the leg extension machine.

Goed dat je weg gaat uit die k*tgym waar je al zo vaak last had met vanalles en nog wat, succes.

Gewichten dienen om:
1. Sterker te worden
2. Dingen te verankeren

Als iemand ook maar durft te zeggen dat ik de bar rustiger moet laten zakken then they need to SHUT THE HELL UP and go back to the leg extension machine.

Goed dat je weg gaat uit die k*tgym waar je al zo vaak last had met vanalles en nog wat, succes.

+1
die is goed

Hahah, daar heb je vrijheid van meningsuiting voor.

Nee want daar ben ik te asociaal voor. :p

Gewichten dienen om:
1. Sterker te worden
2. Dingen te verankeren

Eensch.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

:)

ja wat een gezeik zeg het is een toch een sportschool daar mag je toch geluid maken... als ze stilte willen gaan ze maar naar de bibliotheek :)

weet je al wat je gaat doen op de wedstrijd?

2 weken van te voren is mijn 2x2x1RM week dus dan kan ik kijken of me 1RM's enigsinds chill gaan of niet. :p

ah ik ga denk ik kijken wat ik 3x gepauzeerd kan en dat als eerste beurt (zei huggybear dat dat verstandig was) en ik heb zondag 2x62,5 gepauzeerd (bankdrukken) gedaan dus 3x60 gepauzeerd moet lukken ;)

ah ik ga denk ik kijken wat ik 3x gepauzeerd kan en dat als eerste beurt (zei huggybear dat dat verstandig was) en ik heb zondag 2x62,5 gepauzeerd (bankdrukken) gedaan dus 3x60 gepauzeerd moet lukken ;)

Ik heb 3x4x95 gepauzeerd gedaan en 4e set nog 2 reps. Maar dat wilt niet zeggen dat ik met 95 of zelfs meer zal openen. :p
Je kan ook heel licht beginnen en grote stappen nemen. :)

Ik heb 3x4x95 gepauzeerd gedaan en 4e set nog 2 reps. Maar dat wilt niet zeggen dat ik met 95 of zelfs meer zal openen. :p
Je kan ook heel licht beginnen en grote stappen nemen. :)

ja das waar kan ook ik weet het nog niet vind ik moeilijk te zeggen maar deadlift en kniebuigen vind ik dan weer wel makkelijker te zeggen :D deadliften wil ik 120kg zeker halen en kniebuigen niet zo veel misschien 80 :)

ja das waar kan ook ik weet het nog niet vind ik moeilijk te zeggen maar deadlift en kniebuigen vind ik dan weer wel makkelijker te zeggen :D deadliften wil ik 120kg zeker halen en kniebuigen niet zo veel misschien 80 :)

80 is best veel, is toch bijna 1,5x je gewicht en dat is zeker niet verkeerd!
Ga je nog met een riem liften en/of eventueel kniebanden?

80 is best veel, is toch bijna 1,5x je gewicht en dat is zeker niet verkeerd!
Ga je nog met een riem liften en/of eventueel kniebanden?

ja met riem doe ik sowieso maar kniebanden heb ik nog nooit gedaan maar
dr bench heeft die en stelde het voor om daar eens mee te proberen dus dat ga ik wel eens proberen

ja met riem doe ik sowieso maar kniebanden heb ik nog nooit gedaan maar
dr bench heeft die en stelde het voor om daar eens mee te proberen dus dat ga ik wel eens proberen

Zou het zeker proberen, ga je toch aardig van schrikken hoe makkelijker kniebuigen dan gaat. :p

Terug
Naar boven