Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ben het er wel mee eens, behalve het eerste gedeelte.
iedereen heeft een andere manier van deadliften. sommige zijn sterker als ze eerder hun benen strekken imo
Ieder heeft z'n eigen manier van Deadliften, er is niet 1 efficiente manier die voor iedereen geschikt is.
Dat van de rechtervoet is me nooit echt opgevallen, goed dat je dat ziet. Is inderdaad een technische mankement maar ik geloof niet dat ik er vaker last van heb.
Vond me rug tegenover me 160 toch minder bol..

Je moet niet omhoog trekken maar naar achteren en dan kan je hak niet loskomen, wat je maar kleine details noemt.
De positie van de camera is niet ideaal zodat ik een uitspraak over de bolling van je rug ga maken.
Mwah.. sommige starten met hun heupen hoger.. maar hij trekt 'm puur stifflegged.. Het is wel zo dat iedereen z'n eigen sT heeft, en deadliften mag ook wel lekker lomp gedaan worden, maar er zijn grenzen lijkt me toch.
oké. Je kan je gaan verdedigen, en copouts zoeken, maar goed.. jij post een filmpje, jij wil je techniek laten checken, dan moet je ook aannemen wat er gezegd wordt toch? Je hoeft je niet te verontschuldigen, doe er mee wat je wilt. Maar op deze manier saboteer je jezelf, het is redelijk blessure gevoelig, en daarbij.. het ziet er niet uit toch?
Dat is idd al eerder gezegd. Stapje terug, ego aan de kant, en goed op je techniek letten.
Mijn 2x192,5 van vandaag was ook wat sloppy, en de 3x3x160 daarna was ook maar matig, en ik begrijp ook wel dat je in een schema zit met een opbouw, en dat het hele schema in elkaar dondert als je gaat lopen verhogen en verlagen, maar goed. Maak dit schema af, draai een goede wedstrijd, verzamel de feedback die je hier, en daar ongetwijfeld ook zal krijgen, en ga back to the drawing board. Eerst techniek, daarna pas gewicht. Op de lange termijn pluk je de vruchten.
---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
Zie het niet als een belediging, je hoeft je ook niet te verdedigen, zie het als feedback, waar je wat mee kan doen!

he afwas er lopen bij Kneet volgens mij wel een aantal figuren rond die zeer ervaren zijn... misschien een idee om onder hun begeleiding eens e.e.a. te doen? (niet lullig bedoeld)
hakken los, barbell voor mijn gevoel te ver van je lichaam af en een bolle rug.
Dus: naar achteren trekken hierdoor blijven je hakken op de grond en blijft de barbell dichter bij je lichaam. Daarnaast heel basic trek je onderrug hol en druk je borst vooruit. Dan ben je meteen van die bolle rug af.
Verder haal je heel weinig uit je benen. Je zou dus kunnen proberen wat dieper te zitten, dit kan trouwens ook weer te maken hebben met de stand van je heupen. Maar goed hier durf ik verder weinig over te zeggen omdat ik vooral bij de toppers een grote verscheidenheid en techniek op de deadlift waarneem.
Met goede techniek kan het nog wel eens zijn dat je meer gewicht aankan.
Je gebruikt nu je quadriceps nauwelijks en veel kracht gaat verloren in een bolle rug.

ik kon het ook nooit gewoon deadliften (zonder bolle rug) en toen zijn we eens naar een wedstrijd gegaan en daar was pjottr van de hoek en heeft toen als tip gegeven om sumo deadlift te doen en toen ging het goeddus misschien eens proberen om sumo te deadliften?

Sumo voelt voor mij goed, ben veel explosiever, voelt stukken beter. Ben conventioneel wel veel sterker.
ja ik vind het ook veel beter maar ik weet niet of ik 'gewoon' veel sterker ben moet ik eens uitproberen![]()

man als jij sumo doet hoef je de bar maar 5cm op te tillen

Het nadeel van sumo is dat het niet mag op Strongman wedstrijden

Het nadeel van sumo is dat het niet mag op Strongman wedstrijden
.Longcapiciteiten beginnen ook beter te worden. Vorige keer met moeite 30m onderwater kunnen zwemmen met 1 stop. Nu 3x met 1 stop met ease, en zelfs bijna de gehele 30m in 1x. Gaat dus goed vooruit.
.Denk je echt dat je longcapaciteit zo snel toeneemt.