nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
inderdaad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Echt een super wedstrijd man! Gewoon zo doorgaan en dan in de toekomst iedereen klop geven!

Goed zo Mino. Nog ff wat aan je social skills doen en je bent een champion in de maak. Wat gaat je volgende schema worden btw?

Goed zo Mino. Nog ff wat aan je social skills doen en je bent een champion in de maak. Wat gaat je volgende schema worden btw?

Mino is eigenwijs, onderdeel van socialiteit maar voor de rest is ie best sociaal![]()

Hehe, in het echt kan een persoon totaal anders zijn als op de forum.![]()
het is iets wat jij jezelf moet aanlerenabsoluut, net als op msnhet is iets wat jij jezelf moet aanleren

Ik denk gewoon weer 4x per week trainen met UB/LB @ gym en nog 1 training Strongman ernaast. Heb nog heel de week rust om te bedenken wat voor oefeningen ik op welke dagen zal doen.
Ik ga gewoon lekker 2x per week Squatten en Deadliften aangezien mij dat extreem goed beviel. 1 dag wordt Heavy Squat/Light Deadlift en de andere andersom. Begin sowieso met lagere gewichten om de techniek te polijsten maar later wordt het gewoon zwaar en hoop ik gewoon met 2x2-3x1RM kan eindigen. De dagen dat ik de oefeningen light doe is speed the name of the game.
Beetje iets ala Dynamic Effort en Max Effort.
Klinkt goed. Heb ook wel 's met dat idee gespeeld, wat ik me dan alleen afvroeg:
Wat is handiger? Eerst de speed/light-lift, en daarna de heavy lift? of andersom?
Dus Light squat, en daarna heavy DL, of heavy DL en daarna light squat.
Denk dat zo'n schema wel goed is voor je, kan je je techniek verfijnen, en gewoon zwaar raggen.
Wat ben je van plan voor je bench/OHP te doen? zelfde principe?
Ik zou alleen niet 4 gymtrainingen doen, en dan ook nog 's events raggen in Baarn. Je kan ook 1 ME sessie schrappen, en dan in Baarn gewoon zwaar deadliften en "squatten">squaten, en daarna events ipv assistance doen..
2xME, 2xDE en nog eens events, ga je niet trekken. Dat privilege is alleen weggelegd voor een Gijs, al meende ik te lezen dat ook hij een stapje terug moest doen. Laatste pagina in Frenkpie z'n log gaat het er ook over.
@mistery enzo.
Mensen zijn over internet ook anders dan in real life. Ik ken Mino alleen op DBB, en dat is dan ook de enige manier om hem te beoordelen. Ik geloof best dat hij een prima kerel is irl.

Ja dat is ook wel logisch.. alleen als snelheid en techniek het doel is van DE lifts, dan is een 'ME' lift daarvoor wel funest voor je techniek en snelheid. Voor speedpulls doe ik dat wel, omdat je op een wedstrijd ook in een vermoeide staat moet trekken. Voor OHP doe ik geen DE denk ik..

Heb het gedaan voor me russian peak en het werkte aardig. Ik was weliswaar kapot na me Heavy lifts maar de techniek en snelheid zat prima.
OHP heb ik ook never nooit DE werk gedaan maar het wordt eens tijd aangezien mijn OHP al een tijdje stil staan.![]()
Ach, kwestie van uit proberen, en gewoon doen haha..
Ga je ook bands/chains kopen?

Komt later. Vind het belangrijker om een Yoke, 2 olympic standards en haltersetje met wat gewichten te kopen.![]()
Dat is zo.
Als m'n huis eindelijk gebouwd is, dan wordt de tweede slaapkamer m'n homegym. Squatrack, bankje, halterset, 400kg aan schijven, paar verstelbare DB's, chains, chin-bar, bokszak. 2000 euro, en alles staat er splinternieuw. Kan niet wachten.

toffe fotoz fawaz
maar ben je gestopt met trainen ofzeu?