- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Nein. Geen wraps en geen belt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wie zeg dat het allout was? Als ik alles op alles geef haal ik wel een kleine 12 reps maar goed.![]()

ja oke dat klopt. nee verwachte ook niet dat 5 reps max is voor je met 120![]()

aha oke. pff ben blij als ik die 120 weer 1x omhoog krijg![]()

Is helemaal niet dun is alleen erg licht, 40kg. Deze is iets dunner dan een IFSA.

Is ook geen probleem zelf merk ik dat ik een boom beter kan pressen als het gewicht van de boom hoger is. Die boom @NCC was leeg 70kg, vond ik eenvoudiger om te pressen. Misschien heeft mino hetzelfde.dan doe je er wat schijven op en is dat probleem opgelost lijkt me![]()
Maar zeker geen verkeerde boom @biest. Niet zeuren en gewoon pressen dat ding.

afremmen na een explosieve uitstoot is niet lekker en voel het dan zelfs door trillen in me kaken en oren hehe.k*t - b*ch - t**f
Jammer van die powerstairs, maar zo hebben we ieder ons voor en nadeel op onderdelen.
Fusten gingen niet verkeerd.
En die 440kg moest je gewoon doen en niet denken dat deze erin zit.
Achjaa een k*t log kan ook de lucht in op de wedstrijd gaat het allemaal toch wat soepeler dan op een training dus dat komt wel goed
)die boom schijnt dun en k*t te zijn. ik ben benieuwd.
Is helemaal niet dun is alleen erg licht, 40kg. Deze is iets dunner dan een IFSA.
lekker bezig geweest Mino, wel grappig om te lezen met je woordjes erbij zoals 'b*ch' en 'yikes' haha

dan doe je er wat schijven op en is dat probleem opgelost lijkt me![]()
Is ook geen probleem zelf merk ik dat ik een boom beter kan pressen als het gewicht van de boom hoger is. Die boom @NCC was leeg 70kg, vond ik eenvoudiger om te pressen. Misschien heeft mino hetzelfde.
Maar zeker geen verkeerde boom @biest. Niet zeuren en gewoon pressen dat ding.
over een uurtje staat chreiz hier voor de deur om naar biest te gaan. we zullen wel zien hoe het is
lichte gewichten op presses zijn altijd k*t om op te warmen. Benchen met minder dan 60kg is erg lastig om in de bank gedrukt te worden voor de nodige "tightness". En opwarmen met een 40-50kg overhead press kan ik beter dat ding uitstoten en dan gewoon los laten in de lucht terwijl ik weg loopafremmen na een explosieve uitstoot is niet lekker en voel het dan zelfs door trillen in me kaken en oren hehe.

Yikes, goede training b*ch, volgende keer die 260 gewoon trekken t**f

460 krijg je ook wel los de 20e
en dat fust ook wel.
gaat helemaal goed komen