MuscleMeat

Minos Strongman Log

aha oke. pff ben blij als ik die 120 weer 1x omhoog krijg :P

nouww ik ben toch blij als ik mijn oude PR weer haal he :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.227
Vandaag een mooie training @ Biest-Houtakker samen met Mikeo, Mc.Chick en Omega007.

Log (k*t log)

5x40kg
5x60kg
3x70kg
0x80kg fail -.-
1x75kg

Deadlift apparaat shizzle

1x300kg
1x340kg
1x380kg
1x420kg (belt)
0x460kg fail (kreeg het niet los, 440 zou er wel ingezeten hebben)

Fusten laden

1x65kg @ 1:70
1x75kg @ 1:70 (na veeeeeel fails)
1x65kg @ 1:70
1x95kg @ 1:58? (facking easy)
2x105kg @ 1:58 (same story different weight)
0x115kg @ 1:58 FAILLLLLL (kreeg deze b*ch niet eens gelapped, volgende keer even ownen deze t**f)

Powerstairs (*yikes*)

4x125kg
2x150kg
0x175kg (fail net stukje gemist)

Timbers (turn na 12,5m ca.)

25kg 25M
80kg 25M

Comments:

Zeer positieve training. Deadlift ging goed, fusten ging veeeeeeeel beter dan verwacht en daar zijn Mike en ik zeer opgelucht mee. Powerstairs ging zwaar k*t door de lengte verschil.

Conclusie: Bergwandelschoenen kopen zodat ik chiller kan liften.

Achjaa een k*t log kan ook de lucht in op de wedstrijd gaat het allemaal toch wat soepeler dan op een training dus dat komt wel goed

k*t - b*ch - t**f :roflol:
Jammer van die powerstairs, maar zo hebben we ieder ons voor en nadeel op onderdelen.
Fusten gingen niet verkeerd.

En die 440kg moest je gewoon doen en niet denken dat deze erin zit.

wat is er mis met die boom dan?

die boom schijnt dun en k*t te zijn. ik ben benieuwd.

Is helemaal niet dun is alleen erg licht, 40kg. Deze is iets dunner dan een IFSA.

lekker bezig geweest Mino, wel grappig om te lezen met je woordjes erbij zoals 'b*ch' en 'yikes' haha

dan doe je er wat schijven op en is dat probleem opgelost lijkt me :P
Is ook geen probleem zelf merk ik dat ik een boom beter kan pressen als het gewicht van de boom hoger is. Die boom @NCC was leeg 70kg, vond ik eenvoudiger om te pressen. Misschien heeft mino hetzelfde.

Maar zeker geen verkeerde boom @biest. Niet zeuren en gewoon pressen dat ding.

over een uurtje staat chreiz hier voor de deur om naar biest te gaan. we zullen wel zien hoe het is :D

lichte gewichten op presses zijn altijd k*t om op te warmen. Benchen met minder dan 60kg is erg lastig om in de bank gedrukt te worden voor de nodige "tightness". En opwarmen met een 40-50kg overhead press kan ik beter dat ding uitstoten en dan gewoon los laten in de lucht terwijl ik weg loop :P afremmen na een explosieve uitstoot is niet lekker en voel het dan zelfs door trillen in me kaken en oren hehe.

Laatst bewerkt:
Yikes, goede training b*ch, volgende keer die 260 gewoon trekken t**f

:roflol:!

460 krijg je ook wel los de 20e
en dat fust ook wel.

gaat helemaal goed komen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.240
k*t - b*ch - t**f :roflol:
Jammer van die powerstairs, maar zo hebben we ieder ons voor en nadeel op onderdelen.
Fusten gingen niet verkeerd.

En die 440kg moest je gewoon doen en niet denken dat deze erin zit.

Niet alleen de 440kg maar ook de 460kg zit er gewoon in verdomme!
Inderdaad jammer van de powerstairs maar **** it, dan maar ****ing veel oefenen en veel pijn lijden om verder te komen.

Achjaa een k*t log kan ook de lucht in op de wedstrijd gaat het allemaal toch wat soepeler dan op een training dus dat komt wel goed

True.

wat is er mis met die boom dan?

Te dun naar mijn mening. Bovendien is het een lichte boom wat betekent dat je veel meer stabiliteit moet hebben vanwege de vele gewichten die eraan gaan hangen. (niet echt mijn sterkste punt eh :p)

die boom schijnt dun en k*t te zijn. ik ben benieuwd.

Yes.

Is helemaal niet dun is alleen erg licht, 40kg. Deze is iets dunner dan een IFSA.

Scheelt wel wat cm's ik geloof dat deze 28 is?

lekker bezig geweest Mino, wel grappig om te lezen met je woordjes erbij zoals 'b*ch' en 'yikes' haha

Hehe, thanks JW. Tja, soms moet ik wel me frustratie uiten. :p

dan doe je er wat schijven op en is dat probleem opgelost lijkt me :P

Niet echt, wordt nog k*tter.

Is ook geen probleem zelf merk ik dat ik een boom beter kan pressen als het gewicht van de boom hoger is. Die boom @NCC was leeg 70kg, vond ik eenvoudiger om te pressen. Misschien heeft mino hetzelfde.

Ik heb dat inderdaad wel. Hoe groter de boom is hoe aangenaam beter alles gaat bij mij. (bijvoorbeeld de fat bastard @ Gijs ging 80kg stukken beter)

over een uurtje staat chreiz hier voor de deur om naar biest te gaan. we zullen wel zien hoe het is :D

lichte gewichten op presses zijn altijd k*t om op te warmen. Benchen met minder dan 60kg is erg lastig om in de bank gedrukt te worden voor de nodige "tightness". En opwarmen met een 40-50kg overhead press kan ik beter dat ding uitstoten en dan gewoon los laten in de lucht terwijl ik weg loop :P afremmen na een explosieve uitstoot is niet lekker en voel het dan zelfs door trillen in me kaken en oren hehe.

Ben benieuwd. :)

Yikes, goede training b*ch, volgende keer die 260 gewoon trekken t**f

Thanks mate! Als je het niet erg vind trek ik liever de 460kg in plaats van de 260. :p

:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

460 krijg je ook wel los de 20e
en dat fust ook wel.

gaat helemaal goed komen

Yes sir. We are ready to own.
Blauwe plekken als een gek op me biceps, dus wel een geslaagde training. :thumbup:

Terug
Naar boven