AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Hij kent mijn naam niet, dus dat is zinloos ;).Verder trainen daar allemaal grote gasten (ikzelf meegerekent) wat mino kan bevestigen.Maar doet dat ertoe? Als je echt wilt weten wie ik ben dan add of pméd mino me maar.

Ik kan bevestigen dat je een grote gast bent, maar ik ken je niet? :roflol:

En ja er trainen daar grote gasten die geen van alle zelf Squaten, Deadliften en Banken. Dus dan vind ik ook dat je geen kritiek mag leveren als je uberhaupt zelf niet de oefening wilt doen of begrijpen.

Laatst bewerkt:
Wie de fock ben jij dan? :roflol:
Er werd door quartersquaters en mensen die niet eens Deadliften of Squaten verteld dat me techniek zuigt...
Iemand zei ook tegen mij tijdens het MP'en dat ik beter niet moet MP'en omdat ik alleen maar me onderrug ermee belast. :yarly:
En aangezien je bij mij in de sportschool zat weet je vast wel hoe ellendig de meeste hun technieken zijn.

Hey gozertje ;).ff vooraf, ik heb geen hekel aan je ofzo, maar je lult crap goz.Maarja je bent nog jong dus... je moet nog veel leren.En je weet best dat gasten die daar trainen betere technieken hadden dan jou.Er is wel degelijk gezegd door mensen met heel veel ervaring met dez eoefeningen dat je het fout doet... maarja doe wat je wilt aangezien je zelfs hier geen adviezen aanneemt.

• #1.463
Hey gozertje ;).ff vooraf, ik heb geen hekel aan je ofzo, maar je lult crap goz.Maarja je bent nog jong dus... je moet nog veel leren.En je weet best dat gasten die daar trainen betere technieken hadden dan jou.Er is wel degelijk gezegd door mensen met heel veel ervaring met dez eoefeningen dat je het fout doet... maarja doe wat je wilt aangezien je zelfs hier geen adviezen aanneemt.

Lees me post hierboven: Ik neem geen advies aan van mensen die niet zelf de oefeningen doen en voor jou info "dat is slecht voor je onderrug!" is geen advies.

Lees me post hierboven: Ik neem geen advies aan van mensen die niet zelf de oefeningen doen en voor jou info "dat is slecht voor je onderrug!" is geen advies.

Ok goz.Hier schijn je alle mensen op je hand te hebben :D.Vreemd hoe fictie en werkelijkheid zoveel van elkaar verschillen.succes met het slopen van je lichaam...en die stats kan je beter 50 kg omlaag doen (nog zacht uitgedrukt).

Laat hem trollen man, is toch duidelijk dat die maar wat roept zonder concrete voorbeelden te geven :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Ok goz.Hier schijn je alle mensen op je hand te hebben :D.Vreemd hoe fictie en werkelijkheid zoveel van elkaar verschillen.succes met het slopen van je lichaam...en die stats kan je beter 50 kg omlaag doen (nog zacht uitgedrukt).

Oja das waar ook, afgelopen keer bij Kneets deed je 2x130 deadlift en ik 3x160 :roflol:

Ok succes met je log verder...

• #1.467

Haha oh my god, oke als jij het beter weet dan de mensen van NPB, dan moet ik het maar van je aannemen!

Zit je nou mij te stangen omdat ik gewichten doe met fatsoenlijke techniek waar je zelf alleen maar van kan dromen of...???

En ik ben er niet uitgeflikkerd omdat ik gewichten liet vallen de homo eigenaar van het sportschool vond magnesium niet kunnen in een sportschool. Dus kortom k*t sportschool. Ik heb besloten zelf op te stappen en het kwam heel mooi uit ook want begon het zelf al zat te worden.

Veel plezier in die gay sportschool. ;)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Laat hem trollen man, is toch duidelijk dat die maar wat roept zonder concrete voorbeelden te geven :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Oja das waar ook, afgelopen keer bij Kneets deed je 2x130 deadlift en ik 3x160 :roflol:

Nee ik ging te zwaar, ik deed 2x170, en zelfs zonder riem! Verdomme me rug gaat kapot hier. :sad:

Haha oh my god, oke als jij het beter weet dan de mensen van NPB, dan moet ik het maar van je aannemen!

Zit je nou mij te stangen omdat ik gewichten doe met fatsoenlijke techniek waar je zelf alleen maar van kan dromen of...???

En ik ben er niet uitgeflikkerd omdat ik gewichten liet vallen de homo eigenaar van de sportschool vond magnesium niet kunnen in een sportschool. Dus kortom k*t sportschool. Ik heb besloten zelf op te stappen en het kwam heel mooi uit ook want begon het zelf al zat te worden.

hahahahha gaan we beledigen?Kijk maar uit jij want voor mij stel je weinig voor hoor, wou je alleen maar helpen!En je bent er uitgeflikkerd omdat iedereen zich aan je irriteerde, daarom!!!Maar goed goz ga maar lekker door zo.

Haha Mino heeft hier heel wat kritiek te verduren gehad, dus dat iedereen op zijn hand is is complete bullshit. En een NPB wedstrijd erger dan een straatwedstrijd noemen?
Iemand die zich hier niet eens bekend durft te maken zal vast een erg geloofwaardige persoon zijn.

Maar we hebben hier dus weer een nieuwe internet held, welkom.

• #1.470
hahahahha gaan we beledigen?Kijk maar uit jij want voor mij stel je weinig voor hoor, wou je alleen maar helpen!En je bent er uitgeflikkerd omdat iedereen zich aan je irriteerde, daarom!!!Maar goed goz ga maar lekker door zo.

Ai ai chill.
Haha ik weet al denk ik wie jij bent, lol'd.

Niet om de troll te voeden maar ook hier hebben we aardig wat commentaar op mino's techniek gehad. Zolang mino hier open voor staat en progressie boekt op techniek gaat hij vooruit en daar gaat het om.

En ik ben er niet uitgeflikkerd omdat ik gewichten liet vallen de homo eigenaar van de sportschool vond magnesium niet kunnen in een sportschool. Dus kortom k*t sportschool. Ik heb besloten zelf op te stappen en het kwam heel mooi uit ook want begon het zelf al zat te worden.

Maar laat maar zitten goz, ik dacht dat je wel flex was;)

hahahaha wat een pokkekneus ruftkever :roflol:

• #1.474
Niet om de troll te voeden maar ook hier hebben we aardig wat commentaar op mino's techniek gehad. Zolang mino hier open voor staat en progressie boekt op techniek gaat hij vooruit en daar gaat het om.

Ja, heb ook mijn share van comments en kritiek gehad. Ik heb er ook nog wat mee gedaan en ga toch wel vooruit. Advies is een tip geven hoe iemand z'n prestaties kan verbeteren en niet alleen maar iemand afzeiken of zeggen dat hij zichzelf blesseert, dat is alleen maar motivatie voor mij en dan wil ik juist nog harder knallen. :p

Leuk om te zien dit, Mino is omarmd door DBB.

We love you mino we do, we love mino we do ooohhh mino we love you:heart::aai::kiss:

Dus scheer je weg knurft:D

We love you mino we do, we love mino we do ooohhh mino we love you:heart::aai::kiss:

Mensen praten alleen op internet zo tegen mij, jammer eigenlijk want ik ken je verder niet, ik praat tegen mino dus:D

In het echt durven ze dat natuurlijk niet, zo'n brede gast!

• #1.480
Haha Mino heeft hier heel wat kritiek te verduren gehad, dus dat iedereen op zijn hand is is complete bullshit. En een NPB wedstrijd erger dan een straatwedstrijd noemen?
Iemand die zich hier niet eens bekend durft te maken zal vast een erg geloofwaardige persoon zijn.

Maar we hebben hier dus weer een nieuwe internet held, welkom.

En oppassen want hij is breed.

:roflol:

Thanks Kevin!
I wish I was loved lol, kritiek hier is hard, maar terecht, ik ben de eerste die toegeeft dat mijn techniek slecht was en nog steeds beetje slecht is.

You ain't big, just tall, that's all.

:roflol:

Mensen praten alleen op internet zo tegen mij, jammer eigenlijk want ik ken je verder niet, ik praat tegen mino dus:D

Jij praat toch nu ook zo over het internet, alsof je in het echt tegen mij praat?

In het echt durven ze dat natuurlijk niet, zo'n brede gast!

Nee, dus moet ook nog groeien voor wat IRL status.

Terug
Naar boven