Fitness Seller

Minos Strongman Log

Kdenk dat je die carbs beter kan verdelen over de dag. Anders ga je dallen creeeren denkik na die piek van smorgens, en dat wil je vermijden. dus smorgens die carbs van havermout halveren ofzo, misschien ook wat minder melk. dan maaltijd 2 de rest van de havermout, wat melk erbij. etc. Gewoon zien dat je niet te zot doet met die carbs, totaal per dag 100-150g ofzo, beetje varieren. Savonds die rijst ook bruine rijst voor geen insuline spikes. Gaandeweg zal je wel zien waar jij het beste op cut. Het is een proces met vallen en opstaan I guess..

Savonds die rijst ook bruine rijst voor geen insuline spikes. Gaandeweg zal je wel zien waar jij het beste op cut. Het is een proces met vallen en opstaan I guess..
insuline spikes krijg je juist van carbs... als je die weglaat zullen die spikes dus ook wegblijven

insuline spikes krijg je juist van carbs... als je die weglaat zullen die spikes dus ook wegblijven

tegenovergestelde van spikes krijg je dan, wat cravings uitlokt en low blood sugar, wat volgens mij ook niet goed is. Nu weet ik dat niet zeker, maar lijkt me niet ideaal. Trainingen zullen dan ook wel ****ed up worden, en insuline-gevoeligheid zal ook wel stijgen.

je moet volgens mij gewoon zorgen dat je bij het opstaan koolhydraten hebt.

en wat voor/na het trainen

verder eigenlijk geen. dan kun je weer wat vette en eiwitten pakken

je moet volgens mij gewoon zorgen dat je bij het opstaan koolhydraten hebt.

en wat voor/na het trainen

verder eigenlijk geen. dan kun je weer wat vette en eiwitten pakken

Misschien wel, ik zat in de cut hoog in eiwitten en vetten, en laag in carbs. Maar als ik voelde dat ik wat carbs te kort had deed ik wel eens een slok melk ofzo. Nu ben ik wel echt een slechte cutter, denk dat ik nog niet tot 10% geraakt ben: na een maand cutten heb ik het wel gezien.

cutten moet je ook helemaal niet doen :roflol:
is niet goed voor je :P

Cutten is voor homo's

Hey kerel jij trainde in zoetermeer he :D en je bent eruit geflikkerd omdat je die gewichten liet vallen :).

Je traind nu bij De Kneet zie ik.

We hebben je ook vaak zien trainen ene, dat sloeg idd nergens op super k*te teckniek etcetc vele hebben het tegen je gezegd maar je luisterde niet :).

Verder vind ik wel dat je je stats flink omhoog haalt, want ik heb het je noot zien doen ;).

Ey maar op internet kan alles toch.

Sterkte in je nieuwe Sportschool.

Hey kerel jij trainde in zoetermeer he :D en je bent eruit geflikkerd omdat je die gewichten liet vallen :).

We hebben je ook vaak zien trainen ene, dat sloeg idd nergens op super k*te teckniek etcetc vele hebben het tegen je gezegd maar je luisterde niet :).

Verder vind ik wel dat je je stats flink omhoog haalt, want ik heb het je noot zien doen ;).

Ga eens heel snel hier weg. Je hebt hier niks te zoeken !

bullshit post idd, want de meesten hier hebben mino wel het e.e.a. zien liften.

Hoezo? ik zeg alleen wat ik zie en moest het toch ff zeggen.Wil je dat ik het aanpas?

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

bullshit post idd, want de meesten hier hebben mino wel het e.e.a. zien liften.

Noem je dat een liften :D.Noem het meer rug slopen ;).

Hoezo? ik zeg alleen wat ik zie en moest het toch ff zeggen.Wil je dat ik het aanpas?

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Noem je dat een liften :D.Noem het meer rug slopen ;).

haha, mino lift de gewichten die in zijn log staan wel hoor

Geloof me filmpjes geven blijkbaar een vertekend beeld.

Maar zoals ik al zei, ik wil dit "shit verhaal" wel weghalen?

progressie boeken is een onmogelijk iets schijnbaar?

we hebben hem bijna allemaal al eens zien liften op meets...

Geloof me filmpjes geven blijkbaar een vertekend beeld.

Maar zoals ik al zei, ik wil dit "shit verhaal" wel weghalen?

en wat zijn jou stats dan?
en wat als mino met verkeerde teachniek zou liften? hij is flink bezig zijn techniek te verbeteren. dan nog is dat toch zijn verantwoordelijkheid en geen reden om hem uit de gym te zetten :roflol:

Ik geloof je "magnum44"!

In 1,5 maand?

Maar we bedoelden het juist goed, want als hij zo door gaat heeft hij over een paar jaar een zware hernia.

Terug
Naar boven