- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
VVVVVVVVVVVVVV Valt wel mee.

Thanks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

insuline spikes krijg je juist van carbs... als je die weglaat zullen die spikes dus ook wegblijvenSavonds die rijst ook bruine rijst voor geen insuline spikes. Gaandeweg zal je wel zien waar jij het beste op cut. Het is een proces met vallen en opstaan I guess..
insuline spikes krijg je juist van carbs... als je die weglaat zullen die spikes dus ook wegblijven
je moet volgens mij gewoon zorgen dat je bij het opstaan koolhydraten hebt.
en wat voor/na het trainen
verder eigenlijk geen. dan kun je weer wat vette en eiwitten pakken
en je bent eruit geflikkerd omdat je die gewichten liet vallen
.
.
.Hey kerel jij trainde in zoetermeer heen je bent eruit geflikkerd omdat je die gewichten liet vallen
.
Je traind nu bij De Kneet zie ik.
We hebben je ook vaak zien trainen ene, dat sloeg idd nergens op super k*te teckniek etcetc vele hebben het tegen je gezegd maar je luisterde niet.
Verder vind ik wel dat je je stats flink omhoog haalt, want ik heb het je noot zien doen.
Ey maar op internet kan alles toch.
Sterkte in je nieuwe Sportschool.
Hey kerel jij trainde in zoetermeer heen je bent eruit geflikkerd omdat je die gewichten liet vallen
.
Je traind nu bij De Kneet zie ik.
We hebben je ook vaak zien trainen ene, dat sloeg idd nergens op super k*te teckniek etcetc vele hebben het tegen je gezegd maar je luisterde niet.
Verder vind ik wel dat je je stats flink omhoog haalt, want ik heb het je noot zien doen.
Ey maar op internet kan alles toch.
Sterkte in je nieuwe Sportschool.
bullshit post idd, want de meesten hier hebben mino wel het e.e.a. zien liften.
.Noem het meer rug slopen
.Hoezo? ik zeg alleen wat ik zie en moest het toch ff zeggen.Wil je dat ik het aanpas?
Hoezo? ik zeg alleen wat ik zie en moest het toch ff zeggen.Wil je dat ik het aanpas?
---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------
Noem je dat een liften.Noem het meer rug slopen
.
Geloof me filmpjes geven blijkbaar een vertekend beeld.
Maar zoals ik al zei, ik wil dit "shit verhaal" wel weghalen?