XXL Nutrition

Minos Strongman Log

Ik wil verder niemand zwart maken dus als mino wil dat ik het de post edit dan doe ik dat, maar wil hem ook erop wijzen dat hij beter en met minder gewicht voor een langere tijd moet gaan trainen.

Je hebt gelijk man. Gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen die gewoon willen dat hij nog z'n leven lang van z'n rug kan genieten. Al deze mensen hier zijn er niet als hij over een jaar door zn rug gaat en nooit meer kan lopen.

Je wil niemand zwart maken, terwijl je hier tegen een zwarte o.a. praat vuile racist!

Je wil niemand zwart maken, terwijl je hier tegen een zwarte o.a. praat vuile racist!

Heb jij je post count verkregen met zulke Quotes?vandaar die 5000iemand "zwart"maken is gewoon een uitdrukking die zeer regelmatig gebruikt word door prakties iedereen.Ik bedoelde er verder niks racistisch mee.Dus.

Ik heb mijn post count "prakties" verkregen omdat ik het afgelopen jaar niks te doen had.

Geloof me filmpjes geven blijkbaar een vertekend beeld.

Maar zoals ik al zei, ik wil dit "shit verhaal" wel weghalen?

Gozer, ik heb mino op de beginner powerlift wedstrijd zien liften. En zen deadlift ging prima squat ook. Volgensmij is er iemand een beetje jaloers:rolleyes:

ik pak er een bakkie bij! :popcorn:

volgens mij is magnum een kloontje van mino.

afwaz is nou eenmaal een attention wh*re

Gozer, ik heb mino op de beginner powerlift wedstrijd zien liften. En zen deadlift ging prima squat ook. Volgensmij is er iemand een beetje jaloers:rolleyes:

Echt???Vreemd, nooit iets over gehoord, dat is dan de afgelopen maand geweest?Zeker een zelf georganiseerde lokale straatwedstrijd?

Echt???Vreemd, nooit iets over gehoord, dat is dan de afgelopen maand geweest?Zeker een zelf georganiseerde lokale straatwedstrijd?

Gast wtf,
het was georganiseerd door de NPB!!
dus zeker geen lokale straatwedstrijd.

Als je alleen maar loopt te haten, donder dan gewoon op en ga je butt buddies maar even anaal vernederen.....

maar nu, je zegt dat je geen kloon van mino bent, vertel ons dan eens wie je wel bent! wij zijn allen erg nieuwsgierig uiteraard, aangezien papendal voor u een lachertje is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.458
Wie de fock ben jij dan? :roflol:
Er werd door quartersquaters en mensen die niet eens Deadliften of Squaten verteld dat me techniek zuigt...
Iemand zei ook tegen mij tijdens het MP'en dat ik beter niet moet MP'en omdat ik alleen maar me onderrug ermee belast. :yarly:
En aangezien je bij mij in de sportschool zat weet je vast wel hoe ellendig de meeste hun technieken zijn.

maar nu, je zegt dat je geen kloon van mino bent, vertel ons dan eens wie je wel bent! wij zijn allen erg nieuwsgierig uiteraard, aangezien papendal voor u een lachertje is

Hij kent mijn naam niet, dus dat is zinloos ;).Verder trainen daar allemaal grote gasten (ikzelf meegerekent) wat mino kan bevestigen.Maar doet dat ertoe? Als je echt wilt weten wie ik ben dan add of pméd mino me maar.

Hij kent mijn naam niet, dus dat is zinloos ;).Verder trainen daar allemaal grote gasten (ikzelf meegerekent) wat mino kan bevestigen.Maar doet dat ertoe? Als je echt wilt weten wie ik ben dan add of pméd mino me maar.

lees mino's post hierboven
dikke dis ouwe

Terug
Naar boven