XXL Nutrition

Minos Strongman Log

Ik dacht 445, maar het kan ook 440 zijn, dunno, maakt toch vrij weinig uit to be honest. :p

pas maar op dat magnum het niet ziet want dan wordt het weer e-stats gebitch :roflol:

nee maar goed man, je ben flink vooruit gegaan sinds de laatste keer dat je met fusten liep te vallen bij RDP

gefeliciteerd met je Deadlift PR !! en mooie wedstrijd gedraaid

Laatst bewerkt:
****ing goed gepresteerd mino. vooral die deadlift stond ik echt van te kijken.
100kg pr :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
Haha ik zelf was ook verbaasd, ben wel door de dolle heen met me Deadlift. :D

Over ca. 1,5 uur zijn alle filmpjes upgeload op me youtube account. Ik heb er gewoon 1 grote film van gemaakt met wat tekst erdoor heen met uitleg over welke onderdeel en om hoeveel kg's het gaat. :D

Goed bezig Mino.. en Mike!

true, true.. al heb jij ook erg goed gepresteerd zie ik.

En nu? Cutten naar de -90 klasse?:D

Haha ik zelf was ook verbaasd, ben wel door de dolle heen met me Deadlift. :D

Over ca. 1,5 uur zijn alle filmpjes upgeload op me youtube account. Ik heb er gewoon 1 grote film van gemaakt met wat tekst erdoor heen met uitleg over welke onderdeel en om hoeveel kg's het gaat. :D

ik heb ook 1 film ervan gemaakt. is nu aan het renderen

****ing hell zalig doorgeknald op de deadlift. Wedstrijdkarma maakte je heer en meester over dat onderdeel :)

nice movie man.
mooi ge edit ook

• #1.594
Mooi om die filmpjes te zien. Deadlift toestel ging goed man, je had de juiste spanning te pakken.

Goed gedaan Mino, jij bent er wel eentje om in de gaten te houden op de training een beetje freewheelen en op wedstrijden knallen!

• #1.598
Goed gedaan Mino, jij bent er wel eentje om in de gaten te houden op de training een beetje freewheelen en op wedstrijden knallen!

Ik sta niet volgend jaar op de Sterkste man van Nederland. ;)

Training van vandaag: (light weight baby)

Bench Press (touch&go)

20xbarbell
5x40kg
5x60kg
5x80kg

Rackpulls (kniehoogte, tussen onder en middelste gedeelte in)

5x60kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg (alles no belt, no magnesium en pronated)

Military Press

12xbarbell
8x30kg
8x34kg
8x40kg

Pump is nice.

Superset van 20 x Barbell Curls, 20 x Reversed Curls en 20 x Tricep Pushdown. 3 supersets.

Pump was insane.

Called it a day. :cool:
Note: training duurde 30 mins. was beetje laat en de RR had vertraging, dus haastig haastig, jwt.

lekkere pomp training man :thumbup:

• #1.600

Danke schon, het was een mooie pomp training indeed. :thumbs:
Was aan het twijfelen of ik nou zou Squaten of niet, want had er eigenlijk wel zin in, maar ik dacht ik gun me benen en onderrug wat extra rust. Ja ik weet dat ik Rackpulls heb gedaan maar het viel me wel mee qua onderrug last. :D

Terug
Naar boven