MuscleMeat

Minos Strongman Log

Deze zin snap ik niet helemaal :P

dat betekent, "Mino is wel meer gewend"

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Jammer dat het zaterdag wat minder ging, en vaag dat je last had van je andere been ? En nu is het alweer hersteld ????

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.826
dat betekent, "Mino is wel meer gewend"

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Jammer dat het zaterdag wat minder ging, en vaag dat je last had van je andere been ? En nu is het alweer hersteld ????

Grotendeels ja. Zondag is zowat zeker. :D

ok ! succes en ik ben benieuwd

• #1.828
Voel me steeds beter en beter en waarschijnlijk na veel rust en me dagje vrij kan ik een relatief goed wedstrijd draaien. :)
Ik weet niet hoeveel deelnemers er mee doen en me plaatsing zal vast niet hoog zijn, maar ik ga gewoon voor een resultaat waarmee ik trots op mezelf kan zijn. Gezien de omstandigheden van de afgelopen tijd zullen PR's misschien buitengesloten worden, maar dat is geen probleem. :)

succes met je wedstrijd!

• #1.830
Thanks big CP.
Ik zal nog proberen te zwemmen, dat zal me spieren wel tegoei komen. :)

Succes alvast Mino.

• #1.832
Thanks Spenc.

Om natuurlijk met een fat bastard log te kunnen trainen moet ik zelf een fat bastard zijn. Dus hier zijn wat fat bastard foto's.

Most Muscular

24mvuk4.jpg

Hand over hand Most Muscular

a4lw13.jpg

Front Double Biceps

2duideq.jpg

Back Double Biceps

5558jc.jpg

Lat Spread

syuzxy.jpg

Side Chest

2zrlu3a.jpg

Wheels

2iuyhsp.jpg

Calves

6fo1et.jpg

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Lats lijken klein maar dat komt door me uber taille.

hahahahaha om deze reden volg ik jou dus!!

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Nee serieus, ik begrijp dit niet. Je bent best intensief met sporten bezig en dan zie je er zo uit, baal je daar nooit van?

• #1.834
hahahahaha om deze reden volg ik jou dus!!

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Nee serieus, ik begrijp dit niet. Je bent best intensief met sporten bezig en dan zie je er zo uit, baal je daar nooit van?

Haha nee niet echt, maar toch bedankt voor je commentaar.

Nice titties:D

Kijk eens goed naar je pecs.. rechter is veel groter dan je linker.. geen enorm krachtverschil links en rechts?

En dat is niet om te dissen.

dat is waarschijnlijk gewoon omdat die ze niet evenredig aanspant.

maar serieus zou toch echt een serieuze cut gaan doen vanaf september, lijkt wel alsof je zware gyno hebt (wat probably vet is)

dat is waarschijnlijk gewoon omdat die ze niet evenredig aanspant.

maar serieus zou toch echt een serieuze cut gaan doen vanaf september, lijkt wel alsof je zware gyno hebt (wat probably vet is)

Gyno=geen vet.

Ik denk dat ten eerste gewoon heel schoon moet gaan eten, op vaste tijden, en dat consequent moet volhouden..

Dit zeg ik niet om je af te zeiken mino, maar ik denk dat jij er ook liever niet zo bijloopt toch? Ik weet dat je strongman traint, maar aangezien je foto's plaatst, geef je toch wel iets om je uiterlijk..

Ik zeg ook, het lijkt op gyno.
gewoon een normale cut doen, je bent zo op 15% zonder al te veel moeite.

gaan we samen vanaf september cutten, wie er het eerst op 12% staat ;)

Ik zeg ook, het lijkt op gyno.
gewoon een normale cut doen, je bent zo op 15% zonder al te veel moeite.

gaan we samen vanaf september cutten, wie er het eerst op 12% staat ;)

Heb je het tegen mij of tegen Mino?

15%.. Dit is ver over de 30%.. BF% halveren gaat niet zo rap hoor;)

Zoals ik al zei: gezond eten, en minder eten, vooral suikers schrappen uit het dieet;)

Over het cutten was naar mino uiteraard, ik ga jou niet adviseren te cutten want ik ken je niet echt :D

Maarre ik ben vorig jaar zelf in 7 maanden 24kg afgevallen dus ik weet wel waar ik het over heb in dit geval en een degelijk voedingsschema werkt beter dan op de gok gezond en weinig eten.

Terug
Naar boven