XXL Nutrition

Minos Strongman Log

Het komt allemaal op hetzelfde neer wat jij en ik zeggen, het enige wat ik zeg is van te voren je schema (voorgeplande maaltijden) in een excel bestandje zetten, dan weet je precies hoeveel van alles is ongeveer en als je dan aankomt dan weet je dat je iets moet schrappen.
Binnen 10 minuten gebeurd.

Werkt makkelijk en iets meer structuur is goed, dat doe je toch ook in je training?

Tja.. het is leuk om je voeding af en toe uit te rekenen, en eens te kijken naar wat je zoal eet op een dag, maar eten volgens een schema raad ik af, en daar heb ik je zojuist de argumenten voor gegeven. Ik denk ook niet dat we hetzelfde bedoelen.

Ik denk ook dat je vanaf een bepaald niveau ook vooral op gevoel met trainen, en slechts bepaalde richtlijnen aanhoudt. Ik ben daar nog niet klaar voor, maar dat zegt niks over Mino.

een stel massieve benen heb je mino
dat moet ook wel met al dat strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Ik ga gewoon vlees, groente en eieren eten en wat cardio doen in de gym, easy as that. Maaltijden zoek ik later wel uit, ik ga sowieso een schema hanteren om voor mezelf op een dag bij te houden wat ik wanneer eet. Voor mij heeft dat vroeger heel goed gedaan en juist door dat 'ik eet wat ik wil en wanneer ik wil' achtige denkwijze ben ik veel dikker geworden.
Vroeger durfde ik het niet in me hoofd te halen om zo-vr te cheaten, zaterdag was me enige cheatdag, wat voor mij 1 avondmaaltijd bij de mac/chinees/whatever betekende, that's it. Nu moet ik dat mezelf weer aanleren, en met het green/face diet moet dat wel lukken, pittig lijkt het mij totaal niet maar dat zal later wel vast te merken zijn zodra ik wel een mindering maak in me carbs/vetten.

Ik ga gewoon vlees, groente en eieren eten en wat cardio doen in de gym, easy as that. Maaltijden zoek ik later wel uit, ik ga sowieso een schema hanteren om voor mezelf op een dag bij te houden wat ik wanneer eet. Voor mij heeft dat vroeger heel goed gedaan en juist door dat 'ik eet wat ik wil en wanneer ik wil' achtige denkwijze ben ik veel dikker geworden.
Vroeger durfde ik het niet in me hoofd te halen om zo-vr te cheaten, zaterdag was me enige cheatdag, wat voor mij 1 avondmaaltijd bij de mac/chinees/whatever betekende, that's it. Nu moet ik dat mezelf weer aanleren, en met het green/face diet moet dat wel lukken, pittig lijkt het mij totaal niet maar dat zal later wel vast te merken zijn zodra ik wel een mindering maak in me carbs/vetten.

Komt goed, dat hoor ik al;)

Succes ermee man! :thumbs:

Ik ben al een tijdje rustig aan het cutten en maak gewoon nog krachtgains! Daarnaast is een beter uithoudingsvermogen door de cardio ook zeker een plus bij het trainen.
Het zal je uiteindelijk alleen maar goed doen!

• #1.866
Thanks Mark & Geddie. Komt goed joh. :p

Voel me veel beter en fit. Nog steeds mentaal uitgeput door veel werken tijdens me vakantie. (54 uur per week maar ja even doorbijten :))
Dus zaterdag mentaal bijladen, fysiek helemaal bijgeladen, zondag knallen en daarna weer heerlijk trainen. Heb weer zin om te Squaten verdomme!

Ik weet alles van veel werken, succes met je cut / voeding, en succes zondag, en geniet ervan !

• #1.868
Ik weet alles van veel werken, succes met je cut / voeding, en succes zondag, en geniet ervan !

Daar zal het bij mij om gaan. Gewoon genieten. Natuurlijk zal er ook hard gewerkt worden maar ik verwacht geen PR's of een topplaatsing, ik wil gewoon met trots weg kunnen lopen. (of desnoods met een blessure, for all I care)

Daar zal het bij mij om gaan. Gewoon genieten. Natuurlijk zal er ook hard gewerkt worden maar ik verwacht geen PR's of een topplaatsing, ik wil gewoon met trots weg kunnen lopen. (of desnoods met een blessure, for all I care)

genieten maar niet blesseren joh ! succes and have fun !

wat ga je doen zondag?

• #1.872
genieten maar niet blesseren joh ! succes and have fun !

Hehe nee gewoon verstandig knallen. :)
Thanks JW.

Sterkste man van Groningen. ;)

ben je er klaar voor kerel?

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Sterkste man van Groningen!!

Hehe zekers, vandaag met me neef flink wat vlees en bier gekocht, dus ik ga wat voorbereiding treffen. :thumbup:

Succes morgen!

Succes morgen fawaz.

Succes!

Tot morgen fawaz :)

waar blijft je wedstrijdverslag baas?

Ik denk dat mino ergens is blijven pitten. Want dat reizen naar zoetermeer duurt ontiegelijk lang

Terug
Naar boven