MuscleMeat

Minos Strongman Log

ik denk dat hij ge-assraped is door een groep n*gers in de trein. vermoedelijk nadat hij zei dat ze "in the air tonight" beter met kneewraps om hadden kunnen zingen

http://www.youtube.com/watch?v=kUX9ffXdPYk

ik denk dat mino een gronings hooliganchickie gescoord heeft en haar nu flink terrorist style aan het poorten is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
Yep yep, lekker uitgeslapen en hier komt me "verslag".

Ten eerste de OV is en blijft een b*ch, de combi van treinvertraging en een busvertraging zorgde ervoor dat ik de eerste 2 onderdelen misde. Gelukkig mocht ik nog instappen op de daarop volgende onderdelen alhoewel ik niet meer echt meespeelde voor het algemene klassement, no worries het ging me meer om de ervaring.

Laadrace

"50kg" zandzak - 2x 60kg fusten - 80kg steen - 110kg steen

De zandzak was een b*ch om uit te tillen en voelde ook zwaarder aan, veel tijd verspild hieraan. De 2 fusten gingen veeeeeeeeeeeel beter dan toen bij Jan, haha. 80kg steen was eerst even uitzoeken hoe het beste op te pakken, eenmaal zo ver was het makkelijk uit te lopen. Toen ik de 110kg steen probeerde uit te tillen lukte het niet zo goed om de juiste 'spot' te vinden, na een paar pogingen schoot er een pijnlijke gevoel in me rechterknie, dezelfde gevoel die me bij RPB ervan hield om fatsoenlijk te kunnen lopen, laat staan trainen.

Stones of Strength

80kg - 100kg - 120kg - 140kg - 160kg
1,60M - 1,50M - 1,40M - 1,30M - 1,20M

80kg steen voelde ****ing licht en ik worp hem snel erop. 100kg steen same story, ****ing snel en easy erop gegooid. De 120kg steen was een b*ch, ik was me grip kwijt doordat ik weinig hars op me onderarmen deed, wat hars opnieuw gedaan alleen kreeg het niet goed los, het brandend gevoel waardoor leek alsof me huid afscheurde zorgde er ook wel voor dat ik niet goed kon doorgaan. Tijd van de eerste 2 stenen, verassend voor mezelf, 15,5 seconde.

Medley

3x Tire 350kg - Timbers 100kg? @ 15m (website stond 110, Wout gaf aan 100) - Sled 290kg @ 15m

Tire ging moeizaam, timbers nog moeizamer doordat ik constant me grip verloor. Eenmaal bij de sled was ik half dood, toen ik eraan begon kreeg ik een pijnlijke steek in me enkel, net als bij RPB. Ik wou vroegtijdig kappen maar Hans dwong me verder te gaan. Kreeg het niet echt ver getrokken misschien 1m, lol.

Nou toch nog een goodday doordat ik wat events mee kon doen. Volgende keer maar een lift zien te regelen met 1 van de deelnemers zoals me werd geadviseerd.

Aaah, wat jammer man

Focking heavy je hebt er niet heel veel aangemist het was van het plateautje afrollen en daarna kreeg je er een beetje beweging in en dan zat je vast bij het 1ste bultje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.888
Focking heavy je hebt er niet heel veel aangemist het was van het plateautje afrollen en daarna kreeg je er een beetje beweging in en dan zat je vast bij het 1ste bultje

Achja, gewoon een beetje aanvoelen meer niet. :p

En als je dan 2 events te laat aankomt kun je volgens mij noway er nog lekker inkomen

Ja joh was zwaar geirriteerd en had bijna me ellepijp gebroken doordat ik ****ing pissed off was door de vertraging waardoor ik een elleboogje gaf tegen een verkeersbord, hehe. Next time gewoon maar iets zien te regelen met de deelnemers ofzo, op de terugweg had ik met geluk mee kunnen liften met 1 van de deelnemers die me even wilden afzetten bij de bushalte, anders was het teruglopen naar Winschoten, haha. :p

OV blegh

(en net nu ik deze uitspraak doe zit ik potverdomme met stukken aan men golfje :mad: )

ja of je gebruikt je benen wel en je krijgt hem wel op gang :P

jammer mino, OV is idd niet zo verstandig naar groningen als je ergens op tijd moet zijn (moet je echt anderhalf uur speling ofzo aanhouden)

idd jammer man
maar toch klasse dat je nog hebt mee gedaan

****t up OV!

elleboogje tegen verkeersbord is 120 euro;)

ja of je gebruikt je benen wel en je krijgt hem wel op gang :P

jammer mino, OV is idd niet zo verstandig naar groningen als je ergens op tijd moet zijn (moet je echt anderhalf uur speling ofzo aanhouden)

Als je sommige beren zag die hem maar net op het bultje kregen, en ik net voor het bultje. Dan was ik behoorlijk tevreden xD maarja iets meer benen gebruiken had geen kwaad gekunt maarja iets voor de volgende keer

dat wordt stokslagen mino

he kerel, tog lekker bezig geweest hoor en om zo maar ff in te stappen!! topper :D

Jammer Fawaz! Je volgende wedstrijd is iig iets dichterbij...

Terug
Naar boven