Yep yep, lekker uitgeslapen en hier komt me "verslag".
Ten eerste de OV is en blijft een b*ch, de combi van treinvertraging en een busvertraging zorgde ervoor dat ik de eerste 2 onderdelen misde. Gelukkig mocht ik nog instappen op de daarop volgende onderdelen alhoewel ik niet meer echt meespeelde voor het algemene klassement, no worries het ging me meer om de ervaring.
Laadrace
"50kg" zandzak - 2x 60kg fusten - 80kg steen - 110kg steen
De zandzak was een b*ch om uit te tillen en voelde ook zwaarder aan, veel tijd verspild hieraan. De 2 fusten gingen veeeeeeeeeeeel beter dan toen bij Jan, haha. 80kg steen was eerst even uitzoeken hoe het beste op te pakken, eenmaal zo ver was het makkelijk uit te lopen. Toen ik de 110kg steen probeerde uit te tillen lukte het niet zo goed om de juiste 'spot' te vinden, na een paar pogingen schoot er een pijnlijke gevoel in me rechterknie, dezelfde gevoel die me bij RPB ervan hield om fatsoenlijk te kunnen lopen, laat staan trainen.
Stones of Strength
80kg - 100kg - 120kg - 140kg - 160kg
1,60M - 1,50M - 1,40M - 1,30M - 1,20M
80kg steen voelde ****ing licht en ik worp hem snel erop. 100kg steen same story, ****ing snel en easy erop gegooid. De 120kg steen was een b*ch, ik was me grip kwijt doordat ik weinig hars op me onderarmen deed, wat hars opnieuw gedaan alleen kreeg het niet goed los, het brandend gevoel waardoor leek alsof me huid afscheurde zorgde er ook wel voor dat ik niet goed kon doorgaan. Tijd van de eerste 2 stenen, verassend voor mezelf, 15,5 seconde.
Medley
3x Tire 350kg - Timbers 100kg? @ 15m (website stond 110, Wout gaf aan 100) - Sled 290kg @ 15m
Tire ging moeizaam, timbers nog moeizamer doordat ik constant me grip verloor. Eenmaal bij de sled was ik half dood, toen ik eraan begon kreeg ik een pijnlijke steek in me enkel, net als bij RPB. Ik wou vroegtijdig kappen maar Hans dwong me verder te gaan. Kreeg het niet echt ver getrokken misschien 1m, lol.
Nou toch nog een goodday doordat ik wat events mee kon doen. Volgende keer maar een lift zien te regelen met 1 van de deelnemers zoals me werd geadviseerd.