MuscleMeat

Miron's Log

Bezoekers in dit topic

Lol wat een conditioneel monster ben je ook :D

Ik heb Back to back wat box jumps op zelfde hoogte gemaakt... 8 setjes van 5... kom ik hier kijken... wordt ik me toch een partij te grazen genomen :D

Dat mag ook wel met 2 veldtrainingen en een wedstrijd per week ;)

Gister LB getraind

Squat SS Broad jump
3 x 80 --> 3 x
3 x 90 --> 3 x
3 x 100 --> 3 x
3 x 110 --> 3 x
3 x 120 --> 3 x
3 x 130 --> 3 x
3 x 140 --> 3 x
3 x 140 --> 3 x
3 x 140 --> 3 x
3 x 140 --> 3 x
3 x 140 --> 3 x

Ham raise
3 sets

Calf raise
3 sets





En vandaag UB:
Military press SS Breed optrekken
3 x 50 --> 3 x BW + 20
3 x 60 --> 3 x BW + 30
3 x 70 --> 3 x BW + 30
3 x 80 --> 3 x BW + 25
3 x 75 --> 3 x BW + 25
3 x 75 --> 3 x BW + 25
3 x 70 --> 3 x BW + 25
3 x 70 --> 3 x BW + 25
3 x 70 --> 3 x BW + 25

DB press SS TRX row
10 x 43 --> 10 x BW
8 x 43 --> 10 x BW + 10
8 x 43 --> 10 x BW + 20
8 x 43 --> 10 x BW + 30
8 x 43 --> 10 x BW + 30

Langzaamaan we krachtsverlies nu..
 
Prachtige trainingen. Intensief lijkt me.
 
Kreeg de volgende opmerking van Fierce over mijn krachtsverlies-issue:
Waarschijnlijk doordat je te veel volume doet. Ondanks dat het jou manier van trainen is, zou ik toch proberen minder volume te doen en de intensiteit hoog houden(minder sets, maar wel zwaardere sets). Verder kunnen meer carbs na de training helpen.

Bij stel ik die graag ter dis discussie, ben benieuwd wat anderen er van vinden (uiteraard geen aanval op Fierce ;) ).
 
Laatst bewerkt:
welke discussie? ik begrijp niet zo goed waar hij op reageerde homie? ben je moe ofzo?
 
Ga ik wel mee akkoord. Als je gaat cutten, moet je volume wat verlagen en intensiteit hoog houden. Ben ik al in vrij veel artikels tegen gekomen. Denk dat bijvoorbeeld victormor daar ook wel meer over weet. Was een beetje hetzelfde aan het denken bij jouw laatste training. :)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 12:00 ----------

welke discussie? ik begrijp niet zo goed waar hij op reageerde homie? ben je moe ofzo?

Ik denk dat het over het krachtverlies-aspect gaat.
 
ah oke. ja man... te hoog volume is killing. tijdens sheiko #31 kon ik ook niet meer herstellen, toen voelde ik me ook gewoon zwakker en zwakker worden, zelfs met teringveel kcals.

ik denk dat je het tijdelijk kan hebben en anders drastisch moet gaan compenseren met rust (lees; slapen) en active recovery/gpp raising shit. maar persoonlijk denk ik dat maar voor een handje vol naturel lifters mogelijk is om lage kcal inname consequent high volume te blijven draaien.
 
welke discussie? ik begrijp niet zo goed waar hij op reageerde homie? ben je moe ofzo?
KRachtsverlies ging het om idd. Effe ge-edit, niet erg duidelijk zo hehe.

Ga ik wel mee akkoord. Als je gaat cutten, moet je volume wat verlagen en intensiteit hoog houden. Ben ik al in vrij veel artikels tegen gekomen. Denk dat bijvoorbeeld victormor daar ook wel meer over weet. Was een beetje hetzelfde aan het denken bij jouw laatste training. :)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 12:00 ----------



Ik denk dat het over het krachtverlies-aspect gaat.

ah oke. ja man... te hoog volume is killing. tijdens sheiko #31 kon ik ook niet meer herstellen, toen voelde ik me ook gewoon zwakker en zwakker worden, zelfs met teringveel kcals.

ik denk dat je het tijdelijk kan hebben en anders drastisch moet gaan compenseren met rust (lees; slapen) en active recovery/gpp raising shit. maar persoonlijk denk ik dat maar voor een handje vol naturel lifters mogelijk is om lage kcal inname consequent high volume te blijven draaien.

Ok ik ga vanaf morgen wat minder volume draaien.
 
Merk het zelf ook met WSB. Veel volume met veel oefeningen, word wel buffer maar kracht blijft hetzelfde of gaat zelfs iets achteruit. Ik cut niet btw, kan me voorstellen dat dat helemaal funest is.
 
Merk het zelf ook met WSB. Veel volume met veel oefeningen, word wel buffer maar kracht blijft hetzelfde of gaat zelfs iets achteruit. Ik cut niet btw, kan me voorstellen dat dat helemaal funest is.

wsb kan je natuurlijk ook nog teveel je main oefeningen roteren. ****te in mijn geval de progressie hard.
 
Squatten
5 x 50
3 x 70
3 x 90
3 x 100
3 x 110
3 x 120
3 x 130
3 x 140
3 x 150

BTN Pushpress
5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 100
4 x 110

Breed optrekken
5 x BW
5 x BW + 20
3 x BW + 30
1 x BW + 40
1 x BW + 50

28 minuten :)
 
Ontbijt skippen lijkt me ook hard. Kan misschien wel noodzakelijk zijn als je al droog bent maar ik zou dit toch niet doen zonder op z'n minst BCAA's ofzo te supplementeren.
 
Ontbijt skippen lijkt me ook hard. Kan misschien wel noodzakelijk zijn als je al droog bent maar ik zou dit toch niet doen zonder op z'n minst BCAA's ofzo te supplementeren.

Haha, ga je eens inlezen over Intermittent Fasting. Is helemaal niks ergs aan.
 
Holy shit! Dikke abs zie ik op de vorige pagina Miron! Rest van je fysiek is ook super!:thumbs:
 
Ontbijt skippen lijkt me ook hard. Kan misschien wel noodzakelijk zijn als je al droog bent maar ik zou dit toch niet doen zonder op z'n minst BCAA's ofzo te supplementeren.
||
\/
Haha, ga je eens inlezen over Intermittent Fasting. Is helemaal niks ergs aan.

Holy shit! Dikke abs zie ik op de vorige pagina Miron! Rest van je fysiek is ook super!:thumbs:

Thanks, paar KG er nog op en dan is het qua appearance wel ok voor mij. Wil vanaf het einde van deze cut (zit nu in het begin van de 5e week van de 8-9) toch wel het hele jaar flink droog blijven.


Squat SS 80 cm Box jump
5 x 50 --> 3 x
5 x 70 --> 3 x
3 x 90 --> 3 x
3 x 110 --> 3 x
3 x 130 --> 3 x
3 x 140 --> 3 x
3 x 155 --> 3 x

Bankdrukken SS TRX row
5 x 50 --> 5 x BW
5 x 70 --> 5 x BW + 20
5 x 90 --> 5 x BW + 30
5 x 100 --> 5 x BW + 40
4 x 110 --> 5 x BW + 40
13 x 90 --> 15 x BW + 20
 
Laatst bewerkt:
Haha, ga je eens inlezen over Intermittent Fasting. Is helemaal niks ergs aan.
Hij begint pas met eten om 13 uur! Maar ik weet ook niet wanneer hij opstaat natuurlijk. Ik zie ook geen cardio?

Ben redelijk ingelezen ook al is het wat stoffig, heb terug wat bronnen geraadpleegd, dus tenzij ik iets mis:
De insuline-levels zijn smorgens zo laag zijn dat opgeslagen vet makkelijker kan gebruikt wordt als energiebron (1), maar als je geen cardio gaat doen dan gaan die vrij vetzuren toch niet optimaal omgevormd worden om te gebruiken als energie, en terug omgezet worden in lichaamsvet? (2)

(1) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2459120
(2) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7868457

Anderzijds ziet je lichaam er wel goed uit en heb je altijd wel degelijke progressie, heb je uw voeding nog al zo gedaan?
 
Hij begint pas met eten om 13 uur! Maar ik weet ook niet wanneer hij opstaat natuurlijk. Ik zie ook geen cardio?

Ben redelijk ingelezen ook al is het wat stoffig, heb terug wat bronnen geraadpleegd, dus tenzij ik iets mis:
De insuline-levels zijn smorgens zo laag zijn dat opgeslagen vet makkelijker kan gebruikt wordt als energiebron (1), maar als je geen cardio gaat doen dan gaan die vrij vetzuren toch niet optimaal omgevormd worden om te gebruiken als energie, en terug omgezet worden in lichaamsvet? (2)

(1) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2459120
(2) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7868457

Anderzijds ziet je lichaam er wel goed uit en heb je altijd wel degelijke progressie, heb je uw voeding nog al zo gedaan?
Hoe zit dat in het Nederlands? ;)

Progressie zit er nu wel in inderdaad. Hopelijk ook weer straks als ik ga bouwen aan kracht en iets massa, iets waar ik niet genoeg uit heb gehaald wat vooral te wijten is aan gebrekkige voeding.
 
Net even burpee-tabata gedaan, was bijna vergeten hoe ziek dat ook weer was
 
Front squat SS Eénbenige boxjumps 65 cm
5 x 50 --> 3 x L, 3 x R
2 x 70 --> 3 x L, 3 x R
2 x 90 --> 3 x L, 3 x R
2 x 110 --> 3 x L, 3 x R
2 x 130 --> 3 x L, 3 x R
2 x 140 --> 3 x L, 3 x R

Eénarmige dumbbell pushpress
43 kg: 5 x L, 5 x R
48 kg: 3 x L, 3 x R
58 kg: 1 x L, 1 x R
48 kg: 4 x L, 4 x R

Breed optrekken
5 x BW
3 x BW + 25
2 x BW + 40
1 x BW + 50
18 x BW
 
Squat
5 x 50
3 x 70
2 x 90
1 x 110
1 x 130
1 x 150
1 x 160
1 x 170

Bankdrukken
5 x 50
3 x 70
2 x 90
1 x 100
1 x 110
1 x 120
1 x 130
11 x 95 PR maar nooit eerder flink gerept op dit gewicht

TRX rows
5 x BW
5 x BW + 35
5 x BW + 50
3 x BW + 60 PR

Moet ze zo langzamerhand wel met 1 hand kunnen zou je denken..

En nog wat abshizzle met die "TRX"

Nice, lager volume lijkt wel te werken, squat gaat ook weer richting de oude cijfers.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven