Kun je even beknopt aangeven wat je precies hebt gedaan? Of moet ik gewoon je log een stuk teruglezen?
Niks speciaals, maar ik heb eigenlijk nooit echt serieus gecut dus heb me wat beter ingelezen dan de vorige keer.
Allereerst heb ik alles wat gestructureerd. Had weinig benul van de hoeveelheiden en kcals die ik binnen kreeg hiervoor, maar dat het steeds rond onderhoud zat staat vast haha. Sinds het begin van deze cut ben ik alles gaan wegen, wat ik nooit echt heb gedaan.
Ben begonnen met een dikke 2500 kcals (~260 gr eiwit, 180 gr koolhydraten, 85 gr vet), wat er ongeveer zo uitzag:
-----------------
Ontbijt:
200 gr vis of vlees (pangasius/koolvis/kip/biefstuk/tartaar)
200-300 gr groente (spinazie/broccoli/roerbakgroente/wortelen)
Lunch:
200 gr vis of vlees (pangasius/koolvis/kip/biefstuk/tartaar)
200-300 gr groente (spinazie/broccoli/roerbakgroente/wortelen)
Appel
Avondeten:
Wat de pot schaft (maar waar mogelijk minder pasta/aardappelen)
Post WO:
60 gram whey
Banaan
Voor het slapen:
500 gr kwark
75 gr noten
--------------------
Heb sinds vorige week nog wat koolhydraten geschrapt, zodoende zit nu rond de 2200-2300 kcals. Dit vanwege een lager verbruik ivm einde voetbalseizoen en een lager BW.
Ik verlies nog steeds niet echt kracht dus dit doe ik nog een paar weekjes door. Mijn lichaam slaat i.t.t. de meeste als eerste vet op bovenbenen en bovenarmen op en niet op de buik dus daar zitten nog wel wat kilootjes.
Overigens ga ik volgende week mijn ontbijt inwisselen voor een grotere lunch, zodat ik een 16-urige periode van vasten krijg.