AndroidHealthClinic

Motivatie weg, "natty" trainen???

De spiermassa die je nu hebt had je op natuurlijke wijze in geen duizend miljoen jaar bij mekaar kunnen trainen.
Dus ja, het is duizend miljoen maal makkelijker om een fysiek als de uwe op te bouwen met behulp van AAS dan zonder.

In mijn ogen verdien je als sportman nu geen milligram meer respect dan op de laatste dag dat je nog natural was.
Je fysiek ziet er misschein een pak spectaculairder uit, maar iedereen weet dat dit voor >95 puur te danken is aan de AAS. Enkel naivelingen kan je iets anders wijsmaken.

" Duizend miljoen jaar." Je praat als een klein kind man. 95%?? Wat dacht je ervan dat ik mijn training en voeding steeds meer optimaliseer. Het is een leertraject van begin tot eind. Zou je moeten weten. Tuurlijk gaat het harder met AAS, maar 95%???

" Duizend miljoen jaar." Je praat als een klein kind man. 95%?? Wat dacht je ervan dat ik mijn training en voeding steeds meer optimaliseer. Het is een leertraject van begin tot eind. Zou je moeten weten. Tuurlijk gaat het harder met AAS, maar 95%???

Ja natuurlijk. Seffens ga je er zelf nog in geloven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

f**k man, heeft er vroeger een brede gast je pakje chocomel afgepakt ofzo mister10?

Leuk, de discussie begint weer[emoji106]

Mister10, do you even lift? Je snapt er klaarblijkelijk niet zoveel van.

Spoiler: ik weet dat je lift, ik heb met veel plezier dat achterlijke topic van je gelezen ;)

Dat klopt ook wel, aan de andere kant laat het je wel een stuk objectiever naar AAS kijen i.p.v. alle onzin die je in de media hoort. De redenen voor mij persoonlijk om er nooit aan te beginnen: - Als je eenmaal begint, zal je niet stoppen. Veel mensen gaan er met de gedachte in "ik pak 1-2 kuurtjes en daarna stop ik". Maar blijven doorgaan. - Het heeft een aanzienlijk effect op hoe jij je mentaal voelt. Als je ON bent voel je je geweldig, als je OFF bent dan raak je depressief omdat je testosteron zwaar gekelderd is en weer moet herstellen. Ik denk niet dat ik met die mentale schommelingen goed om zou kunnen gaan. - Er is een (hele kleine) kans dat je onvruchtbaar wordt - En natuurlijk de bijwerkingen zoals acne, gyno, kleine ballen etc. - Ik ben bang voor naalden :o Denk hier is serieus over na, je steekt een dunne metalen buis meerdere malen per week in je lichaam. Is dat echt iets wat je wilt doen voor de komende 5+ jaar ? - Ik maak goeie gains zonder dus zie ik niet in waarom ik er mee zou beginnen. Vooral het eerste jaar heb ik meerdere malen nagedacht om eraan te beginnen (ongeduldheid), maar ben ontzettend blij dat ik naturel hard door getraind heb. Op het eind is het het allemaal waard.

:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

De spiermassa die je nu hebt had je op natuurlijke wijze in geen duizend miljoen jaar bij mekaar kunnen trainen. Dus ja, het is duizend miljoen maal makkelijker om een fysiek als de uwe op te bouwen met behulp van AAS dan zonder. In mijn ogen verdien je als sportman nu geen milligram meer respect dan op de laatste dag dat je nog natural was. Je fysiek ziet er misschein een pak spectaculairder uit, maar iedereen weet dat dit voor >95% puur te danken is aan de AAS. Enkel naivelingen kan je iets anders wijsmaken.

Wat een onzin, hij moet juist nog harder werken om zijn beoogde doel te behalen. Iemand die eerst zijn natuurlijke limiet heeft bereikt en daarna richting AAS gaat, is iemand die weet wat ie doet. 10% AAS 45% Hard werken en 45% voeding denk dat een betere beschrijving is. Had hij die AAS gezet en verder niets gedaan dan was er ook geen gram spier bijgekomen, omdat hij al op zijn limiet zat.

Vind anti AAS posts altijd wel grappig. Zijn niet beter dan die haters die chips vreten in de zetel.

Heb in de sportschool een kerel met +/- dezelfde stats als ik. Klaarblijkelijk naar de AAS gegrepen, en ik zal je zeggen wat voor gains die gemaakt heeft.

-hamsterkop

-rugacne

-gyno

- zware bloating

- baard net als die van perkamentus.

Als je er niks van kent ben je niks met AAS, net zoals met trainen in het algemeen. Als je weet hoe alles moet en in de eerste maandjes naar AAS grijpt groei je idd snel, maar dat blijft net zoals bij natty's niet eeuwig zo doorgaan.

Elk lichaam heeft zijn genetische limieten, en wie daar voorbij wil is genoodzaakt AAS te nemen, maar dat maakt het er niet makkelijker op.

Komt er gewoon op neer dat mensen graag zeveren over iets waar ze niets van kennen.

Vind dat alle tegenstanders hier eens tren moeten cyclen en post-cycle eens laten weten hoe goed ze zich voelen.

Als je traint zonder al die drugs dan train jij in elk geval voor een gezond lichaam.

Hij zal jou misschien wel inhalen met behulp van AAS maar denk erbij dat jij veder gevorderd bent dan hij in Natural term.

Daarnaast is het trainen op Natural alleen maar mooi mee genomen.
Mocht je ooit stoppen met de training maar je houd wel aan je voeding dan zullen die spieren waar je hard voor heb gewerkt niet snel zien verdwijnen.

Ik heb geen idee, maar het lijkt in mijn oog punt dat er meer spierdefinitie is zonder al die drugs dan iemand die wel met drugs traint.

Vind anti AAS posts altijd wel grappig. Zijn niet beter dan die haters die chips vreten in de zetel.

Heb in de sportschool een kerel met +/- dezelfde stats als ik. Klaarblijkelijk naar de AAS gegrepen, en ik zal je zeggen wat voor gains die gemaakt heeft.

-hamsterkop

-rugacne

-gyno

- zware bloating

- baard net als die van perkamentus.

Als je er niks van kent ben je niks met AAS, net zoals met trainen in het algemeen. Als je weet hoe alles moet en in de eerste maandjes naar AAS grijpt groei je idd snel, maar dat blijft net zoals bij natty's niet eeuwig zo doorgaan.

Elk lichaam heeft zijn genetische limieten, en wie daar voorbij wil is genoodzaakt AAS te nemen, maar dat maakt het er niet makkelijker op.

Komt er gewoon op neer dat mensen graag zeveren over iets waar ze niets van kennen.

Vind dat alle tegenstanders hier eens tren moeten cyclen en post-cycle eens laten weten hoe goed ze zich voelen.

Ja precies, anders ga je eruit zien als deze gast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oh wacht, die was natty en anti supplementen.... hmmm, volgende
tumblr_m6qejj8i8G1rxbkp1o1_400.jpg

Ja absoluut een AAS gebruiker. Hij staat er bewust niet op met zijn rug omdat die puisten daar op ontploffen staan.

Ik mag hopen dat die persoon met dezelfde stats die bij jou in de gym AAS heeft gebruikt meer weegt dan 66 kg met bijna 1,80. Die zat anders zeker aan de EPO om voor de wielrenner-look te gaan.

Maar ontopic: Als je AAS wilt gebruiken omdat je jaloers bent op je vriendje, dan moet je eerst nog even volwassen worden. Je klinkt nu meer als een jaloerse puber die wilt shinen op the beach dan iemand die een weloverwogen keuze heeft gemaakt om zijn fysiek naar het volgende niveau te brengen.

Anders ga je je voeding en training eens optimaliseren ipv huilie huilie doen op een forum omdat iemand in de gym gains maakt

---------- Toegevoegd om 05:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:02 ----------

Of wat wil je horen? Er is altijd iemand die hetzelfde doet als jij alleen dan sneller/beter/makkelijker het doel behaald, om dan meteen of ook die manier te gaan doen/gebruiken OF te stoppen uberhaubt dat doel te behalen is ook een beetje overdreven.

Tuurlijk, AAS versnelt de weg tot je doel, maar er komt veel meer bij kijken dan een prikje zetten en een paar keer naar de gym gaan.

Als een persoon van 18 die nog nooit getraint heeft met zeer waarschijnlijk weinig kennis in 3 maanden meer gains maakt dan jij in 2 jaar "serieus" trainen, dan betwijfel ik hoe "serieus" je was die 2 jaar.

Vind anti AAS posts altijd wel grappig. Zijn niet beter dan die haters die chips vreten in de zetel. Heb in de sportschool een kerel met +/- dezelfde stats als ik. Klaarblijkelijk naar de AAS gegrepen, en ik zal je zeggen wat voor gains die gemaakt heeft. -hamsterkop -rugacne -gyno - zware bloating - baard net als die van perkamentus. Als je er niks van kent ben je niks met AAS, net zoals met trainen in het algemeen. Als je weet hoe alles moet en in de eerste maandjes naar AAS grijpt groei je idd snel, maar dat blijft net zoals bij natty's niet eeuwig zo doorgaan. Elk lichaam heeft zijn genetische limieten, en wie daar voorbij wil is genoodzaakt AAS te nemen, maar dat maakt het er niet makkelijker op. Komt er gewoon op neer dat mensen graag zeveren over iets waar ze niets van kennen. Vind dat alle tegenstanders hier eens tren moeten cyclen en post-cycle eens laten weten hoe goed ze zich voelen.
:roflol::roflol:

OT: interessant topic, ga voor jezelf uit wat zijn JOUW doelen? niet die van je vriend. Als hij buffed wil zijn in korte periode (alle gevolgen van dien) moet hij lekker zelf weten, maar als hij geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is zal het snel weggaan. Paar jaar geleden zelfde meegemaakt, maat waarmee ik altijd naar de gym ging maakte bizarre gains. Na een tijdje kwam toch de aap uit de mouw hij gebruikte AAS. Alles is nu weg en hij is terug bij af...

Het gaat er ook om wat jij wil? wil je AAS pakken doe het dan lekker wil je naturel blijven? doe dat dan lekker, maar ga niet naturel verheerlijken of AAS zwart maken. Die gasten die AAS gebruiken (uitzonderingen zoals jou vriend daar gelaten) weten echt wel waar ze mee bezig zijn en stoppen waarschijnlijk meer in de sport dan de knaapjes die net een paar jaar trainen en het maar heel de tijd over true natty hebben (en ja daar val ik ook onder)

Laatst bewerkt:
Vervelend voor je dat je je motivatie verliest door zoiets. Er is weinig over te zeggen behalve dat je lol moet hebben in het sporten en hoe je lichaam daarbij voelt. Om het te ervaren zou ik gewoon eens zeggen kom eens een keer met ons meetrainen. Bij deze ben je uitgenodigd.

Hallo,

Ik train nu al een tijdje (2 jaar "serieus") en heb altijd ontzettend veel motivatie gehad.
Pas geleden is een maat van mij begonnen met trainen, en groeide mij in 3 maandjes tijd voorbij.
Uiteindelijk zijn we er achter gekomen wat we al veel eerder hadden moeten zien, namelijk dat hij uiteraard AAS had gebruikt.

Sinds dit voorval is mijn motivatie weg, en dit vindt ik echt klote...
Ik train nog wel... maar ik denk bij mezelf, waar doe ik het allemaal nog voor, als het met een kuurtje 10x zo snel gaat?

Ik heb gelezen dat alle bij-effecten van steroids na een tijdje weer omkeren, dus in principe zou je een paar weekjes af moeten zien om daarna 2x zo groot te zijn (bij wijze van, bij die maat van mij is het echt zo gegaan, binnen no-time een monster, waar ik nog redelijk "skinny" ben).

Ik heb er serieus aan zitten twijfelen om ook AAS te gaan doen, maar liever blijf ik toch echt natural, vindt AAS allemaal maar niks, maar om kei hard te werken voor een beetje, terwijl het op een andere manier 10x zo snel gaat...

Natuurlijk wist ik van het bestaan af van AAS, maar dat het zo "dichtbij" voorkwam als het ware, dat wist ik zeker niet...

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit probleem ben tegengekomen... Wat zouden redenen zijn om toch lekker natty door te trainen? Ik genoot er echt van, lekker trainen, goed eten, goed rusten... maar mijn motivatie is echt ver te zoeken nu ik weet dat eigenlijk best veel brede gasten die ik ken allemaal kuren, waar hun eerst mijn motivatie waren...

In het algemeen (media etc.) worden AAS vaak verafschuwt, maar nu ik zo is rond heb zitten lezen en kijken worden ze in de bodybuild wereld toch wel wat verheerlijkt... Ik neem aan dat de realiteit in een middenweg ligt? Als al deze neveneffecten reuze meevallen vindt ik het niet gek dat steeds meer mensen aan de AAS gaan...

Zoals ik al zei wil ik het liefst lekker natty blijven, maar ik weet het op het moment allemaal ook niet meer...

Ik heb van de week bijna zelfs iemand een appje gestuurd om steroids te regelen voor mij, op het laatste moment toch maar niet verstuurd, is niks voor mij, ben nog jong en train nog niet super lang, maar ik weet het ook allemaal niet meer.... Als er geen uiteindelijk verschil zit in een natural en AAS verkregen body behalve de jaren van training en het zo veel makkelijker gaat... Zijn echt AL of BIJNA al deze ripped-guys aan de AAS? Er zijn uiteraard ook wel natty's bij die jaren trainen, maar tegenwoordig als ik een ripped guy zie neem ik gelijk aan dat hij AAS gebruikt...

Iemand die mij even duidelijk kan maken dat AAS echt niks is en natty veel beter is? :p

En trouwens, al deze gasten als: Jeff Seid, Lazar Angalov, Chris Jones (youtube'er) die ALLEMAAL claimen natty te zijn..... wat denken jullie??? Weinig kans zeker?

Allright zo is deze post wel weer lang genoeg... ik weet het gewoon ff niet meer, ben al een paar weken in een soort van dip toen ik uitvond dat deze maat van mij die als maar herhaalde "full natty" enz. gewoon beastmode is gegaan door steroids... Voor de duidelijkheid die gast had voor die 3 maanden nog nooit getraind en is 18 jaar oud (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Vervelend voor je dat je je motivatie verliest door zoiets. Er is weinig over te zeggen behalve dat je lol moet hebben in het sporten en hoe je lichaam daarbij voelt. Om het te ervaren zou ik gewoon eens zeggen kom eens een keer met ons meetrainen. Bij deze ben je uitgenodigd.

shit just got real...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de reacties, ik weet genoeg nu en ben zeker over dit probleem heen!!
Hou het zeker natty, en wat die gast doet moet hij zelf weten!

Bedankt (bijna) allemaal.

Terug
Naar boven