MuscleMeat

Mr B's bad ass gains

• Topic Starter Topic Starter
Ja, tijd voor een verandering van de naam van dit log. Vananf nu;

Mr B's bad ass gains!

91,5 kg. Het is niet heel makkelijk om genoeg te eten hier. Nouja, danmaar vanzelf een minicut laten gebeuren.

Best lekker getraind in Chiang Dao donderdag en vandaag.

Ik loop af en toe als een soort eend vanaf donderdag:

Bb squat 3 x 7 x 85

Bench press 3 sets

Leg press doe ik nooit. Maar:
15 x 80
20 x 110
Superset met bw 1 legged, elevated hip thrusts
3 x 10

Daarvan dus die spierpijn. Maar vooral in de hamstrings

Vandaag:

Bb shruggs

Pull ups

Biceps

Triceps

Close grip rows

Pull downs

Sidedelt raises

Rear delt fly's

BIG HILL GYM
088 495 0809

Vandaag opeens 94 kg (nuchter, na ochtendontlasting). Ik was 5 dagen geleden sinds de voedselvergiftiging al een aantal dagen steady 91,5 kg. Ik geloof er niks van dat ik 18.000 kcal teveel heb gegeten in 4 dagen. Ik lijk beetje bloated en voel me wat sloom. Lethargisch wilde ik zeggen, maar dat is een erg groot woord. Wel heb ik zoveel mogelijk proberen te eten wanneer ik kon, omdat eten vinden juist niet extreem makkelijk ging. Ik zat op een berg 7,5 km van de beschaving. Wel mui hard getraind en dus veel kip proberen te eten. Wel krokante gefrituurde kip na al die rijst. Jam.

Bij voedselvergiftiging verlies je veel vocht.
Nu je weer beter eet komt dat er weer bij.
Das normaal.

Maandag middag 8 km gerend in 33 °C. Altijd leuk. Wanneer de oververhitting toesloeg dan ging ik weer heuveltje af. Niks aan de hand. :rolleyes:

Bij voedselvergiftiging verlies je veel vocht.
Nu je weer beter eet komt dat er weer bij.
Das normaal.
Ik zag er eergisteren wel eventjes beter uit dan ooit. Ik denk dat ik voor het eerst zag wat het onttrekken van carbs (of voeding int algemeen) en water en daarna het loaden van die dingen met je lichaam doet.
Hoe lang blijf je nog in Thailand?
Ik heb nog 3 weken. Ik ben er nog niet over uit waar ik heen ga: Koh Tao, Krabi, Ergens anders in Surat Tani of specifiek Raelay Beach...

Ben je nog steeds in Thailand ?

Ben nu 90 kg. Ben dus ongeveer 3 kg afgevallen in Thailand. Vandaag weer met creatine begonnen. Ga proberen te maingainen en misschien nog een kleine cut doen voor de zomer. Ik denk dat ik meer ga hebben aan spieren dan minder vet. En met meer spier krijg ik vanzelf minder vet.

Fysio wil dat ik gezonder (lees minder) ga trainen. Ik weet nog niet of ik daar zin in heb, maar de frequentie en lengte van de trainingen gaat wel ietsje omlaag. Ik denk dat het zelfs meer spiergroei gaat opleveren.

Training vandaag:

BB bench:
5 x 70
2 x 6 x 67,5
10 x 60

(Strict) overheadpress
5 x 40
6 x 40
7x 40

superset
Db incline bench 2 x 5 x 22,5
Cable crossover 2 x 6 x stand 5

Megaset schouder parcoursding x 3
-Bw ring facepulls x 7
-side delt raises 7,5 kg x 8
-7,5 kg Rear delt db fly's, 5 zittend, 5 staand

3 x hanging abs slow, control: 12 x bw

Stretchen

Ben nu 90 kg. Ben dus ongeveer 3 kg afgevallen in Thailand. Vandaag weer met creatine begonnen. Ga proberen te maingainen en misschien nog een kleine cut doen voor de zomer. Ik denk dat ik meer ga hebben aan spieren dan minder vet. En met meer spier krijg ik vanzelf minder vet.

Fysio wil dat ik gezonder (lees minder) ga trainen. Ik weet nog niet of ik daar zin in heb, maar de frequentie en lengte van de trainingen gaat wel ietsje omlaag. Ik denk dat het zelfs meer spiergroei gaat opleveren.
Welkom terug.
Het probleem als natural is wel, dat als je een paar jaar traint, dat iets pas een prikkel voor de spiergroei is als de gewichten of de frequentie hoger zijn dan wat je tot nu toe hebt gedaan. Voor je pezen en gewrichten is het wel een welkome ontlasting.

Vanmorgen vroeg 7,6 km gerend. Heerlijk. En tfus koud. Had veel te weinig aan. Weilanden helemaal bevroren. Ik heb er langzaam en rustig doorheen geademd. En thuis lekker bakkie chocomel.

Ervoor een banaan, koffie en whey. Erna een paar tosties, choco, sappie en een eitje. Samen goed voor
1230 kcal
95 proteïne
33,5 vet
131 koolhydraten

Hey @jhonfromtokyo! Check deze bijlage. Gisteren veel crap gegeten, maar gewéldige macro's. Soms kan het dus. Alleen zou jij de helft moeten eten ofzo. Ivm met je Dunkin donuts posts ;).

Bijlagen

Welkom terug.
Het probleem als natural is wel, dat als je een paar jaar traint, dat iets pas een prikkel voor de spiergroei is als de gewichten of de frequentie hoger zijn dan wat je tot nu toe hebt gedaan. Voor je pezen en gewrichten is het wel een welkome ontlasting.
Heb je daar wetenschappelijke onderbouwing voor?

En een paar jaar, zit je dan richting je max of is er nog veel ruimte voor groei in jouw voorbeeld?

Welkom terug.
Ow dat is on gear anders dan?

Er veranderd geen f**k aan het spelletje behalve dat je iets sneller hersteld (merk er zelf niets van) en dat je meer moet vreten om aan te komen.

Terug
Naar boven