MuscleMeat

Mr B's bad ass gains

Bezoekers in dit topic

Daar ben je klaar mee :(
Zeker... Maar ik heb nu ook goed nieuws: dat de woningbouw het serieus neemt. En die proberen me oprecht te helpen. Dus die jonge gast moet of pas op de plaats maken en begeleiding accepteren, of hij verliest zijn contract. Dat is hard. Maar anders ga ik kapot hier...
 
Deload week cardio sessie.

Ongeveer 6 keer het volgende in een parcours gedaan:

Assault bike: 2 minuten
Battle ropes: 30 seconden
Ball slams: 5 kg 30 seconden
Fysio ladder kort: 2 x heen en weer
Skier: 1 minuut
Rust: 1,5 of 2 minuten (rondlopen)

Ook 5 minuten geroeid los van parcours (1150 meter)

Na ongeveer 1 uur ook fysio oefeningen gedaan. Bridge variaties, heup activatie en deadbug.

Dit doe ik nooit. Ik ga altijd hardlopen tegenwoordig. Maar dit was echt super chill. Je verbrand waarschijnlijk ongeveer even veel als een uur hardlopen. Ik heb echter het gevoel dat ik niet echt conditie opbouw in mn bovenlijf door rennen. Ik ga dit vaker doen.
 
Zeker... Maar ik heb nu ook goed nieuws: dat de woningbouw het serieus neemt. En die proberen me oprecht te helpen. Dus die jonge gast moet of pas op de plaats maken en begeleiding accepteren, of hij verliest zijn contract. Dat is hard. Maar anders ga ik kapot hier...
Dat is idd de beste aanpak, proberen aan te tonen dat jij de redelijke partij bent, dat je het hebt geprobeerd, maar dat het zo echt niet gaat....
 
Gister rustige 7,5 km gerend en savonds 2 uur gedanst.

Vandaag in calestinetics parkje 2 push ups 1 pull up tot ongeveer faal gedaan. En dat als sets tot ik het genoeg vond. En beetje fysio.
 
Vandaag in calestinetics parkje 2 push ups 1 pull up tot ongeveer faal gedaan. En dat als sets tot ik het genoeg vond. En beetje fysio.
Bij de energiecentrale? :p
 
Gisteren
Ga ik na een rondje hardlopen ook nog wel eens wat uithangen. Bij voorkeur als het weer iets warmer is :o
Ah tof! Dan kom ik je vast tegen af en toe zonder dat ik het door heb :).
 
Voordat ik zulke extreem pijnlijke zenuwproblemen kreeg 6 jaar geleden was ik er heilig van overtuigd dat er niks boven lichaamsgewicht training ging. Ik was helemaal van dat idee af. Maar mijn idiote push up conditie van toen ben ik ook kwijt. En na zaterdags push up pull up combo kon ik veeeel minder tillen vandaag, wat bijna meteen duidelijk werd. 60% training gedaan vandaag:

Benchpress
2 x 10 x 67
9 x 67 (bijna faal)

OHP
2 × 10 x 37
8 x 37

Superset
Cable crossovers stand 6
3 x 8 x
Incline db bench
1 x 30 kg (ridonculous)
2 x 6 x 22,5 (laat ook maar)

Parcourtje x 3
Ring bw facepulls x 8
Side delt raises 10 x 7,5kg
Rear delt fly's 5 zittend 5 staand
Bij rondje 2 en 3 gravity boots abs:
6 X 15 kg, 6 x bw
10 x bw

Meteen door naar fysio.
Ik ga wat meer push ups toepassen In mijn training. Ik denk dat ik daardoor meer gains ga maken.

Ik denk dat ik als mijn doel voor dit jaar naar een bepaald vet percentage ga cutten. Dat vind ik echt moeilijk namelijk. Ook wil ik wat lichter zijn. En elke keer als ik echt zwaar ga tillen krijg ik toch wat probleempjes in gewrichten en kwa energie. Mijn lijf reageert daar nu eerst goed op een lijkt dan opeens te willen kappen.
 
Gister:
7.45 u:
6 km hardlopen

14 u:
Rug en armen

Advanced deadbug

PARCOURS:
1 arm db (gorilla) rows
3 x 8 x 45
12 x 45 cheatend
2 × 3 x v shape neutral grip pull ups
Lat pull downs 80 kg
5 x wide
12 x normal

Superset:
-Incline db curls
8 x 12,5 kg
7 x 15
5 x 17,5, drop naar 4 x 15
-db skull crushers
8 x 12,5
2x 7 x 15

Superset:
Rope cable curls
3 x 10 x 30 kg
Standing triceps extensions
3 x 7a 8 x 30 kg

Hanging leg raises bw x 10

Savonds stretchen
 
De tweede keer deze week dat ik denk rustig te trainen. Alles een beetje omgegooid, omdat ik wat minder kracht had. Dus unilaterale oefeningen gepland. Echter, ik ging flink kapot. Ik denk bejond failure, omdat ik sets soms niet af kon maken zonder rust te nemen. Maar ik wilde een bepaalde hoeveelheid reps halen. Om is Uit te proberen.

Advanced deadbug

Bulgarian split squats
Twee dumbbells van 12,5kg
3 × 10

Lunges
Twee dumbbells van 25kg
3 × 10

Hip thrusts
2 x 10 x 130
10 x 110

Hanging leg raises x 12

Heel elevated (goblin) squats
3 x 10 x bw
10 x 16 kg
Dan bw tot complete quad faal

Ik kon niet meer opstaan.

Gravity boots abs.

Stretchen en savonds ook stretchen.
 
Zaterdag bij de meet met wovano rug en schouders getraind. Was tof! Was een beetje afgeleid door de nieuwe mensen en omgeving en was een beetje laat, omdat ik drie kwartier langer onderweg was dan gepland. Maar toch lekker hard en ik train nooit met partner. Dus nu ver beyond failure gegaan vanwege hulp van wovano. (Thanks!)

Volgende dingen geleerd:
• Rustig, gecontroleerd blijven ook als ik mijn hersenen kwijt ben aan het eind van een set.
• Ik moet misschien is over een trainingpartner nadenken.
• Backup sets na 2 werksets zijn misschien ook handig voor mij, omdat ik dan minder snel te ver ga denk ik. Ik ga het meer toepassen bij isolatie oefeningen.

Gisteren Klein rondje gerend

Vandaag 65% training Borst en armen

Deadbug

Bb benchpress
3 x 8 x 72,5

Superset:
Incline db curls
2 x 8 x 15kg
15 x 10 kg
Db skullcrushers
2 x 8 x 15kg
10 x 10 kg

Superset:
Incline db bench press
10 x 25 kg
5 x 30 kg
Cable crossovers stand 5
2 x 8 x
Brandende chest
Chest stretchen

Superset 30 kg
Rope cable curls 2 x 15
Overhead tricep extensions 2 x 8

Fysiobal abs x 15
Side plank abs obliques x 15
 
Training vrijdag vergeten te loggen:

Deadbug

Lat pull downs 5 x 80 kg, wide, normal, close
Superset met 5 x 45 kg OHP
wide lats
Ohp 42,5 kg
Wide lats
Ohp 45 kg
Normal lats
Ohp 45
Normal lats
Close grip lats
Ohp 45
Close grip 60 kg tot faal

Superset:
Deficit incline push ups
3 x 7 a 8 (soort faal)
Bw rows
3 x 10

3 d schouders parcours
Abs

Savonds 2 u dansen..
 
Training Vandaag.
Deadbug

Trap bar deadlift:
10 x 125
10 x 135
20 x 105

Superset
EZ bar curls en Skullcrushers
8 x 27 kg
7 x 32 kg
8 x 27

Superset:
Lunges met 2 22,5 kg dumbbells
3 x 10
5 x
Shrugs
4 ×8 × 100 hold op elke 4e rep

Superset
Rope cable curls
2 x 10 x 30
5 x 40, 5 x 30
Overhead tricep extensions
2 x 7 x 30
Paar keer 40, paar keer 30

Gravity boots abs
6 x +12,5 kg, 6 x bw
12 x bw

Heel elevated goblin squats (kneesovertoesguy)
+ 12,5 kg, dan bw tot faal.

QUADS R.I.P.

Vanavond stretchen op mn nieuwe yogamat van 200 bij 130 cm.
 
Jezus. Deze ook niet vermeld. Mijn langste rondje sinds een tijd! Afgelopen woensdag.

Screenshot_20230212-190535_Strava.jpg
 
Extreem veel pijn op het moment. Sinds de forum meeting ongeveer. Gisteren effe proberen los te lopen.

6,6 km met ongeveer 6,4 min p km.
Savonds stretchen.

Vanmorgen fysio oefeningen gedaan. Naar huisarts. En nu lig ik toch op de bank met dikke pijnstillers.

Alles al toegepast: optimalisering van lichaam en geest door technieken van dr. Huberman in praktijk te brengen: ritme, rust, regelmaat, beweging, eten en gebruik van zonlicht voor testosteron en slaap.

Maar vandaag is het niet te doen. Iemand nog film tips? Of een magische idee ofzo?
 
Als ik 1,5 minuut rust hou begin ik vaak pas te tellen als ik op adem kom. Niet door een of andere theorie. Meer omdat ik vaak wat meer rusttijd nodig heb voor een zelfde set merk ik. Dan ben je gauw tussen sets 2 minuten kwijt. 5x5 compouds nog veel meer rust. Ik doe altijd slow excentrics en warm super lang op met allemaal fysio. Dus misschien zijn er bij mij wat meer factoren die meewerken aan een lange trainingstijd. Realiseer ik me nu.
Goeie realisatie.
 
Back
Naar boven