MuscleMeat

Mr B's bad ass gains

• Topic Starter Topic Starter
Doe toch maar voorzichtig bro.

Vandaag 70% training Borst en schouders

Deadbug

Bb benchpress
3 x 7 × 77,5

3 d schouders
Bw ring facepulls
3 x 9
Side delt db raises en dan
Rear delt db raises, 5 zittend, 5 staand.
10 x 8
10 x 10
10 x 7,5

Superset:
Incline db bench press
8 x 27,5 kg
6 x 30 kg
8 x 22,5
Cable crossovers stand 6
2 x 8

Twisty shoulder db press
3 x 8 x 17,5

Hanging leg raises x 14
Fysiobal abs x 15

Pec stretch
Rug stretchen

Ja. Thanks. Ook de huisarts Ff gevraagd wat ie van kratom vind. Moest ik maar beter mee stoppen. Liever reguliere pijnstilling die hij controleert. Dus meteen die shit in de berging gezet. Maar als je dat niet afbouwt krijg je de junky shakes. Niet als bij hard drugs ofzo. Maar als je weinig ruggengraat hebt kan het je nogal in zn greep houden daardoor. Dus eerst goed pijn gestild. En gisteren en vandaag getraind. En daarnaast een beetje aan t afkicken van die zooi. Gaat eigenlijk best. Voelt niet heel relaxt maar is niet mijn eerste keer. En rustig afbouwen hoef ik niet per se. Liever snel de pleister er aftrekken.

Vandaag 8,5 km gerend. 6,5 min/km
900 kcal verbrand.

Kratom moet ik ff googlen ;;; :dunno:

OK, andere plant, maar heel vergelijkbaar met opium. Weggooien die zooi !!!

OK, andere plant, maar heel vergelijkbaar met opium. Weggooien die zooi !!!
Bedankt voor je reactie. Met constante pijn vervagen de grenzen een beetje tussen wat normaal is een wat niet op dat gebied. Werkt wel twee kanten op gelukkig. Als de pijn weg is, is het makkelijker om te stoppen dan als je het als drug gebruikt (zelfde als bij pijnmedicatie). Het is steeds de afweging, wat is de beste keus: bijwerkingen van iets of de pijn?

Had vandaag veel zin om te deadliften. Maar omdat ik gister 8,5 km heb gerend heb ik geprobeerd mijn benen minder te belasten. Het werd rug en armen:

Deadbug

Bb bent over rows
8 x 80
3 pull ups
8 x 90
3 pull ups
10 x 90
3 pull ups

Superset:
Incline db curls
8 x 12,5
2 x 8 x 15
Db skullcrushers
8 x 10
2 x 8 x 12,5

Box 36 cm.
2 box pulls 140 kg (vanaf hier mixed grip)
2 x 160

Cable rope curls
10 x 40 kg
Overhead tricep extensions
7 x 30 kg

2 box pulls 180 kg

Cable rope curls
10 x 40 kg
Overhead tricep extensions
7 x 30 kg

2 box pulls 200 kg

Reverse hyper
18 x 60

4 box pulls 180 kg

Reverse hyper
14 x 60

24 box pulls 150 kg (lekkor)

Reverse hyper
14 x 70

Gravity boots abs
2 x (6x +15kg, 6 x bw)

Vanavond stretchen.

Ik dacht gisteren heel eventjes dat ik te zwaar had getild. Teveel gewicht. Ik kreeg meer uitstraling gisteren avond:
- naar linker enkel
- door midden rug
Ik heb me dan ook anders op mn rug gericht gisteren. Hoge rug en dan en lage rug pomp. Veel gewicht om weer wat sterker te worden en dan uithangen. Maar ik voel me goed vandaag.

Ongeveer 6 keer het volgende in een parcours gedaan:

Assault bike: 2 minuten
Battle ropes: 30 seconden
Ball slams: 3 x 5 kg en 3 x 9 kg 30 seconden
Fysio ladder lang: 2 x heen en weer
Skier: 1 minuut
Rust: 1,5 of 2 minuten

Was ruim een uur bezig.

Bedankt voor je reactie. Met constante pijn vervagen de grenzen een beetje tussen wat normaal is een wat niet op dat gebied. Werkt wel twee kanten op gelukkig. Als de pijn weg is, is het makkelijker om te stoppen dan als je het als drug gebruikt (zelfde als bij pijnmedicatie). Het is steeds de afweging, wat is de beste keus: bijwerkingen van iets of de pijn?
Ha ha, doe ermee wat je met de mening van iedere random guy op het internet moet doen. Jij kent je lichaam zelf het best, en ik neem aan dat je iets van informatie opzoekt over de spullen die je inneemt.

Ik dacht gisteren heel eventjes dat ik te zwaar had getild. Teveel gewicht. Ik kreeg meer uitstraling gisteren avond:
- naar linker enkel
- door midden rug
Ik heb me dan ook anders op mn rug gericht gisteren. Hoge rug en dan en lage rug pomp. Veel gewicht om weer wat sterker te worden en dan uithangen. Maar ik voel me goed vandaag.
Fijn dat dit ging, het waren flinke BOR's, het blijft toch eng een rug.....

Vandaag 7,5 km gerend met gemiddeld 6 min 30 p km. Rustig aan. Fasted.

Heb een beetje gebulkt op zo'n 4200 kcal/dag sinds terug van Thailand. Van 92 naar 95 kg gegaan. Maar een deel daarvan is creatine.

Ben iets omlaag gegaan 3 weken geleden. Zat op gemiddeld 3800 kcal afgelopen 3 weken. Ik begin morgen weer met wegen. En ik zal een cut starten tor een bepaald % vet.

Daarvoor zal ik een nulmeting moeten doen: verhoudingen spier/vet en of ik tekorten heb aan vitaminen. Ik zal deze keer echt een hard controleerbaar doel stellen.

De kracht gains waren super nice op meer eten. Ga ik volgens jaar sowieso weer doen. Maar nu weer tijd om te cutten. Ajeto!

Zeker pull ups, en dips, of gewoon een beetje uithangen in een diprek :thumb:
Heb mijn hele leven al last van hernia klachten, rond mijn 40ste 3 maanden niet kunnen lopen, maar het gaat steeds beter met die onderrug. Train ook niet meer met een belt, terwijl ik 5 jaar geleden niet eens overhead dumbbell extensions kon doen zonder.

Deload! Ik voel mijn pezen iets teveel zitten.

Borst schouders vandaag.

Bijna alles op ongeveer 50% en 3 sets van 5.

3 oefeningen in parcours.

Incline db bench press 22,5
OHP 30
Deficit incline wide push ups

Deadbug

Facepulls 8 x 30kg
Bb bench press 60
Full rom side delt raises 6 x 5 kg

12 x bw leg raises

Vergeten te wegen vandaag. Ik ga dat alsnog doen. Eind van de week heb ik dan een gewicht gemiddelde om de cut te starten.
Fijn dat dit ging, het waren flinke BOR's, het blijft toch eng een rug.....
Wat zijn BOR's? Ik heb het geprobeerd op te zoeken.

Terug
Naar boven