HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.738
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man. Ik heb echt zoveel pijnstillers genomen dat ik bijna 11 u lag te maffen vannacht. Voel me nu al een stuk beter. Ondanks dat ik nog niet nuchter lijk te zijn. Lekker belangrijk!
Thanks! Je hebt gelijk ja. Training ging goed. Ik kijk uit hoor.. Was op 70% van max en met benchpress niet tot faal. Maar volgens mij gaan mijn grenzen wel een klein beetje weg door die meds.
Rug?Extreem veel pijn op het moment. Sinds de forum meeting ongeveer. Gisteren effe proberen los te lopen.
Ja. Thanks. Ook de huisarts Ff gevraagd wat ie van kratom vind. Moest ik maar beter mee stoppen. Liever reguliere pijnstilling die hij controleert. Dus meteen die shit in de berging gezet. Maar als je dat niet afbouwt krijg je de junky shakes. Niet als bij hard drugs ofzo. Maar als je weinig ruggengraat hebt kan het je nogal in zn greep houden daardoor. Dus eerst goed pijn gestild. En gisteren en vandaag getraind. En daarnaast een beetje aan t afkicken van die zooi. Gaat eigenlijk best. Voelt niet heel relaxt maar is niet mijn eerste keer. En rustig afbouwen hoef ik niet per se. Liever snel de pleister er aftrekken.
Bedankt voor je reactie. Met constante pijn vervagen de grenzen een beetje tussen wat normaal is een wat niet op dat gebied. Werkt wel twee kanten op gelukkig. Als de pijn weg is, is het makkelijker om te stoppen dan als je het als drug gebruikt (zelfde als bij pijnmedicatie). Het is steeds de afweging, wat is de beste keus: bijwerkingen van iets of de pijn?OK, andere plant, maar heel vergelijkbaar met opium. Weggooien die zooi !!!
Ha ha, doe ermee wat je met de mening van iedere random guy op het internet moet doen. Jij kent je lichaam zelf het best, en ik neem aan dat je iets van informatie opzoekt over de spullen die je inneemt.Bedankt voor je reactie. Met constante pijn vervagen de grenzen een beetje tussen wat normaal is een wat niet op dat gebied. Werkt wel twee kanten op gelukkig. Als de pijn weg is, is het makkelijker om te stoppen dan als je het als drug gebruikt (zelfde als bij pijnmedicatie). Het is steeds de afweging, wat is de beste keus: bijwerkingen van iets of de pijn?
Fijn dat dit ging, het waren flinke BOR's, het blijft toch eng een rug.....Ik dacht gisteren heel eventjes dat ik te zwaar had getild. Teveel gewicht. Ik kreeg meer uitstraling gisteren avond:
- naar linker enkel
- door midden rug
Ik heb me dan ook anders op mn rug gericht gisteren. Hoge rug en dan en lage rug pomp. Veel gewicht om weer wat sterker te worden en dan uithangen. Maar ik voel me goed vandaag.
Pull ups en pull downs zijn daarentegen wel goed voor je rug.Fijn dat dit ging, het waren flinke BOR's, het blijft toch eng een rug.....
Zeker pull ups, en dips, of gewoon een beetje uithangen in een diprekPull ups en pull downs zijn daarentegen wel goed voor je rug.
Heb mijn hele leven al last van hernia klachten, rond mijn 40ste 3 maanden niet kunnen lopen, maar het gaat steeds beter met die onderrug. Train ook niet meer met een belt, terwijl ik 5 jaar geleden niet eens overhead dumbbell extensions kon doen zonder.Zeker pull ups, en dips, of gewoon een beetje uithangen in een diprek![]()
Wat zijn BOR's? Ik heb het geprobeerd op te zoeken.Fijn dat dit ging, het waren flinke BOR's, het blijft toch eng een rug.....