Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
urban camouflageKlinkt aggressief allemaal, moet je daarbij ook zo'n nep camouflage T-shirt dragen![]()
Moest (alleen) lachen om het filmpje.Deadlift:
3 x 4 x 150
Grip faal laatste herhaling 1e set. Daarna mixed grip.
Filmpje 2e set:
Superset:
Incline curls
8 x 15kg
5 x 17,5 + 8 x staand
15 tot faal
Db skull crushers
8 x 12,5
8 x 15 + 8 x pullover stijl
8 x 10
Superset:
1 arm db rows
2 x 8 x 45
Pull up:
1 x Bw, en 1x + 12kg
1 x +24
Superset:
Rope close grip cable curls, vergeten hoeveel herh.
2 x set met 40 kg
1 set 30 kg
Overhead tricep extensions
2 x set met 30 kg
1 set 20 kg
Pull up
2 x 12kg
4 x bw
Gravity boots abs
4 x bw + 6×+15kg + 6×bw
Ik zie het filmpje hoor. Stoer, beetje rare grunt muziek.... (of doe jij dat?Nouja, tweede keer dat ik een filmpje probeer te posten en ie niet door komt! Heeft iemand een tip of een link waar staat hoe dat wel kan?
)Haha, Nee dat zijn mensen die me van de andere kant van de zaal proberen aan te moedigen denk ik... er staat een soort techno aan. Ik maak voor de verandering een keer geen geluid.Ik zie het filmpje hoor. Stoer, beetje rare grunt muziek.... (of doe jij dat?)
Er is al tijden geen zonlicht, dat zal het probleem zijnHoly shit ik ben misschien zieker geworden door koud douchen. Ik ben testosteron verhogende protocollen aan het toepassen:
- koud douchen
- warm worden tijdens sporten
-gebruik van zonlicht en natty supps
Etc..
Maar koud douchen daardoor lig ik nu dus onder een dekentje op de bank te proesten. Hahaha, Wim hof be like "whût?!"

Ik zie je probleem niet? Gewoon lichte en zware dag met de normale factor verhogen toch?Vandaag weinig tijd en daarom niet goed opgelet. Per ongeluk zelfde gewicht gedaan als 10 dagen geleden. Zou ik dan in ieder geval weer een week wachten met zwaar gaan?
Gewoon zo doortrainen dus? En eigenlijk doe ik er zo een weekje langer over dus. Dat is misschien helemaal niet zo erg...Ik zie je probleem niet? Gewoon lichte en zware dag met de normale factor verhogen toch?