Fitness Seller

Mr B's bad ass gains

• Topic Starter Topic Starter
Bijna een maand? Al eens bij de dokter geweest?
Mwah, beetje verkouden enzo, maar niet zo ziek dat ik niet kan trainen. Waardoor ik denk ik niet genoeg rust neem... Ook geen zin in. Misschien niet het slimst, maar ik heb gewoon zin om dingen te doen.

• Like
Waarderingen: horn
OHP
1 X 50
1 X 57,5
1 X 62,5

1 ARM CABLE SUPERSET
BICEP CURLS
X 18
X 15
X 15
Tricep push downs
3 x 15

Cable superset
Facepulls
2 x 18 x
Full rom Side delt raises
18 x
15 x
Polsen en voorarmen fysio ertussendoor

Stretchen

En nu ga ik 5.5 k hardlopen

Altijd strechen savonds

• Like
Training maandag 23 oktober 2023
Borst en rug

Deadlift
1 x 150
170 ging niet. Wilde 5 kg omhoog na 165. Maar ben eindelijk beetje uitgegriept.
1 x 150
2 x 150

Bb bench press
3 x 1 x 90

2 uur op mijn neefje van 2 passen:
1 x van de glijbaan.
2 propjes opgeruimd.
Veel autootjes in en van de garage laten rijden.
Er zit ook een lift in de garage.

Ik wil vandaagnog pols fysio oefeningen, een beetje vo2 Max doen en stretchen.

Groets

• Like
Armen schouders
Pols fysio

Close grip bicep pulldowns
18 x 60
10 x 70
En dan zo min mogelijk rust:
2 x 10 x 60
2 x 50 tot faal
40 tot faal

BW dips
2 x 10 x
8 x

Db neutral grip bicep curls
3 X 10 x 12,5

Twisting db shoulderpress
3 X 8 x 20kg

Side delt raises gestrekte arm
15 x 7,5kg

Db skulls
2 x 15 x zeer strict 10 kg

Gravity boots abs
Bench candle X 4

Ik had zeer weinig drive. Veel energie verloren aan pijn, het festival en griep. Maar niks aan kracht ingeboet. Dus gewoon een beetje doorzetten, dan lukt het allemaal wel.

Vanavond stretchen

En me misschien inschrijven om met Wim Hof te trainen in december.

Laatst bewerkt:
Mijn deadlift stagneert vaak. En squat gaat ook niet hard omhoog. Ik loop te veel hard bedacht ik me vanmiddag. En toen besloot ik niet te b**chen en de pijn eruit te rennen:
8,3 km 5 min 50 sec p km in de regen.

Vandaag ook dwars door de pijn heen aan subsidie aanvragen gewerkt. Ik heb een super vette show in mijn hoofd en die gaat gemaakt worden.

LEGS

Er zijn dagen waarop het lichaam zich verzet, waarop elke vezel schreeuwt van de pijn. Dan ga ik naar de gym.

- 4 rondes Wim Hof ademhaling
- Lange koude douche

---

- **Warming-up:**
- 30 minuten mobiliteitstraining
- rug- en pols fysio

---

- **Krachttraining:**
- **Lowbar Squat raw:**
- 3 sets van 5 herhalingen met 110 kg (slow controlled, paused)
- **Stiff Legged Deadlift (Romanian variant):**
- 1 set van 6 herhalingen met 100 kg (slow controlled)
- 2 sets van 6 herhalingen met 110 kg (slow controlled)

---

- **Vaardigheidstraining:**
- **Capoeira:**
- Martelus
- Draaischoppen
- Sequenties
- **Handstanden**
- **Bewegingsleer oefeningen:**
- De Fisherman
- Eventueel wat Animal Flow

---

- **Cardio:**
- Sessie in de middag

---

- **Nog te doen:**
- Stretching sessie vanavond

Tegen Chat GPT aangeluld over mn workout en die maakte er dit van. Klopt wel.

Gister klein rondje gerend. 5,5 km 5.44 min/km.

Vandaag om ffies goede energie op te doen ben ik eerst een rondje gaan fietsen. En ik werk serieus aan mijn reïntegratie. Ik hou super veel van werken. Daarom train ik zo serieus. En daarom ben ik nu subsidie aan het aanvragen voor mijn eigen show. Een toneelstuk over de tijd dat ik ziek ben geweest. Gaat werk bieden aan allemaal kunstenaars. Waarvan er 3 ook serieus naar de klote zijn geweest zoals ik. Dus hopen dat het lukt 🤞

Maar daarvoor ben ik een projectmanagement tool aan het programmeren. En dat is niet mijn hobby en achter de computer zitten kan ik niet meer. Dus ik doe steeds iets kleins en dan een ik een rondje ofzo. Ben misschien best trots op mijn onophoudelijke motivatie.

Maandag:
Bb bench press
1 x 80
1 x 87,5
2 x 1 x 92z,5

OHP
2 x 60 (dankzij Omar Isufs laatste video denk ik)
1 x 60 (techniek faal)

Superset
Incline db bench
2 x 8 x 25
Push ups deep stretch tot faal
3
1,5 hahaha

Gravity boots abs

Stretchen

Vandaag:
Close grip bicep pulldowns
15 X 60
2 x 8 x 70

Fat gripz hold
3 X 40 sec 15 kg

Zo'n zware fiets
100 kcal in 3 min 58 sec

• Like
Niet echt een bodybuilding week dit... Maar das niet heel erg. Ik train om te kunnen functioneren. En deze week toch aardig wat kunnen werken! Ik probeerde een subsidie aanvraag te schrijven. Maar ik moest uitstel vragen. Ik kan niet meer zitten. Dus na een weekje daaraan werken had ik zo'n pijn dat ik teveel fouten begon te maken.

Dus eventjes rustig aan gedaan.

Gisteren 3 uur dans repetitie.

Vandaag half uur de zak bewerkt met combinaties van vuisten en schoppen.

Zodalijk stretchen.

Normaal heb ik minder pijn in de zomer. Dat was nu niet zo. Het wordt daarnaast erger nu het kouder wordt. Dus ik heb me ingeschreven omet Wim Hof te gaan trainen in in de sneeuw in december.

En mn paracetamol kickt in, haalt de scherpe randjes eraf... Let's go. We gaan zo lekker naar de gym.

Deadlift RAW
1 x 140
1 x 150
5 x 160 (cluster) PR denk ik.

Ik had 2 a 1,5 jaar geleden ongeveer een 195 kg 1rm. En ik probeer nu te trainen voor 200. Maar dat is niet echt mogelijk door oude blessures lijkt het. Dus ik ga heeeel langzaam vooruit. Maar 5 x 160 specifiek heb ik nog nooit getild.

Wel pijn in mijn linker borst spier! Super vreemd bij laatste rep. Ik post hieronder filmpje van laatste rep als dat niet te groot is. Misschien ziet iemand wat er gebeurt? Ik zie het niet, behalve dat ik meer nog uit benen kan tillen.. Maar laatste rep, dus techniek levert dan vaak in.

Db flat bench press
5 x 32,5
4 x 37,5

1 arm lat pulldowns
15 x 20
13 x 20
10 x 15

Incline bb bench slowwww
20 x 55 kg
12 x 55 kg

Side plank abs

Ik doe altijd warming up met de fysio die ik op dat moment moet doen.

Altijd stretchen aan het eind met focus op de gebruikte spieren.

Wat meer met de benen werken door wat dieper door de knieën te gaan en evt bovenin een fractie van een seconde vasthouden zodat het iets rustiger gaat.

En je voeten echt stil houden, ze wiebelen evenals je knieën. Druk je voeten in je gedachten de grond in met afzetten

Verder lijkt de pijn op een kramp die er inschiet. Heb ik ook wel eens als ik borst heb getraind en er nog andere oefeningen volgen.

Wat meer met de benen werken door wat dieper door de knieën te gaan en evt bovenin een fractie van een seconde vasthouden zodat het iets rustiger gaat.

En je voeten echt stil houden, ze wiebelen evenals je knieën. Druk je voeten in je gedachten de grond in met afzetten

Verder lijkt de pijn op een kramp die er inschiet. Heb ik ook wel eens als ik borst heb getraind en er nog andere oefeningen volgen.
Thanks!!

Nog last van de borstspier? Als het een verrekking was zou je het nog voelen later, bij kramp niet....

Nog last van de borstspier? Als het een verrekking was zou je het nog voelen later, bij kramp niet....
Nee helemaal geen last meer. Was gewoon kramp inderdaad. Wel wat zout, magnesium en sodium bicarbonaat genomen van tevoren. Dus geen idee wat het was. Ik lock misschien wel een beetje mijn schouders door meer dan basis spanning tegenover de gespannen rugspieren op de pecs te zetten.

Nee helemaal geen last meer. Was gewoon kramp inderdaad. Wel wat zout, magnesium en sodium bicarbonaat genomen van tevoren. Dus geen idee wat het was. Ik lock misschien wel een beetje mijn schouders door meer dan basis spanning tegenover de gespannen rugspieren op de pecs te zetten.
Mooi zo. Het bewijs van Mg. tegen kramp is volgens mij flinterdun, maar kwaad zal het ook niet doen.
Eigenlijk moet je niet de pecs maar de abs op spanning zetten tegenover de rugspieren.

Mooi zo. Het bewijs van Mg. tegen kramp is volgens mij flinterdun, maar kwaad zal het ook niet doen.
Eigenlijk moet je niet de pecs maar de abs op spanning zetten tegenover de rugspieren.
Ja abs waren zo fried dat ik daarna amper buikspieren KON doen. Ik denk dat ik dicht tegen mijn max aan zat. En dat het een goed idee is dat ik bij 5 ben gestopt.

De spierpijn in lats na afgelopen training is unreal. Chest spierpijn normaal.

Winter has come. Niemand weet wat die pijn met mn gedachten doet. Het is fucked up. Ik ga dan dus gewoon naar de fucking gym.

4 rondes Hof adem
Koude douche

Polsen, rug en voorarmen fysio warming up.

Strict OHP
1 X 50
1 X 60
2 X 62,5 (lange lange grinderrrrrrrr, maar smooth die laatste rep.) Rpe 9,5 ofzo

CABLE SUPERSET
BICEP close grip CURLS
Stand
10 x 15
11 X 15
12 X 15
12 x 10
11 x 10
10 x 10
Tricep 1 arm push downs
3 x 10 x

Cable superset
Facepulls
3 x 15 x
Full rom Side delt raises
2 X 15 x stand 2
10 x stand 2

Upper/lower abs big rom

Altijd strechen savonds

Minder sets, maar zwaarder en 4200 kcal begint zoden aan de dijk te zetten. Al haal ik die 4200 meestal niet. Zit tegen de 4000 aan, ongeveer:
100 vet
450 carbs
225 proteïne

En dan vaak nog wat pepernoten ofzo om die laatste kcal op te vullen.

Terug
Naar boven