Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.802
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Assault bike was 1.45 minuut### Workout Log
**Datum:** 23-05-2024
**CO2 max parcours**
- Assaultbike: 1 min 25 sec
- Fysioladder met zandzak: rest van de tijd
- 3 min aan, 3 min rust, 4 rondes
- Ging helemaal kapot
**Side delt raises**
- 3x10x8 kg
- Big ROM, deep stretch, < 2 min rust
**Trapbar shrugs**
- 3x10x100 kg
**Stretchen**
Zandzak op rug 25 kg
Gisteren had ik eigenlijk benen gepland. Ik deed liever iets constructiefs aan cardio. Vandaag dus rustig. Ook een beetje spierpijn. 30 mei een mini operatie (gyno, nee grapje sorrie, iets met een litteken). Daarna mag ik 2 weken niet sporten. Dan doe ik een flinke deload. Is ook wel tijd. Ik heb geen training of maaltijd gemist in 1,5 jaar. Boem. Daarvoor 6 weken in Thailand, waar ik eigenlijk ook wel goed heb gegeten en elke 3 dagen ongeveer in de sportschool/hardlopen was en daarvoor nog langer door getraind: 2,5 jaar.
Ik denk dat de somberheid stilte is voor de vreugde. Ik ben fucking goed bezig. Het is gewoon keihard werken en de pijn is niet te doen. Dat geeft flinke (mentale) uitdagingen, welke invloed hebben op alles. Waaronder de relaties met mensen om me heen.
Maar ik ben bijna uit de shit. Ik heb contact met super interessante prachtige vrouwen in mijn zoektocht naar een partner. Daarnaast ben ik kwa werk en inkomsten er ook weer bovenop aan het raken. Nu moet ik denk ik zorgen dat ik mentale ruimte ga maken voor mezelf. Want gewoon doorgaan en over alles heen walsen is ook gewoon jezelf afsluiten van je eigen emoties. En een krachtig mens dealt met zijn eigen shit. Let's go!!
Morgen ochtend benen tot huil.
Reden: perongeluk op opslaan gedrukt