Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.802
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoe, want ik heb wel vaker zwaar gesquat en zo extreem was het nu ook weer niet... Maar ik ben helemaal kapot en een deload in geforceerd door deze workout. Volgende dag heel slap. Nu is al een paar dagen duidelijk mijn zenuwstelsel overbelast. Moe, probeerde gisteren beetje te klimmen en bicep curls te doen, maar mijn pols protesteerde. Ben naar huis gegaan.b. Daarnaast was het gewoon slappe hap. Ook slaap ik beter na een dag of 2 rustig aan. Heel veel geslapen afgelopen dagen. En vandaag grieperig. Corona? Gaat rond.Quad Death 💪 ☠️ 👉
Warming-Up
- Overhead squat, lowbar squat met lege bar
- Banded clamshells en glute bridges
#### Hoofdoefeningen
*Low-Bar Squat**
Singles vanaf 60 kg, steeds 10 kg omhoog t/m 120kg. Normaal schrijf ik mijn warming-up voor specifieke nemen oefeningen niet op maar deze keer ging ik kleine stapjes omhoog en vond ik het wel relevant.
- 1 x 120 (warming-up)
- 8 x 110 kg
- 8 x 115 kg
- Voor de derde set gestopt door verzuuring in de hamstrings.
*Klimmen:**
- Een paar kleine routes geklommen
- Drie simpele routes
- Gefaald op route vier door moeheid in de armen
- **Landmine Leg Press:**
- 10 x 20 kg (wup)
- 2 x 12 x 35 kg
- 12 x 30 kg
- **Heel Elevated Squats (BW):**
- Begonnen met 20 kg plaat, omdat bodyweight nog te licht was, semi faal, dan
- verder gegaan met bodyweight squats tot spierfalen
4. **Buikspieren:**
- Deep stretch upper abs, waren te licht, dus:
5. **Gravity Boots (explosief):**
- 6 x BW
- 8 x +10 kg
Vanavond stretchen.
---
**Luv you long time
.Nou eerder het tegenovergestelde. Beetje erg veel pijn gehad. En daarom veel thuis geweest. Maar best okay ondertussen. Ik werk weer een soort van. Bakken en braden is echt zodat ik lekker eet. Want ik ga anders te ongezond eten. Groetjes

calf dips?