Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je voor de wim hof methode speciaal bad staan? Ik douche tegenwoordig vaak steenkoud ook echt heerlijk!Dagelijks schema:
Wim Hof methode
Eten
Fysio
Hypertrofie en/of kracht
Eten
Proberen te werken
Eten
Stretchen
Eten
Mediteren
Slapen
Ja ijsbad gebouwd mHeb je voor de wim hof methode speciaal bad staan? Ik douche tegenwoordig vaak steenkoud ook echt heerlijk!
Douche is redelijk warm hoor. Verschil met een badje buiten in de winter dat het gewoon gaat branden is echt enorm.Heb je voor de wim hof methode speciaal bad staan? Ik douche tegenwoordig vaak steenkoud ook echt heerlijk!
Haha ja i know. Maar lijkt mij best fijn zo’n bad!Douche is redelijk warm hoor. Verschil met een badje buiten in de winter dat het gewoon gaat branden is echt enorm.
Check, ik was vergeten op deze manier te antwoorden. Aflevering 1:Heb je voor de wim hof methode speciaal bad staan? Ik douche tegenwoordig vaak steenkoud ook echt heerlijk!
Haha, inderdaad een beetje een zware combinatie. Mijn hele zenuwstelsel protesteert volgens mij. Ik voel me erg goed, maar geen gripkracht bijvoorbeeld. Maar het idee is juist om wat vaker de combo minder zwaar te doen dan 1 x p 2 weken squatten, wat nu maar net lukt. Maar ik ging nu iets te zwaar. Echter ik heb maar 1 of 2 dagen zo weinig zenuwpijn gehad afgelopen 1,5 jaar. Dus ik ga dit vaker doen.
Vette vis heeft ook meer kcal.Andere dingen die anders waren: meer vette vis gegeten, best wat processed voedsel.