Fitness Seller

Mr B's bad ass gains

• Topic Starter Topic Starter
Vette vis heeft ook meer kcal.
Neem aan dat je daar rekening mee hebt gehouden? Een stukkie zalm van 200 gr ipv koolvis ben je al 220 -260 kcal hoger in 1 maaltijd.
Thanks Marina, hoe gaat ie dan? Ja. Ik hou alles bij. Dus als ik zalm of haring eet dan weeg ik dat en zet ik het in fat secret.

Workout gisteren: klimmen, bench en schouders

Half uurtje boulderen

Bench:
1 x 80
1 x 87
2 x 93

Twisting db shoulder press
4 x 9 x 17,5
2 x 10 x 15

Abs: deep stretch
over balance board

upper abs (crunch)
lower abs (leg raises)
gravity boots ondersteboven 1 set
over balance board: upper, lower tot faal

Je bent ook 40 kg zwaarder dan de gemiddelde klimmer... helpt ook niet mee :)
Ja precies. Is niet zo handig. En ik ben nog aangekomen ook sinds ik ermee begon. Mijn lichaam was heel duidelijk dat ik moest eten bij het beginnen van een nieuwe sport. Maar ik heb het uitgerekend. En ik zat niet zo hoog in kcal dat ik zomaar kilo's aan zou komen. Ik heb iets meer gegeten, het is duidelijk een nieuwe impuls geweest: I have shocked the muscle.

Mijn plan was vrijdag en zaterdag trainen, maar ik ben flink ziek geworden. Geen idee wat. Ik ben super misselijk, duizelig en ik loop overal tegenaan.

Vrijdag hard gelopen. Ik neem zolang als ik nodig heb om te herstellen.

Beterschap!

Hey dankjullie! Ja gaat niet heel lekker. Dikke koorts, vage shit, weinig honger, kan amper eten... Het is de aanstellergriepus. Ja, ik kon ook echt minder hard rennen vrijdag. Daar gaan we. Dag vier helemaal niks doen. Nouja.. helemaal niks doen... Ik heb mezelf leren programmeren. Ik kon wel vaker niet zoveel afgelopen half jaar. En ondertussen ben ik aardig thuis in html, solidity en gebruik ik met hulp van AI eigenlijk alle talen die nodig zijn om iets te maken.

• Heart
Waarderingen: GruX
Html is geen taal 😘

Na echt een week ziek te zijn geweest, alles voelt heel zwaar alsof al mijn ledematen overspannen zijn en mijn scharnieren er ook geen zin in hebben. Alles is wat zwaarder. Maar een week stil zitten is voor niemand goed. Dus ik heb rustig getraind vandaag. Ik voel me niet fit. Ben nog niet helemaal beter.

Training vandaag
Alle fysio oefeningen warming up.

3 routes klimmen (laag niveau)

Superset:
Bb bench press
5 x 5 x 70
Bw pull ups
5 x 5

Ik ga nu ook een klein rondje rennen. En vananvond stretchen.

Oh oh, vergeten te loggen:
Workout Log - Vr 20 sept 24

Low-Bar Squat

5 x 90
5 x 110
1 x 122
2 x 132 (2e rep grinder)

Deadlift
5 x 60
5 x 100
1 x 130
1 x 150
2 x 160 (2e rep grinder)

Zaterdag rennen:
Screenshot_20240923-083712.png

Vandaag (ma 23 sept 24)

45 minuten klimmen. Weinig rust.

Superset
One-Arm Ring Bicep Curls (Bodyweight)
3 x 10
Dips
3 x 9
Bicep Curls (Dumbbells)
10 x 12.5 kg, 10 kg focus op stretch
Tricep Kickbacks
10 x 7.5 kg deep stretch

Workouts zijn wat korter tegenwoordig. Ik heb veel massa aangezet afgelopen half jaar op borst en rug. Misschien alles wel. Maar om wat overtollig gewicht kwijt te raken zit ik nu op 3000 kcal. En 1 goeie cheatdag p week: tompoezen. Best veel tompoezen.

Terug
Naar boven