- Waardering
- 23.885
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Lekker hoor. Het eten iig, het land zelf ken ik niet. Warmte ook goed voor je rug denk ik?Aanstaat dinsdag vlieg ik voor een maand naar Thailand.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker hoor. Het eten iig, het land zelf ken ik niet. Warmte ook goed voor je rug denk ik?Aanstaat dinsdag vlieg ik voor een maand naar Thailand.
Ja precies. Afgelopen winter koude training gedaan. En al met al heeft dat wel geholpen, maar nu weer ff chillen.Lekker hoor. Het eten iig, het land zelf ken ik niet. Warmte ook goed voor je rug denk ik?
3200 en nu op 96,5. Dat gaat langzaam de goeie kant op.Ga eens twee weken op 2500 kcal zitten en als je dan nog niet afvalt gaat er iets mis 🙈😉
chillen in de warmteEn al met al heeft dat wel geholpen, maar nu weer ff chillen.

Je hebt vast meer zon gezien dan wij hierIk loop een beetje achter met loggen volgens mij, maar de vakantie was fantastisch.

Week 1 Chiang Mai
Uitrusten na ziekenhuisbehandeling.
Wat was er gebeurd?Aahw... Thanks. Bodybuilding doe ik voornamelijk tegen mijn chronische zenuwpijn. Ik kreeg een blokkade. Die heeft niet gewerkt en 30 januari proberen we iets nieuws op de pijnpoli. Ook blokkades, maar dan specifieker.
Hoe werkt dat? Dan zit je op zo'n bal?
Ik heb die specifiek een keer gefilmd:
Ja, de abs doen wel mee, maar veel kracht komt uit psoasIk vind dat hij eigenlijk hanging pelvis (pijlvis) raisrs moet heten, want als je alleen je benen omhoog doet dan train je buikspieren niet effectief.