XXL Nutrition

Mr B's bad ass gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Mijn log beetje aanhet verzaken. De cut gaat heel goed! Maar ik denk dat ik daardoor erg moe word.Ook ben ik aan het band oefenen, een beetje aan het proberen te werken dus. Datkan ik niet echt aan en daar word ik ook moe van. Waar mijn log weer onderlijdt. Wat heel veel helpt deze cut is dat ik niet zo'n honger heb. Ook is ditmijn vierde cut ongeveer :) elk jaar 1 sinds mijn log denk ik. Kracht neemtniet echt af, maar ik neem naast mijn 1000mg test base ook 250 trenboloneacetaat/week. Is extreem makkelijk te verkrijgen hier in de bak.

Grapje. That escalated quickly! :gek: Ben nu 94 kg.

Ik ben wat vergetente loggen:
19 april heb ik volgens mij:

Twisting db shoulderpress
4 x 15 x 12,5 kg

Side delt db raises
2 x 10 x 5 kg superstrict

Db incline benchpress
4 x 10 x 17,5(voelde heel zwaar, hoe dan? De cut?)

Incline db curls
4 x 10 x 10kg

Abs

20 en 21 april heb ik denk ik rustdag gehad, maar ik probeer ook een beetje te deloaden vanwege decut.

Dinsdag 22 april Jocko Willink warming up.
(spierpijn!)

23 april mini rondjehardlopen
Screenshot_20250425-174808.png

Gisteren Benen
Lowbar squat warmingup tot:
5 x 90
1 x 110

Wercksets
2 x 125
3 x 100

Superset
Bulgarians 1 db
5 x 17,5
7 x 15
Landmine leg press
2 x 10 x 20kg

Gravity boots abs
x 12? Full rom

Vandaag

4 routes klimmen.Omdat ik mijn pees in onderarm bezeert had tijdens vinger kracht testen eventjes niet geklommen.

Parcours
Bicep pull ups
x 7
x 5
Incline db curls
3 x 8 x 10
Push ups deepstretch
2 x 5
Dips
2 x 5
Db skull crushers
4 x 8

Abs

• #1.022
Zaterdag heb ik eerst een concertje gedaan en toen een leuk meisje ontmoet. Ik heb met haar achterop zo'n 25 km door Amsterdam gefietst, weinig geslapen en dus eventjes 2 dagen rust gehouden.

Zodadelijk heb ik fysiotherapie en dan kijk ik eventjes of ik nog wil trainen. Zo ja:

Deadliften, klimmen en isolatie in die volgorde, zo nee, morgen of een verdeling over vandaag en morgen. En ik denk donderdag hardlopen.

• #1.023
Ben nu rond de 94,5 kg. Geen kracht verlies. Iets meer definitie, maar het valt me zelf nooit zo op.

Fysiotherapie en toen
Training vandaag:

Deadlift
Warming up
8 x 60
3 x 90
1 x 120

Wercksets 5 minuten rust
1 x 140
1 x 160 (zie ik eigenlijk als de eerste werkset, maar 140 was al best zwaar)
3 x 120

Gravity boots abs
Fingertips to bar x 6 (niet heel veel voor mn doen)

• #1.024
Training vandaag

Boulderen
2 x 4 routes klimmen/proberen

Parcours
Overhead bb press
Warming up
8 x bar
3 x 40
Wercksets
1 x 50
2 x 1 x 60
5 x 45
1 arm db row tripod
2 x 15 x 20kg
20 x 20kg
Bicep pull ups
2 x 5
Incline db curls
2 X 6 x 12,5
2 x 12,5 + 10 x 9kg

Intens!

• #1.025
Lekker rennen tussen de koeien vandaag :D

Screenshot_20250501-115847.png

Screenshot_20250501-115911.png

Reden: persoonlijke info weg gehaald.
Laatst bewerkt:
  • #1.026
Flat bb bench press
1 x 65
15 x 60
9 x 60
14 x 55
13 x 50
12? (tot faal) 50

That's it vandaag

Dieet pauze 2 weken bijna over.

• #1.027
Pff ik ben duidelijk aangekomen laatste tijd. Misschien is het serieus mn leeftijd, maar ik kom aan op calorieën die eerst mijn onderhoud waren... Enige optie is echt strikt eten. Clean, 2 maanden aardappelen, kip, groente, rijst met 1 a 2 dagen 'normaal' zoals ik nu eet week. Misschien begin ik morgen een echte cut van 2 maanden.

Gisteren bomen gesnoeid en gepland. Goeie workout 💪
Van 9 maart tot nu:
Van 99 naar 94,5 kg afgevallen.
Weinig kracht verlies.

Reden: zinnetje kracht
  • #1.028
Training gisteren rustig:

Jocko Willink warming up

Parcours:
Incline curls
3 x 10
Bb high pulls
3 x 9
Seated rear delt fly's
3 x 10 x 7,5
Bw face pulls
2 x 10
Side delt db raises
8 x 8

• #1.029
Training gisteren was binnen half uur klaar inclusief fysio oefeningen.

• #1.030
Maandag hardlopen:
Screenshot_20250507-155127.png

Ik wilde eigenlijk benen trainen, maar ik had nog wat stijfheid en gewrichtskraakjes van vorige week. Maar toen ik uiteindelijk aan het lopen was voelde het heel relaxed en heb ik een iets groter rondje gelopen dan het plan was.

En eh.. dieet pauze stoppen lukte nog niet helemaal: :aluhoedje:
Screenshot_20250507-155453.png

Gisteren rustdag. Maar wel uitgebreid stretchen. Ik voelde me niet echt top vandaag, maar:

Boulderen
30 minuten makkelijke routes. Ik voelde me heel slap.

Parcours:
Kipping pull ups
5 x 10 (laatste 2 reps stricter)
Bench press
1 x 60
1 x 80
1 x 90
95 - faal

Fysiotherapie oefeningen
High banded glute bridge balancerend op Fysio bal
Lat stretches

• #1.031
Mijn leven is vol pracht, liefde en veel van de doelen die ik had als puber heb ik behaald. Tegelijkertijd heb ik dus chronische zenuwpijn en dat heeft er indirect voor gezorgd dat ik nog geen papa ben en dat met de dagelijkse ongrijpbare hoeveelheid fysieke pijn maakt me tegenwoordig somber. Dat duurt dan een dag en maximaal twee. Maar dan lijk ik depri trekjes te vertonen en omdat ik nogal een vrolijke noot ben is me dat heel vreemd en vloeit die staat van zijn me door de vingers als water. Een glinsterende droom die net zo hard weg loopt als dat ik m probeer te begrijpen. Alleen trainen is niet meer genoeg. En een therapeut die veelzijdig, intelligent- en/of belezen genoeg is om me te kunnen ondersteunen is nogal moeilijk te vinden. Ik ben namelijk geen slachtoffer van wat me overkomen is, maar ik kan het ook niet negeren. Om al die kanten van de werkelijkheid te belichten is een ruimdenkend persoon nodig die snapt dat het universum in een constante staat van flux is. Er bestaat dus geen antwoord al zou dat wel makkelijk zijn... Dit opschrijven lucht al op.

Training vandaag
Lowbar squat
Warming up
8 x 60
Pause squats vanaf hier:
1 x 80
1 x 100
1 x 117
Vanaf hier 5 minuten rust
Wercksets:
1 x 130
2 x 3 x 97

Superset
Landmine leg press

12 x 30kg (op bar)
8 x 30 + 7 x 20
Single leg heel elevated hip Trust

2 x 9 x 34 kg kettlebell
2 benen: 10 x bw

Gravity boots abs
10 x fingers to bar ongeveer

Lat stretches
Sinds gisteren calorieën weer onder 3000. Nog even cutten.

Mijn leven is vol pracht, liefde en veel van de doelen die ik had als puber heb ik behaald. Tegelijkertijd heb ik dus chronische zenuwpijn en dat heeft er indirect voor gezorgd dat ik nog geen papa ben en dat met de dagelijkse ongrijpbare hoeveelheid fysieke pijn maakt me tegenwoordig somber. Dat duurt dan een dag en maximaal twee. Maar dan lijk ik depri trekjes te vertonen en omdat ik nogal een vrolijke noot ben is me dat heel vreemd en vloeit die staat van zijn me door de vingers als water. Een glinsterende droom die net zo hard weg loopt als dat ik m probeer te begrijpen. Alleen trainen is niet meer genoeg. En een therapeut die veelzijdig, intelligent- en/of belezen genoeg is om me te kunnen ondersteunen is nogal moeilijk te vinden. Ik ben namelijk geen slachtoffer van wat me overkomen is, maar ik kan het ook niet negeren. Om al die kanten van de werkelijkheid te belichten is een ruimdenkend persoon nodig die snapt dat het universum in een constante staat van flux is. Er bestaat dus geen antwoord al zou dat wel makkelijk zijn... Dit opschrijven lucht al op.

Training vandaag
Lowbar squat
Warming up
8 x 60
Pause squats vanaf hier:
1 x 80
1 x 100
1 x 117
Vanaf hier 5 minuten rust
Wercksets:
1 x 130
2 x 3 x 97

Superset
Landmine leg press

12 x 30kg (op bar)
8 x 30 + 7 x 20
Single leg heel elevated hip Trust

2 x 9 x 34 kg kettlebell
2 benen: 10 x bw

Gravity boots abs
10 x fingers to bar ongeveer

Lat stretches
Sinds gisteren calorieën weer onder 3000. Nog even cutten.
mooie woorden man, sterkte

Het klinkt oordelender dan ik bedoel maar weet niet goed hoe het anders te beschrijven:

Klinkt misschien wat te zweverig voor de gemiddelde psycholoog, al verder gekeken toevallig??

• #1.035
Het klinkt oordelender dan ik bedoel maar weet niet goed hoe het anders te beschrijven:

Klinkt misschien wat te zweverig voor de gemiddelde psycholoog, al verder gekeken toevallig??
Klinkt zweverig, maar is filosofie bewezen in quantummechanica. En een feit. Alles verandert altijd. Verandering is de enige constante in ruimtetijd.

• Like
Waarderingen: Krnl
Klinkt zweverig, maar is filosofie bewezen in quantummechanica. En een feit. Alles verandert altijd. Verandering is de enige constante in ruimtetijd.
Vandaar mijn eerste zin...
@DieNase is acupuncturist, ben wel iets gewend van wat "voor zweverig" wordt aangezien maar keihard bewezen wordt in geneeskunde, Kwantum mechanica, filosofie en meer.
Wat ik bedoel: reguliere -kunden zijn (nog?) niet altijd daarop geënt, vandaar juist de vraag of je al verder gekeken had.

• #1.037
Vandaar mijn eerste zin...
@DieNase is acupuncturist, ben wel iets gewend van wat "voor zweverig" wordt aangezien maar keihard bewezen wordt in geneeskunde, Kwantum mechanica, filosofie en meer.
Wat ik bedoel: reguliere -kunden zijn (nog?) niet altijd daarop geënt, vandaar juist de vraag of je al verder gekeken had.
Ja, ik ben moed aan het verzamelen voor de rug poli.

Mijn log beetje aanhet verzaken. De cut gaat heel goed! Maar ik denk dat ik daardoor erg moe word.Ook ben ik aan het band oefenen, een beetje aan het proberen te werken dus. Datkan ik niet echt aan en daar word ik ook moe van. Waar mijn log weer onderlijdt. Wat heel veel helpt deze cut is dat ik niet zo'n honger heb. Ook is ditmijn vierde cut ongeveer :) elk jaar 1 sinds mijn log denk ik. Kracht neemtniet echt af, maar ik neem naast mijn 1000mg test base ook 250 trenboloneacetaat/week. Is extreem makkelijk te verkrijgen hier in de bak.

Grapje. That escalated quickly! :gek: Ben nu 94 kg.

Ik ben wat vergetente loggen:
19 april heb ik volgens mij:

Twisting db shoulderpress
4 x 15 x 12,5 kg

Side delt db raises
2 x 10 x 5 kg superstrict

Db incline benchpress
4 x 10 x 17,5(voelde heel zwaar, hoe dan? De cut?)

Incline db curls
4 x 10 x 10kg

Abs

20 en 21 april heb ik denk ik rustdag gehad, maar ik probeer ook een beetje te deloaden vanwege decut.

Dinsdag 22 april Jocko Willink warming up.
(spierpijn!)

23 april mini rondjehardlopen
Screenshot_20250425-174808.png

Gisteren Benen
Lowbar squat warmingup tot:
5 x 90
1 x 110

Wercksets
2 x 125
3 x 100

Superset
Bulgarians 1 db
5 x 17,5
7 x 15
Landmine leg press
2 x 10 x 20kg

Gravity boots abs
x 12? Full rom

Vandaag

4 routes klimmen.Omdat ik mijn pees in onderarm bezeert had tijdens vinger kracht testen eventjes niet geklommen.

Parcours
Bicep pull ups
x 7
x 5
Incline db curls
3 x 8 x 10
Push ups deepstretch
2 x 5
Dips
2 x 5
Db skull crushers
4 x 8

Abs
Yeey, de klassieke singelloop :cheer:

Mooi opgeschreven :)

Terug
Naar boven