Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste dingen die verboden zijn, zijn niet om je te pesten, maar omdat ze ongezond, onwerkzaam of niet bewezen werkzaam of ronduit giftig zijn.Ik ben een nieuw experimenteel medicijn aan het proberen, stuur me persoonlijk berichtje als je niet weet wat je moet doen. Want ik zeg sommige medische informatie nog liever niet openbaar.
Alpha GPC is nu verboden (eikels, fascistische criminelen, blijf van de dingen af die me helpen en ga iemand anders lastig vallen) en ik had nog iets liggen. Het is zo hydrofiel dat je het wel op moet maken omdat het anders in een plasje water verandert.

Ik weet niet hoe erg dat is, je leest dat creatine langzaam opbouwt in je spierweefsel, dan zal het ook wel langzaam uitspoelen als je een dagje overslaat.Creatine sub optimaal onregelmatig omdat ik het vergeet tussen 4 en 8 gram
Eyyy thanks mensen!
Nou was vooral doorwerken aan iets met een deadline 09 u sochtends maandag. En dat was zo hopeloos frustrerend dat ik allemaal pilsjes had gedronken toen niet had geslapen en 's avonds volgens mij nog wat frustratie gehad en daarom weer naar de kroeg ben gegaan. En dat was extreem goede jazz. En toen werd ik gebeld door diegene die moest bepalen of dat werk goed was met goed nieuws daarover.