SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je haat sumo's en ik voel je, aangezien ik vanochtend ook soppende schoenen had.
I'm in![]()
.jankerd, 5 sec. eccentrisch is goede assistance maar niks voor je deadlift ... je bent nog een relatieve beginner, check beginnersschema's of intermediate schema's en pas ze LICHTJES aan aan je behoeftes (door bijv. face pulls, back extentions etc. toe te voegen) maar wat je nu doet gaat weinig zoden aan de dijk zetten!
besides, ik heb sws gemerkt dat half half niet werkt en als je geen wedstrijd sporter bent heb je deze urgentie ook niet.. focus alles op blessurevrij worden (goede fysio, hersteloefeningen, mobility training etc.) en stap daarna op de volle gain-train ipv halfhalf..
just my 2 cents, voor de laatste keer ook, want echt luisteren lijk je niet te doen XD
Ook een echte lifesaver hierDie rear delt flyes voelen wel echt heerlijk trouwens. Na de eerste set openden mijn schouders en borst ook meteen en voelde lekker los.
, dat wist ik nog niet
.Dus dan had je ergens wel pijn?

Niet handigGister met mijn domme kop de fysio afspraak helemaal vergeten, verdomme. Nu dus voor volgende week donderdag een nieuwe afspraak gemaakt.
Die rear delt flyes voelen wel echt heerlijk trouwens. Na de eerste set openden mijn schouders en borst ook meteen en voelde lekker los.

Wilde voorstellen eens hoog in volume te gaan bij spierpijn, maar 15 reps vind ik sowieso al cardio, dus nvm![]()
.
.
.
.
.Als je de belasting van de 12x squats aankan gaat het echt wel de goeie kant op...
Hopelijk i s de peut ook tevreden![]()
.
. Geen nieuwe afspraak gemaakt omdat het zo goed ging, als er toch nog pijntjes kwamen moest ik zelf gewoon contact opnemen.

Man up, bro!
.
. Dat ik nu 80 kg x 15 kan squatten zonder steken in mijn onderrug zegt al super veel, en dat na 1 fysio behandeling. Voor die fysio behandeling had ik na 40kg al steken in mijn onderrug!