MuscleMeat

Mugje's COMEBACK log!!!

goeie rug in 2006 , hoe sta je er nu voor , hij was ook goed droog , nee ik ga het niet over onderbroeken hebben van die mij zien er ook niet uit

• Topic Starter Topic Starter
Ongeveer net als toen maar dan een stukkie droger:P
Wel grappig...ik ben terug gevallen naar 2005:D

Vrijdag 9 januari 2009

Workout A

Smith incline BP (11-15)
4x 3x 1x75kg (8R) 6x 3x 2x70kg (11R)

Standing MP (11-15)
8x 5x 3x40kg (16R) 6x 3x 2x40kg (11R)

Smith reverse grip BP (11-15)
7x 4x 5x65kg (16R) 8x 5x 4x60kg (17R)

Assisted Chins (15-20)
8x 4x 4x-20kg (16R) 8x 5x 4x-25kg (17R)

T-bar row (S12)
15x55kg 8x55kg

Oke dat was het weer voor vandaag. Nu eindelijk tegen het logboek!
Voel ik mij vandaag een klein beetje grieperig worden:(:(.
Ik hoop dat het met een weekendje lekker binnen blijven mee gaat vallen.
Tja dat heb je met zieke werknemers die toch naar het werk gaan, steken ze je lekker aan:mad:.

Maar goed genoeg gemekkert. De rode cijfers zijn van de vorige training.
Ben begonnen met de BP, die ik door een mis calculatie te zwaar belaadde.
En nee dat mentaal spelletje werkt bij mij niet:P het was gewoon te zwaar...
Nou dan maar met de rest van de training proberen goed te maken.
En ik moet zeggen dat het me allemaal niet tegen viel. Lekkere progressie op de rest van de exercises.

haha:D

Jazeker!:D Helemaal kaal:D. Ik scheerde gewoon alles eraf. Gewoon een paar weken van te voren beginnen zodat je huid er aan kan wennen. De dag voor de wedstrijd nog een keer net voor het bruinen (bruinen begin je al een dag van te voren mee) en dan ziet het er goed uit op de wedstrijd hoor:thumbs:

Tnx kerel:) even afwachten of het genoeg blijkt te zijn:)[/quote]

Zo...mag ik nu al beginnen met scheren.;):yell::fire:
Zijn dat wedstrijden met alleen poseren of ook nog bepaalde lenigheidsoefeningen???

goeie smith incline!

Doe je die incline altijd op de smith? Kun je die niet free weight doen?

Zo...mag ik nu al beginnen met scheren.;):yell::fire:
Zijn dat wedstrijden met alleen poseren of ook nog bepaalde lenigheidsoefeningen???
Nee alleen met poseren he. Bij die wedstrijd was eerst de vrij routine (stukje alleen op het podium 1:30) en daarna de vergelijkingen.
Bij andere wedstrijden kan het weer andersom zijn.
Die lenigheidoefeningen komen naar mijn weten alleen bij de dames voor.

Tnx!

Doe je die incline altijd op de smith? Kun je die niet free weight doen?
Ja die doe ik in de Smith omdat ik geen spotter heb. Ik train alleen.
En aangezien je met DC training helemaal tot failure gaat (de negatieve fase is de laatste beweging) is het veiliger om het in de smith te doen.
En een smith heeft net zoveel waarde als los hoor. Als je een setje met 150kg draait in de smith heb je geen kleine borst meer;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben btw. ook ziek nu:(

Tnx man!

iederen ziek! Pfieuw! het heerst inderdaad, ik ben ook niet 100! Beterschap

Ja die doe ik in de Smith omdat ik geen spotter heb. Ik train alleen.
En aangezien je met DC training helemaal tot failure gaat (de negatieve fase is de laatste beweging) is het veiliger om het in de smith te doen.
En een smith heeft net zoveel waarde als los hoor. Als je een setje met 150kg draait in de smith heb je geen kleine borst meer;)
Lopen er geen gasten rond in de sportschool die kunnen helpen, dat doe ik altijd.
Smith is zeker niet gelijkwaardig aan freeweight, sorry. Met freeweights moet je het gewicht stabiliseren en dat kost veel kracht en betrekt meer spiervezels tijdens de oefening dan bij de smith. Trainde vroeger ook op de smith. Kon toen 120kg drukken, maar bij de freeweights kwam ik niet verder dan 80kg. Had dan ook veel meer spierpijn bij die 80kg.

Veel zieken zie ik, beterschap Mugje

Lopen er geen gasten rond in de sportschool die kunnen helpen, dat doe ik altijd.
Smith is zeker niet gelijkwaardig aan freeweight, sorry. Met freeweights moet je het gewicht stabiliseren en dat kost veel kracht en betrekt meer spiervezels tijdens de oefening dan bij de smith. Trainde vroeger ook op de smith. Kon toen 120kg drukken, maar bij de freeweights kwam ik niet verder dan 80kg. Had dan ook veel meer spierpijn bij die 80kg.
Het is lastig een rest-pause set te doen met spotters waarbij je niet samen traint.
Het zijn wel 3 sets achter elkaar met wat seconden rust ertussen en de meeste mensen hebben geen zin om zo lang te wachten. Zoals ik al zei, als je "monsterweights" gebruikt op smith machine's of andere goede machine's heb je echt geen kleine borst meer;). O ja en spierpijn staat niet gelijk aan spiergroei;)
<---Zie je mijn avatar...de man gebruikt ook merendeel machine's. And he is a big MOFO:D

Het is lastig een rest-pause set te doen met spotters waarbij je niet samen traint.
Het zijn wel 3 sets achter elkaar met wat seconden rust ertussen en de meeste mensen hebben geen zin om zo lang te wachten. Zoals ik al zei, als je "monsterweights" gebruikt op smith machine's of andere goede machine's heb je echt geen kleine borst meer;). O ja en spierpijn staat niet gelijk aan spiergroei;)
<---Zie je mijn avatar...de man gebruikt ook merendeel machine's. And he is a big MOFO:D

Ten eerste: Beterschap kerel, ik ben ook net weer beter.
Ten tweede: David Henry is inderdaad een bad ass mother****er, vooral die armen benk jaloers op. Vergeet alleen niet dat hij iets meer in ze lijf gooit dan alleen eten.
Ten derde: Ik ben het zat, ik ga ook weer een DC log aanmaken.:D

Wat jij wilt, vind machines ook vervelend omdat ze me in een bepaalde houding forceren. Zeker met de borst dan laat ik het gewicht zakken tot onderkant borst en duw deze boven mijn hoofd uit dat gaat helaas niet bij een smith.

Als jij vooruitgang boekt met machines dan is dat top.

Vergeet alleen niet dat hij iets meer in ze lijf gooit dan alleen eten.
Ten derde: Ik ben het zat, ik ga ook weer een DC log aanmaken.:D
Tuurlijk, daar ben ik mij zeker bewust van. Maar het gaat me er gewoon om dat als je progressief verzwaard elke keer op een machine dan moet het lichaam zich ook gewoon aanpassen door te groeien. Of dat nu met of zonder roids is.

Wat jij wilt, vind machines ook vervelend omdat ze me in een bepaalde houding forceren. Zeker met de borst dan laat ik het gewicht zakken tot onderkant borst en duw deze boven mijn hoofd uit dat gaat helaas niet bij een smith.

Als jij vooruitgang boekt met machines dan is dat top.
Helemaal gelijk kerel:thumbs: ik gebruik btw. nog wel DB's he:p

nette borst training gisteren!

beterschap, heb het zelf ook zitten denk, grtz

Terug
Naar boven