XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Geen trainingen deze week, fl**ker die m'n kamer komt bezichtigen is bijna een uur te laat. Morgen komt m'n vriendin om naar een vriend te rijden in Amsterdam die wat speakers voor mij heeft opgepikt. Moet ook even m'n voorraad geestverruimende middelen bij hem kwijt, niet zo handig met m'n familie die komt helpen verhuizen. Zaterdag en zondag een bbq, dus moeten ook gelijk weer door naar haar. Een enkele training deze week dus, beetje jammer weer. Nou ben ik ook niet lekker fit deze week, dus zo heel erg vind ik het niet. Wel vervelend.
Wat een gedoe .... :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
En dat allemaal voor een paar minuten. Maar goed, beetje rust is me ook niet verkeerd. Slaap de hele week al ruk. Vanmorgen al m'n ondertekende dingen voor m'n nieuwe baan de prullenbak in gedumpt i.p.v. een scan van te maken. Ben er mentaal even niet meer bij nu er zoveel in m'n hoofd afspeelt. :o

• #2.163
Heb de efedrine opgeschroeft naar 2x16mg ipv 2x8. Heb er weinig aan merk ik, slecht slaap valt niet te compenseren. Dit is volgens mij de 1e x sinds ik de fitbit heb dat ik laag scoor op slapen. Zo'n score krijg ik ook niet van 1 dagje slecht slapen.
Screenshot_20220624-072652_Fitbit.png

Uiteindelijk toch een 2e sportsessie deze week, alleen de benen dus geskipt. Voelde me er toch niet zo lekker bij, dus heb m'n tussenuur vandaag maar gebruikt om snel wat te doen. Ben deze week weer aan het stagneren.

Beetje pullups gedaan met 5kg, barbell benchpress + dumbbell flyes, db rows en shoulder presses.

Hopelijk dit weekend een iets betere nachtrust. Al zal het al veel schelen wanneer ik volgende week het grootste deel van het verhuizen heb gedaan.

Up the efedrine dose!

• #2.165
De rust doet me goed. Weekend goed geslapen, deze week weinig lessen en 1e uren vrij. Had dit echt even nodig. Heb nog maar 4 weken te shredden, dus moet niet weer een week kwijt stagneren. Vandaag flink stappen gezet, de eerste dozen ingepakt. Deze week alle tijd om 4x te sporten, zal ook 1 of 2 dagen gaan fietsen naar werk. Ff kijken hoe 1 dag gaat. Al een tijd geen lange afstanden meer gefietst, kan me er wel iets bij voorstellen dat het zwaar wordt.

Uiteraard een tren vandaag, UB op de lijst! Arm isolatie wel weer laten liggen, laat gemaakt vandaag.

Weighted pullups
1x12xbw
2x12x10kg

Db benchpress
1x12x20
2x10x32

Db rows
2x12x32

Db standing oh press
2x8x18

Single-arm low-cable crossovers
2x15x11,3kg(+1rep)

Face pulls
2x15x25,3(+2,3kg)

Laatste 2 weken niet echt veel verschil, behalve wat definitie en veins op m'n armen/delts. Abs niet zo. Hopelijk deze komende 4 keihard knallen. Vandaag in ieder geval al 4300 kcal verbruikt volgens m''n fitbit, 1000 meer dan m'n daggemiddelde van afgelopen week. Maar het hielp ook niet om 2x te sporten en 2x een bbq te hebben.
PXL_20220627_204954264~2.jpg

Laatst bewerkt:
McVeiny :D

• #2.167
Heb eindelijk weer gefietst deze week, maar de temperatuur + efedrine was geen goede combinatie.. :o Barstende koppijn gehad en niet getraind, vandaag UB ipv push/pull. Wel aardig in de kcal verbruik gezeten deze week, dus dat gaat voor de verandering wel goed. :p Morgen het gros verhuizen.

Lekkere tren wel, ik voelde me retesterk vandaag. Zat na m'n 1e set op 80 bij het benchen te kijken of ik het gewicht niet verkeerd geladen had.. :D

De tren:

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60
2x12x80(+4reps)

Barbell rows
1x20x20
1x15x40
2x12x65(+2,5kg)

Incline db benchpress (30°)
2x12x22

Single-arm high-cable crossovers
2x15x11,3

Lat pulldowns
2x12x56,6

-Superset delts:
Rear delt rows
2x15x16
Side raises
2x10x10

Cable crunches
3x20x47,3

Gaat je thermostaat omhoog van Efedrine, is dat hoe het werkt?

Al iets gevonden.... :)
  • Efedrine zorgt voor een acute en aanzienlijke verhoging van de bloeddruk. Dit kan levensgevaarlijk zijn voor mensen met hart- en vaatproblemen.
  • Mensen die efedrine gebruiken als eetlustremmer (en dus als afslankmiddel), zullen merken dat de onderdrukking van het hongergevoel na verloop van tijd weer afneemt. Door de dosis te verhogen keert de honger-onderdrukkende werking terug. Een hogere dosis betekent echter ook een verhoogde kans op serieuze hartklachten en een gevaarlijke bloeddrukstijging.
  • Oververhitting, vooral bij gebruik in vochtige omgevingen, hoge omgevingstemperaturen en bij fysieke inspanning.
  • Fysieke klachten als hartkloppingen, slapeloosheid, onrust, hoofdpijn, duizeligheid, tintelingen en overmatig transpireren.
  • Verwijde pupillen, wat je zicht negatief beïnvloedt. Neem dus nooit deel aan het verkeer na gebruik van efedrine.
  • De combinatie van efedrine en antidepressiva (SSRI’s) is zeer gevaarlijk.
  • Het combineren van efedrine met andere stimulerende middelen (zoals cocaïne of amfetamine) en/of verdovende middelen (zoals alcohol of opiaten) lijdt makkelijk tot serieuze medische problemen.

Laatst bewerkt:
  • #2.169
Gaat je thermostaat omhoog van Efedrine, is dat hoe het werkt?

Al iets gevonden.... :)
  • Efedrine zorgt voor een acute en aanzienlijke verhoging van de bloeddruk. Dit kan levensgevaarlijk zijn voor mensen met hart- en vaatproblemen.
  • Mensen die efedrine gebruiken als eetlustremmer (en dus als afslankmiddel), zullen merken dat de onderdrukking van het hongergevoel na verloop van tijd weer afneemt. Door de dosis te verhogen keert de honger-onderdrukkende werking terug. Een hogere dosis betekent echter ook een verhoogde kans op serieuze hartklachten en een gevaarlijke bloeddrukstijging.
  • Oververhitting, vooral bij gebruik in vochtige omgevingen, hoge omgevingstemperaturen en bij fysieke inspanning.
  • Fysieke klachten als hartkloppingen, slapeloosheid, onrust, hoofdpijn, duizeligheid, tintelingen en overmatig transpireren.
  • Verwijde pupillen, wat je zicht negatief beïnvloedt. Neem dus nooit deel aan het verkeer na gebruik van efedrine.
  • De combinatie van efedrine en antidepressiva (SSRI’s) is zeer gevaarlijk.
  • Het combineren van efedrine met andere stimulerende middelen (zoals cocaïne of amfetamine) en/of verdovende middelen (zoals alcohol of opiaten) lijdt makkelijk tot serieuze medische problemen.
Dat dus.. :p Bloeddruk en hartslag is bij mij geen probleem, die zijn van nature beide al laag. Tijdens de eerste uren is mijn hartslag misschien +15 RPM, 's avonds zit het op +-55 als ik zit, 48-50 als ik lig. Dus aardig terug op baseline. Maar 50min fietsen + hitte kort na de dose is iets te veel van het goede.

• #2.170
Ff geen trainingen tot donderdag, bijkomen van vandaag.. :D Morgen 6.15 op om tot half 5 te werken, ben zo rond 1 thuis.
PXL_20220704_224811760.jpg

• #2.172
Ook een training geweest voor je lever :o
rave GIF
Heb geen alcohol of andere middelen gebruikt. Alcohol drink ik sowieso amper, als ik niet moest werken had ik hooguit een paar glazen gehad. Maar gezien de matige slaap en drukte van de afgelopen tijd leek het me verstandig zelfs die paar glazen te laten staan.. :p

• #2.174
Simpele legday gedaan, voelde me wel fit en had weinig te doen. Al m'n leuke dingen liggen al op m'n nieuwe kamer. :o Heb het wel bij machines en milde gewichten gehouden. Had een versteende onderrug na het concert, maar al voordat het begon. Geen idee wat er is, maar m'n onderrug voelt zich niet zo heel prettig.

Ik twijfel ook om gewoon op onderhoud te eten en genoegen te nemen met m'n huidige shape om mee on te gaan. Heb sowieso een stuk minder vet dan de 1e keer, dus kans op gyno zal vast meevallen. Heb ook aromasin op hand. Ben alleen maar stagneren en mentaal ook geen zin meer in met de rest er bij. Vandaag is ook weer 1 van m'n leerlingen extern geschorst, ventje van 12 vond het nodig om een dame uit de bovenbouw aan te randen. Echt ongelofelijk wat voor dingen er gebeuren op werk. Vorige week ook eentje 3 dagen intern geschorst, om op z'n eerste dag terug extern geschorst te worden.

Ik ga echt met tegenzin naar werk de laatste tijd, het enige wat m'n hoofd koel houdt is het feit dat ik een andere plek heb na de zomervakantie. De leerlingen zijn compleet ontspoord aan het einde van het schooljaar, voel me ook niet gesteund door het team hogerop. Op m'n huidige werkplek is niemand tevreden van m'n collega's. Ik dacht eerst dat het aan mezelf lag door het flink doorcutten, toen ik enkele weken terug echt boos werd op een klas. Maar het is gewoon een dikke puinhoop in de hele organisatie.

Ai man.. kop op zou ik zeggen en probeer nog even tanden te bijten tot je op je andere plek zit!
Wel mooi je verhaal hier te doen kan ook soort van opluchting geven

• #2.176
Ai man.. kop op zou ik zeggen en probeer nog even tanden te bijten tot je op je andere plek zit!
Wel mooi je verhaal hier te doen kan ook soort van opluchting geven
Zijn in principe nog maar 3 dagen, dus misschien is het wel te doen idd. Vrijdsg vrij en vanaf woensdag alleen activiteiten en dan een week vergaderen. Mag toch hopen dat de activiteiten wel leuk worden itt de laatste lessen.. :o Heb nog ruim 2.5 week te cutten,. Misschieb nog een kilo af te krijgen.

Zijn in principe nog maar 3 dagen, dus misschien is het wel te doen idd. Vrijdsg vrij en vanaf woensdag alleen activiteiten en dan een week vergaderen. Mag toch hopen dat de activiteiten wel leuk worden itt de laatste lessen.. :o Heb nog ruim 2.5 week te cutten,. Misschieb nog een kilo af te krijgen.
Moet wel lukken toch, even doorzetten .. wat is 3 dagen ook toch ;)

• #2.178
Terug
Naar boven