- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, moet goed komen!
Lekker in m'n badslippers sporten en een schone badkamer.Fixed.
Thanks! M'n fitbit zat vorige week regelmatig op 5500-6000 kcal.. Heb ook een hoop koekjes gesnacked om het aan te vullen..Veel geluk in t nieuwe huis. Ja, kost veel calorieën verhuizen/verbouwen. Meer dan ik denk vaak.
Had me toch ook een portie last van m'n schouder toen we aan het afbreken waren en al het losse spachtelputz met een plamuurmesje af braken.Ja, het ene moment plan je een cycle, het andere moment plan je een bruiloft en begin je een huis project van een half jaar tot je bruiloft en een halve ton. Door al dat nieuws over hoe het onmogelijk is voor starters en dat met een gezamenlijke studieschuld van een ton hadden we weinig verwachtingen. Uiteindelijk bleek het helemaal niet zo moeilijk te zijn, 3e bezichtiging geregeld. Geen idee wat iedereen zit te zeuren. Volgende keer stemmen we VVD, anders verliezen we nog de waarde van ons huis. /s
Wel een huis gegained, dus heb niets te klagen.Daarom

Ah ja, goed idee. Zal wellicht nog wel wat bij te werken zijn. Zo heel gigantisch ga ik toch niet worden zonder AAS.Daarom
Vraag aan die kleermaker wat er te doen is als je schouders en borst later nog wat groter worden (denk dat daar de meeste potentiële gains zitten, toch?
Cheapo pullup bar voor boven een tussendeur is geen weggegooid geld als er even geen deftig rack inzit.....

Zo'n ding hangt aan het balkje tussen de deur een het ruitje erboven, dus als dat nog steeds een balkje is werkt het wel, als die gipsplaat helemaal vlak en glad aansluit niet meerMoet even kijken of zo'n bar aan de deur mogelijk is. Op de 1 verdieping zitten boven de deuren gipsplaten, we hadden eerst van die glasplaten die we hebben vervangen. Op zolder zijn het allemaal gipswanden.

Net alle kozijnen 4 lagen geschilderd, daar wil ik eigenlijk niets aan hangen.Zo'n ding hangt aan het balkje tussen de deur een het ruitje erboven, dus als dat nog steeds een balkje is werkt het wel, als die gipsplaat helemaal vlak en glad aansluit niet meer![]()
Op de zolder is er idd weinig ruimte omdat er aan beide kanten een gipsplaat zit. 1e verdieping kan het wel, daar is een glasplaatje vervangen met een enkele plaat dus is er nog best veel ruimte. Maar al die kozijnen zijn net volledig geschuurd, gevuld en geschilderd.. 
Joh.... niemand kijkt van boven op zo'n balkje, dus maakt niet uitNet alle kozijnen 4 lagen geschilderd, daar wil ik eigenlijk niets aan hangen.Op de zolder is er idd weinig ruimte omdat er aan beide kanten een gipsplaat zit. 1e verdieping kan het wel, daar is een glasplaatje vervangen met een enkele plaat dus is er nog best veel ruimte. Maar al die kozijnen zijn net volledig geschuurd, gevuld en geschilderd..
![]()

Zo'n doel te hebben geeft wel een goede stok achter de deur. En als die voorbij is dan wedekeert de rust ook met het huis die dan helemaal af is.Mooi man, weer een doel en een plan. Zal idd wel spierpijn geven na deze inactiviteit (hoewel met klussen ben je ook wel aan het bewegen....). Sterkte![]()

De deadline voor onze bruiloft komt aardig in de buurt. LH en SHBG waren idd niet gemeten, eigenlijk zou test/E2 ook niet gemeten worden. Had dat aangevraagd omdst ik gyno kreeg, zodat ik m'n AI niet te hoog ging pakken. Ze wisten dat LH 0 zou worden, testosteron hoog etc. Vandaar dat ze dst tijdens de cycle niet gingen meten.Interessant. Het enige wat crazy hoog was was CK. Is daar een verklaring voor?
Was LH en SHBG niet gemeten in oktober, of helemaal nul?
Als je er nog wat mee wilt doen, zou ik nog stel even een betere start-foto (laten) maken.