Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

CK komt volgens mij gewoon door de toegenomen massa en intensiteit. Iets wat verhoogd kan worden door spierschade.
Ja? Het is zoveel hoger dan de normale range dat je bijna een ernstig ongeluk met een motorfiets of zo verwacht dan een beetje trainen (zeg ik als leek :p )

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.683
Je staat naar de lens toegebogen, een neutrale, rechtopstaande houding is eerlijker.
Ik schiet m'n foto's altijd op de meest optimale houding, dus wat dat betreft is het verschil wel te zien met foto's aan het einde in dezelfde stand.. :D
Ja? Het is zoveel hoger dan de normale range dat je bijna een ernstig ongeluk met een motorfiets of zo verwacht dan een beetje trainen (zeg ik als leek :p )
Was idd geen probleem. Zal vast te maken hebben met de snellere spiergroei en wellicht ook meer spierafbraak die je met AAS hebt. En uiteraard nog een stuk intenser trainen.

• #2.684
En de legday! Vergadering gisteren een uur uitgelopen, tot zover m'n 1.5 sport tijd. :o Heb een extreem strakke planning de komende weken. Werken tot 4, 5 thuis, dan een opwarmmaaltijd en +-1u sporten, tussen 6 en 7 komt m'n vriendin en schoondaddy om tot 10 te klussen.

Vandaag ook geen tijd gehad om alles te doen. Romanians en woodchoppers er uit gelaten, Bulgarians wel geknald.

Bulgarian split quats (dumbbells)
1x12x6
3x12x10

Single-legged leg curls (R3:1:L)
2x12x35(7,5kg)
1x8x35

Single-legged leg extensions (R3/12/L)
3x12x20(+2reps)

Cable crunches
4x20x32,5(+5reps)

Single-leg calf raises (smiths)
4x12x45(+5kg)

• #2.686
Paar retedrukke dagen achter de rug. Vandaag weer tijd voor een pull tren. Lekkere kracht gepakt, vooral m'n biceps is een stuk sterker geworden. Morgenochtend voor het werken nog ff snel een push knallen en dan dinsdag of woensdag LB.

Barbell rows
1x15x30
4x10x55(+5kg,-2reps)

Lat pulldowns
2x12x70(+10kg)
1x12x60

Rear delt rows
3x12x18(+2reps)

EZ-bar curls (gewicht per kant)
3x12x2,5(alle sets op 12 reps)

Hammer curls
3x12x10(+4reps)

Thuis schiet het wel lekker op nu. Hebben wel besloten om hulp in te schakelen en wat meer arbeid te laten doen voor wat centjes. Alle plinten laten we doen en ook onze inbouw kledingkast laten we een timmerman fixen. De deadline van eind maart redden we zo wel met alle avonden doorwerken.

• #2.687
Matige training, gevoelsmatig dan. Lethargisch wakker geworden, dacht dat trekt vanmiddag wel bij. Dus nu vanmiddag wezen sporten. Weinig aan gehad, ben nu nog futlozer dan vanmorgen. Qua kracht ging het verder wel prima.

Benchpress
1x12x20
1x12x40
1x12x60
2x8x75(+2,5kg)

Incline db benchpress (30°)
1x10x24(+2reps)
2x8x24

Single-arm high-cable crossovers
3x12x7,5

Cable lateral raises
2x15x2,5(2e set ook op x15)
1x10x2,5

Single-arm overhead extensions
2x14x7,5(+2reps)
1x12x7,5

Geen pushdowns gedaan, had naar m'n gevoel wel genoeg stress gezet op m'n ellebogen.

Woensdag LB en donderdag UB.

• #2.688
Kut training. Helemaal gesloopt van elke avond doorwerken. Eergisteren de hele plafond in de voorstrijk gerold, klote spul. Voel me nog niet eens hersteld van de training maandag en nu ook best last van m'n schouder door het rollen. Ook geen benen deze week, heb nieuwe zolen gekregen die aangepast zijn. Heb nu een enorme verhoging op de hiel en in het midden, van een halve tot hele cm naar 2-3cm. Eerste dag de halve nacht continu wakker geworden door een stekende pijn in m'n heup, alles moet nog wennen aan de nieuwe houding.

Wilde het eigenlijk weer overslaan omdat ik me niet zo hersteld voel, maar toch gegaan op een lager pitje.

Weighted pullups
3x12xbw

Db benchpress
1x12x12
1x12x20
2x12x24

Db rows
3x12x28(+2kg)

Db seated oh press
3x12x14

Single-arm low-cable crossovers
1x12x5
2x10x5

Face pulls (#14)
3x12x15

Maar verder gaat alles goed? :p

• #2.690
  • #2.692
Ik hoop dan dat het snel klaar is, en netjes :)
Netjes is het al zeker! 2 kamers mooi gesaust, alles beneden in de voorstrijk. Alleen nog de hele benedenverdieping schilderen en sauzen en de laminaat leggen op de 1e verdieping. Nog een paar andere klusjes die morgen en volgende week door vakmannen gedaan worden.

• #2.693
En weer een bovenlichaam tren! Benen laten zitten gisteren, was zo lekker aan het sauzen dat ik als een trein door ben gegaan. Ben nu aan het sauzen met 3x zo duur spul, man wat een therapeutisch middel is dat zeg. Alsof je vloeibaar plastic op de muren smeert. In 1x een lichte kleur op een donkere kleur gedekt, je ziet niets meer van wat eronder zat. Moet helaas wel alsnog een 2e laag, dan zou het pas echt goed schrobvast zijn.

En de ub tren vandaag! Weer iets ingekort, had maar een uur de tijd. Schoonvader en vriendin zijn er zo weer, door met schilderen. Vorige keer arm isolatie geskipt, nu schouder/borst isolatie er uit gelaten.

Weighted pullups
3x12xbw

Db benchpress
1x12x12
1x12x20
3x10x26(+2kg,+1rep,-2reps)

Db rows
3x12x28

Db seated oh press
3x12x16(+2kg)

Lying db tricep extensions
3x15x7

Incline db curls
3x8x12

Goed bezig: trainen, klussen, werken, slapen, werken, klussen,.... :eek:

• #2.695
Goed bezig: trainen, klussen, werken, slapen, werken, klussen,.... :eek:
Het is dat ik weet dat we over iets meer dan een maand klaar zijn.. :roflol: We weten ook elke keer wel weer wat leuks te bedenken waar weer een hoop extra tijd in zit. We gaan nu elke avond retehard aan de slag om binnen 2 weken al het schilderwerk beneden en alles wat gesaust kan worden te doen. Dan heb ik nog 2.5 week over om sierlijsten op de muur te fixen en de hele benedenverdieping te sauzen excl plafonds.

Zoiets moet het worden. Dat gaat nog een mooie kut klus worden om al die sierlijsten in verstek te zagen voor al die vakjes. We hebben gelukkig wel een verstekzaag.
Screenshot_20230320-230530_Chrome~2.png

Dan komt de schoonmaakploeg om het instapklaar te hebben voor m'n dan vrouw en kan ik na de bruiloft in alle rust zelfstandig verder op zolder. Dan alleen nog sparen om de tuin te laten doen.

• #2.696
Eindelijk klaar. Laatste 2 weken maar 1x per week de tijd en energie gehad om nog te sporten. Ben de laatste maand elke avond tot slapen door aan het beunen geweest, de laatste weken ook elke zondag, i.p.v. gezellig bij m'n gelovige vriendin en schoonouders thuis zitten :p. Maar het is eindelijk zo ver! :D Nu de leuke klusjes doen. Vriendin doet de grote schoonmaak en ik fix m'n elektronica en de meubels. Nu even een dag of twee rustig aan doen en dan weer volop sporten. M'n linker onderarm en schouder zijn echt zwaar overbelast van al dat sauzen de laatste tijd.

Dit lelijk ding hieronder is mooi glad gestuct (wie spot de E24 fitting die ze tussen de bakstenen gevoegd hadden?) :D Spachtelputz van de muur af gebeukt en glad laten stucen, zo'n 100 liter aan lakken en sauzen er doorheen geramd, van 2 stopcontacten naar een stuk of 9001 ofzo. Al het houtwerk in RAL 9010 i.p.v. afwisselend RAL 9016/9010/mat donkerblauw en de plafonds ook i.p.v. 9016 en een of andere babypoepgroenbruine kleur die ze in de hal hadden.
1682452445680.png
1682452788979.png

Inbouwkledingkast in plaats van geen kledingkast maar gewoon een rek aan het plafond op een touwtje? :thinking: Ook hier weer 2 stopcontacten extra en van 1.5 naar 1m hoog (behalve die ene op 10cm voor het elektrisch verstelbare bed). Ook een schakelaar met een touwtje er boven, niets zo handig als vanuit het bed het licht bedienen. We hebben alleen geen geld meer om deuren er in te plaatsen...:roflol::roflol: Na de bruiloft komen die er wel bij, de rail hangt al. Vloer lijkt hetzelfde, maar is het niet. Net een andere tint en geen springkussen meer door een dikke laag zwart beschimmelde vloerbedekking eronder.
1682452694493.png
1682453124868.png

Een leuk roostertje voor de radiator en sierlijsten waar ik nog het meest blij mee ben dat het voorbij is :o. 146m aan lijsten in verstek gezaagd en gelijmd, daar ben ik behoorlijk wat avonden druk mee geweest. Verder dezelfde vloer op de benedenverdieping.
1682453527896.png

Achteraf gezien natuurlijk over een hoop dingen niet nagedacht. Toen de betonboorder er was had ik 2 extra loze leidingen kunnen laten frezen voor m'n surround speakers met nog een extra grote leiding waar de tv komt te staan. Nu moet ik het genoegen nemen met kabelgoten.

We kochten het huis met het idee om het alleen fatsoenlijk te sauzen en verven, uiteindelijk een halve renovatie geworden. Lambrisering er af gehaald omdat de verlengsnoer van de stekkerdoos die ouder dan ik ben er achterlangs liep. Ze hadden gewoon een verlengsnoer in de stopcontact gedaan en die achter de lambrisering langs getrokken om vervolgens een 4 delig doosje er op te plakken. :o Gezien brandveiligheid enzo en de onhandige hoogte van 1.5m en maar 2 in een woonkamer besloten de lambrisering er af te halen om extra stopcontacten te plaatsen. Vervolgens valt al het spachtelputz er van af en moeten we het laten stucen. Dan loop je weer een paar stappen op het laminaat boven en betwijfel je toch hoe het gelegd is, kom je zwart beschimmelde vloerbedekking tegen.

Vervolgens wantrouwen we elke creatieve oplossing die door één van de vorige eigenaren was bedacht en hebben we maar gelijk alles gedaan m.u.v. keuken/badkamer/vloer die alle 3 recent geplaatst zijn door degelijke bedrijven... :D
1682454312897.png

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal deftig uit, wat een klus man! Klaar voor de grote dag? :D

• #2.698
Ziet er allemaal deftig uit, wat een klus man! Klaar voor de grote dag? :D
Pas nu begint het steeds meer in beeld te komen. We zijn zo, druk bezig geweest met het huis dat we er niet eens bij stil staan hoe dichtbij het is.. Volgende week m'n pak passen en de jurk haalt ze vrijdag op.. :D

• #2.700
Rust nemen is niet mijn sterkste punt. Vandaag push gedaan, maar wel licht gehouden. Voelde het al in m'n schouder met alleen een stang benchen. :o beetje high rep meuk gedaan, niets logwaardig gezien ik m'n sets niet wil aanpassen in m'n notities. :D Morgen high rep meuk pull en dan benen. En dan volgende week de week starten met m'n normale sets.
Welkom! :D

• Like
Waarderingen: horn
Terug
Naar boven