- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Je staat naar de lens toegebogen, een neutrale, rechtopstaande houding is eerlijker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je staat naar de lens toegebogen, een neutrale, rechtopstaande houding is eerlijker.
Ja? Het is zoveel hoger dan de normale range dat je bijna een ernstig ongeluk met een motorfiets of zo verwacht dan een beetje trainen (zeg ik als leekCK komt volgens mij gewoon door de toegenomen massa en intensiteit. Iets wat verhoogd kan worden door spierschade.
)Ik schiet m'n foto's altijd op de meest optimale houding, dus wat dat betreft is het verschil wel te zien met foto's aan het einde in dezelfde stand..Je staat naar de lens toegebogen, een neutrale, rechtopstaande houding is eerlijker.

Was idd geen probleem. Zal vast te maken hebben met de snellere spiergroei en wellicht ook meer spierafbraak die je met AAS hebt. En uiteraard nog een stuk intenser trainen.Ja? Het is zoveel hoger dan de normale range dat je bijna een ernstig ongeluk met een motorfiets of zo verwacht dan een beetje trainen (zeg ik als leek)
Heb een extreem strakke planning de komende weken. Werken tot 4, 5 thuis, dan een opwarmmaaltijd en +-1u sporten, tussen 6 en 7 komt m'n vriendin en schoondaddy om tot 10 te klussen.Van alle woordkeuzes

Voor zover het goed kan gaan met iemand die sinds november niets anders doet dan klussen.
Het einde is in zicht, dus gaat wel prima verder. Beetje vermoeid op werk alleen.Ik hoop dan dat het snel klaar is, en netjesVoor zover het goed kan gaan met iemand die sinds november niets anders doet dan klussen.Het einde is in zicht, dus gaat wel prima verder. Beetje vermoeid op werk alleen.

Netjes is het al zeker! 2 kamers mooi gesaust, alles beneden in de voorstrijk. Alleen nog de hele benedenverdieping schilderen en sauzen en de laminaat leggen op de 1e verdieping. Nog een paar andere klusjes die morgen en volgende week door vakmannen gedaan worden.
Het is dat ik weet dat we over iets meer dan een maand klaar zijn..Goed bezig: trainen, klussen, werken, slapen, werken, klussen,....![]()
We weten ook elke keer wel weer wat leuks te bedenken waar weer een hoop extra tijd in zit. We gaan nu elke avond retehard aan de slag om binnen 2 weken al het schilderwerk beneden en alles wat gesaust kan worden te doen. Dan heb ik nog 2.5 week over om sierlijsten op de muur te fixen en de hele benedenverdieping te sauzen excl plafonds.
. Maar het is eindelijk zo ver!
Nu de leuke klusjes doen. Vriendin doet de grote schoonmaak en ik fix m'n elektronica en de meubels. Nu even een dag of twee rustig aan doen en dan weer volop sporten. M'n linker onderarm en schouder zijn echt zwaar overbelast van al dat sauzen de laatste tijd.
Spachtelputz van de muur af gebeukt en glad laten stucen, zo'n 100 liter aan lakken en sauzen er doorheen geramd, van 2 stopcontacten naar een stuk of 9001 ofzo. Al het houtwerk in RAL 9010 i.p.v. afwisselend RAL 9016/9010/mat donkerblauw en de plafonds ook i.p.v. 9016 en een of andere babypoepgroenbruine kleur die ze in de hal hadden.
Ook hier weer 2 stopcontacten extra en van 1.5 naar 1m hoog (behalve die ene op 10cm voor het elektrisch verstelbare bed). Ook een schakelaar met een touwtje er boven, niets zo handig als vanuit het bed het licht bedienen. We hebben alleen geen geld meer om deuren er in te plaatsen...
Na de bruiloft komen die er wel bij, de rail hangt al. Vloer lijkt hetzelfde, maar is het niet. Net een andere tint en geen springkussen meer door een dikke laag zwart beschimmelde vloerbedekking eronder.
. 146m aan lijsten in verstek gezaagd en gelijmd, daar ben ik behoorlijk wat avonden druk mee geweest. Verder dezelfde vloer op de benedenverdieping.
Gezien brandveiligheid enzo en de onhandige hoogte van 1.5m en maar 2 in een woonkamer besloten de lambrisering er af te halen om extra stopcontacten te plaatsen. Vervolgens valt al het spachtelputz er van af en moeten we het laten stucen. Dan loop je weer een paar stappen op het laminaat boven en betwijfel je toch hoe het gelegd is, kom je zwart beschimmelde vloerbedekking tegen.
Pas nu begint het steeds meer in beeld te komen. We zijn zo, druk bezig geweest met het huis dat we er niet eens bij stil staan hoe dichtbij het is.. Volgende week m'n pak passen en de jurk haalt ze vrijdag op..Ziet er allemaal deftig uit, wat een klus man! Klaar voor de grote dag?![]()

beetje high rep meuk gedaan, niets logwaardig gezien ik m'n sets niet wil aanpassen in m'n notities.
Morgen high rep meuk pull en dan benen. En dan volgende week de week starten met m'n normale sets. Welkom!