AndroidHealthClinic

Mutation, I will!!

Bezoekers in dit topic

binnenkort kan dat waarschijnlijk wel makkelijk aangezien ik vanaf volgende week 100 km dichterbij woon :D

WTF??? vertel :D ga je in utrecht wonen?
 

damn dude, eindelijk een stap in de bewoonde wereld. Ga je met je vriendin samenwonen?

Je bent iig ****ing dichtbij voortaan, als ik mn ov weer heb gaan we samen trainen :D
 
gister rust dagje, vandaag borst&triceps gepakt. 140kg 6x close grip gebencht, wel netjes al zeg ik het zelf :D Bench zal dus wel rond de 160kg zitten, zou alleen dikke zelfdestructie zijn om dat nu te doen met mijn schouders. Verder ook nogal last van mn elleboog aanhechting :o maar dat weerhoudt me niet om zwaar te trainen tbh.

Hoewel ik eigenlijk beter kan rusten morgen ga ik toch gewoon schouders, traps en buik pakken.
 
nice bro
wat doe je met voeding dan?
 
op trainingsdagen eet ik rond de 5000kcal, 400gr eiwitten.

Maar vind mn vetpercentage niet geweldig nu, zit liever rond 6-8%. Dus misschien dat ik kcal omlaag ga gooien.
 
deze week maar 3x getrained door de pijn in mn schouders. Had er 24/7 last van dus het was meer opgedwongen rust dan vrijwillig :D Ga zo wel eindelijk weer eens knallen. Lekker schouders, triceps en buik pakken. Na 2 daagjes low carb is zo'n high carb dag ook niet verkeerd verder, voel me gelijk 10x beter.
 
ff een update.

afgelopen week nogal slecht gegeten, veel junkfood snoep etc pfff. Wel gewoon hard getrained, en benen gaan ook weer de juiste kant op. 180kg x 6 gesquat. Dus deze week 200kg maar weer eens uittesten. Gewicht ligt rond de 95kg, maar ben wel wat bf aangekomen... dus ga komende 2 weken een beetje cutten voordat ik foto's ga maken.
 
Balen van je schouders man, verder wel goed bezig, sterk ook.
 
Balen van je schouders man, verder wel goed bezig, sterk ook.

yo kerel, leef jij nog :D

ja schouders is nog best k*t, al heb ik ze vandaag wel gepound met 22kg strikte side raises :eek: dus op zich ging het vandaag wel goed
 
ja ik ben ook weer net begonnen met bb. :p

Maar je bent nu dus aan het cutten? Heb je een pic?
 
ja ik ben ook weer net begonnen met bb. :p

Maar je bent nu dus aan het cutten? Heb je een pic?

nee ben half aan het cutten, half aan het bulken :D Want anders verlies ik imo te veel massa. Gewicht is rond de 94/95kg met single digit bf.
 
incline bench laatst 130x5 gedaan, dus kracht gaat lekker. Kan rond de 160kg flat benchen :)

verder gaat het fysiek gewijs wat minder, heb niet echt serieus kunnen cutten. Dus als ik foto's ga posten zal ik sowieso niet de droogste zijn... Maar ach, we zien het wel.
 
aardig wat spiermassa alweer terug, maar aardig ecto nog :mad:

Half maart 2012;
t0t1ra.jpg

Nu:
244pt9h.jpg
 
strong progression, je bent voorheen toch ook 100kg+ geweest of vergis ik me hierin?
 
strong progression, je bent voorheen toch ook 100kg+ geweest of vergis ik me hierin?

thanks, 103 kg geweest idd. Hoop daar volgend jaar eindelijk overheen te kunnen komen qua gewicht.
 
thanks, 103 kg geweest idd. Hoop daar volgend jaar eindelijk overheen te kunnen komen qua gewicht.
op welk bf stond je toen en wat is je doel nu hierin?
hoe kwam het dat je je motivaite kwijt was als ik vragen mag
 
Mooie progressie! Genoeg mensen die een moord doen voor zulke abs ;)
 
Back
Naar boven