- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met een 15x80 kan je toch wel hoger dan 1x95? of zie ik dat verkeerd?
Misschien ben ik de laatste weken wel als een speer vooruit gegaan
Maar ik denk persoonlijk dat ik gewoon wat meer gifted ben met hoge repranges met redelijke intensiteit, en dat m'n 1RM kracht wat minder is.Voel nu al dat het morgen geen benen trainen wordt. Als ik morgen wat voel aan m'n benen stop ik meteen, dan maar wat nodig core-werk doen en wat core werk ervoor in de plaats.
Klote man...
Hoop echt dat snel bijtrekt voor je.
Heb je er ook last van met leg press, leg extensions, lunges enzo?
Anders moet je die maar aanpakken, zodat je nog wel je benen kunt blijven trainen!
Nja wel lekker voor de hypertrofie,
Wat heb je met je benen aan de hand dan?
Een stekende pijn aan de zijkant van m'n bovenbeen, bij (ik denk) de aanhechting van de quadriceps. Als er druk op komt te staan dan voel ik de pijn zitten, maar als ik squat en te diep ga dan doet het toch wel redelijk zeer. Denk dat ik het gewoon goed verrekt heb ofzo.

met een 15x80 kan je toch wel hoger dan 1x95? of zie ik dat verkeerd?
Over een krap uurtje de sportschool maar is bezoeken 

Oke die formule klopt echt voor geen enkele lift van mij, 90kg mp en 145kg squat.Volgens de formule van Wendler kan ik 15x80x.0333+80= 120 kilo benchen. In my dreamsOver een krap uurtje de sportschool maar is bezoeken
En 207 kilo deadliftenOke die formule klopt echt voor geen enkele lift van mij, 90kg mp en 145kg squat.
Denk dus wel dat ik een geval apart ben, ook al weet ik niet of die formule normaal wel accuraat is.

Hehehe, zal je ff toelichting geven
Alles boven 10 reps is niet accuraat voor de formule
Zelf werkt ie voor mij het beste met 8 reps als max!
Alles daarboven geeft gewoon een onrealistische uitkomst zoals je al kan zien.
Komt doordat bij high reps (> 10 reps) ipv kracht meer spierconditie om de hoek komt kijken![]()

Nette training. Blijf onder de indruk van je repouts en sterke mp.

Weet nu al dat ik dit echt niet uit kan staan, maar ik ga me er netjes aan houden en mezelf kapot vervelen in de sportschool.