Miljow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
dus gewoon tot failure?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en waarom doe je dat niet bij elke set?Tot failure zou eigenlijk werkelijk een repout zijn, maar dat doe ik persoonlijk niet. Ik voel van mezelf goed aan of ik er nog een rep uit kan persen, en tot failure gaan op squatten/deadliften is niet echt aan te raden. Meestal werk ik zonder spotter bij MP en BP, dus daar ga ik ook niet tot failure. Bij de repouts is het goed genoeg als je gewoon hard je best doet om zoveel mogelijk reps te halen.

Lekkere training en zieke repout op de deadlift
Omdat het wendler 5/3/1 systeem nou eenmaal zo werkt![]()

Thanks! Vraagje aan jou Tim, omdat je ervaring hebt met Wendler. Hoe denk je over het omlaag gooien van calorien in de deloadweek? De extra calorien heb ik niet nodig om spier op te bouwen, want de prikkels die ik krijg in de deloadweek zijn als het goed is niet voldoende om spier af te breken. Als ik er deftige macro's op nahoud dan zal ik neem ik aan ook geen spier verliezen, en als ik twee dagen van te voren weer ga laden dan zit m'n kracht de eerste week van de komende cycle ook goed. Kortom, ik zal volgens mij redenering niks verliezen behalve vet.
Heb ik het bij het juiste eind, of doe ik er beter aan m'n calorien gedurende week hoog te houden?
Deze week rustig gehad met school, dus heb ik lekker wat gewerkt. De afgelopen drie dagen om 05:00 m'n bed uit om van 06:00 tot 15:00 te werken. Ook heb ik m'n dieet de afgelopen week ff lekker laten varen. Iets onder onderhoud gegeten, en vooral lekker gegeten. Niet op m'n macro's gelet dus. Ook even gestopt met creatine, in de hoop dat ik de stimulus daarvan weer lekker voel wanneer ik begin met cycle 2. M'n training van vandaag was dus na een week crappy diet (onder onderhoud) en zonder 'geladen' te zijn van de creatine. Omdat ik nu geen tijd meer heb om 4 deloadtraingen te doen heb ik vandaag ub gedaan, morgen lb. De vooruitgang van de afgelopen 4 weken was in m'n maxes goed merkbaar, zeker gezien omstandigheden (veel werken, crappy diet, geen creatine). Pr's zijn gevestigd. Here goes:

Thanks! Vraagje aan jou Tim, omdat je ervaring hebt met Wendler. Hoe denk je over het omlaag gooien van calorien in de deloadweek? De extra calorien heb ik niet nodig om spier op te bouwen, want de prikkels die ik krijg in de deloadweek zijn als het goed is niet voldoende om spier af te breken. Als ik er deftige macro's op nahoud dan zal ik neem ik aan ook geen spier verliezen, en als ik twee dagen van te voren weer ga laden dan zit m'n kracht de eerste week van de komende cycle ook goed. Kortom, ik zal volgens mij redenering niks verliezen behalve vet.
Heb ik het bij het juiste eind, of doe ik er beter aan m'n calorien gedurende week hoog te houden?

Nette training. Wat houdt cycle 2 precies in?
Zeker eens naar fysio gaan. Zo kan je niet blijven lopen hè man.

Pff deze man he! Jou repout gewichten zijn mijn 1RM zowat![]()
Dankje 
Nette training. Wat houdt cycle 2 precies in?
Zeker eens naar fysio gaan. Zo kan je niet blijven lopen hè man.
Gewoon de tweede cycle, elke cycle is 4 weken. 3 weken opbouwen, 1 deload. Begin nu met de tweede cycle dus![]()
Pff deze man he! Jou repout gewichten zijn mijn 1RM zowat

oké ik ga gelijk weer ontvolgen op deze manier
gewoon mij reactie volledig skippen![]()
Maar om op je reactie terug te komen, ik ga het denk ik voor de volgende cycle niet hanteren. Toch het idee dat m'n 1RM's beter waren geweest als ik goed had gegeten. Vind het toch jammer als ik wat misloop, nu ff maximaal bouwen. Stel dat ik nog is goed dik word, dan is het een ander verhaal hèhè.