Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

ik kan ze ook nemen en er niet naar kijken tot ik een bepaald gewicht heb bereikt. dan zet ik ze zeg maar naast elkaar:)
Dan zou ik het elke 2,5kg ofzo doen. Als je ze met paint oid naast elkaar plakt zie je zelf echt wel verschil dus werkt motiverend (eigen ervaring) maar het mooiste is natuurlijk de shirtjes waar je normaal gesproken voor je gevoel in zwom, strakker gaan zitten :D

Ik wil nog wel even kwijt dat je bouw gewoon normaal is dus je je echt nergens voor zou moeten schamen. Meeste mensen op straat die wat groter lijken zijn voornamelijk dikker en of dat nou is wat je wilt :p
Ik zie jou deze zomer in elk geval vrolijk in een T-shirtje rondlopen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
Dan zou ik het elke 2,5kg ofzo doen. Als je ze met paint oid naast elkaar plakt zie je zelf echt wel verschil dus werkt motiverend (eigen ervaring) maar het mooiste is natuurlijk de shirtjes waar je normaal gesproken voor je gevoel in zwom, strakker gaan zitten :D

Ik wil nog wel even kwijt dat je bouw gewoon normaal is dus je je echt nergens voor zou moeten schamen. Meeste mensen op straat die wat groter lijken zijn voornamelijk dikker en of dat nou is wat je wilt :p
Ik zie jou deze zomer in elk geval vrolijk in een T-shirtje rondlopen ;)

de vraag is natuurlijk of ik dan gegroeid ben of die shirt gekrompen zijn:p

Oww jeah, 70 kilo minimaal van de zomer, weet ik zeker.

Nice dat je de BOR er nog achteraan geknald hebt. Sowieso top dat je iig de training hebt gedaan op een k*tdag, na de training voel ik me altijd weer helemaal opgepomt. Yeah mofo's ik ben breder dan gisteren, ik ben sterker dan gisteren, come at me!! :D Mss een idee om het wat vroeger op de dag te doen wanneer dat kan? Ook denk ik dan altijd: zo dat zit er vast op, toch weer een belangrijk onderdeel er weer op zitten.

Wat ouders betreft: Je hebt ze niet voor het uitzoeken. Jouw ouders lijken me nog wel redelijk en begaan met je.
Weet je wat zij voor jeugd gehad hebben? Dan is ook beter te begrijpen hoe zij tegen jou aankijken. (al is daar achter komen, makkelijker gezegd dan gedaan, dat geef ik gelijk toe) Hoe meer je de ander begrijpt, hoe beter hij jou begrijpt, zo werkt het voor mij althans in de praktijk heb ik ontdekt.
Nja, ik ben ook geen psycholoog, maar ik herken echt wel wat van mezelf in je. Dat zal voor meer mensen hier gelden.
En mocht je wat aan dit soort praat hebben dan is het mooi meegenomen, zo niet... dan niet :D

Genoeg geluld, op naar de volgende training! :D

Laatst bewerkt:
  • #2.324
Nice dat je de BOR er nog achteraan geknald hebt. Sowieso top dat je iig de training hebt gedaan op een k*tdag, na de training voel ik me altijd weer helemaal opgepomt. Yeah mofo's ik ben breder dan gisteren, ik ben sterker dan gisteren, come at me!! :D Mss een idee om het wat vroeger op de dag te doen wanneer dat kan? Ook denk ik dan altijd: zo dat zit er vast op, toch weer een belangrijk onderdeel er weer op zitten.

Wat ouders betreft: Je hebt ze niet voor het uitzoeken. Jouw ouders lijken me nog wel redelijk en begaan met je.
Weet je wat zij voor jeugd gehad hebben? Dan is ook beter te begrijpen hoe zij tegen jou aankijken. (al is daar achter komen, makkelijker gezegd dan gedaan, dat geef ik gelijk toe) Hoe meer je de ander begrijpt, hoe beter hij jou begrijpt, zo werkt het voor mij althans in de praktijk heb ik ontdekt.
Nja, ik ben ook geen psycholoog, maar ik herken echt wel wat van mezelf in je. Dat zal voor meer mensen hier gelden.
En mocht je wat aan dit soort praat hebben dan is het mooi meegenomen, zo niet... dan niet :D

Genoeg geluld, op naar de volgende training! :D

thnx man. ik doe die trainingen al super vroeg in de ochtend:P vandaag was het 9 uur. maar voelt inderdaad goed, want dan heb ik het al gehad. vooral in mijn geval, als ik het later doe, dan bouwt er een bepaalde spanning op van: ik moet dat en dat nog doen.

Volgende training is woensdag weer:D

• #2.325
Training van vandaag (mede mogelijk gemaakt door Born Twitchy, dus bij deze eerst mijn dank aan hem;)):

Squat:
6 x 20
3 x 5 x 37,5 PR!:fire:
Techniek is nog steeds niet heel goed, maar BT heeft paar hele goede tips gegeven, dus moet langzamerhand goed komen.

BP:
10 x 10
7 x 20
3 x 5 x 35 !PR:fire:

DL:
5 x 20
1 x 5 x 60

vond het een hele goede training:D

Laatst bewerkt:
Vooruitgang, goedzo!

Training van vandaag (mede mogelijk gemaakt door Born Twitchy, dus bij deze eerst mijn dank aan hem;)):

Squat:
6 x 20
3 x 5 x 37,5
Techniek is nog steeds niet heel goed, maar BT heeft paar hele goede tips gegeven, dus moet langzamerhand goed komen.

BP:
10 x 10
7 x 20
3 x 5 x 35

DL:
5 x 20
1 x 5 x 60

vond het een hele goede training:D
Je vergeet 1 ding wat je op een internetforum ALTIJD moet doen:
PR!!! :fire: erachter zetten wanneer dit mag ;)

• #2.328
Je vergeet 1 ding wat je op een internetforum ALTIJD moet doen:
PR!!! :fire: erachter zetten wanneer dit mag ;)

Done:D

Staat alleen beetje lullig bij die gewichten:p

Vond het trouwens echt vet toen die man zei dat ik goed bezig was...gaf me wel een boost:D aardige mensen die daar werken.

goed dat je aan het trainen bent!

wat gaat er precies niet goed bij squat?
de diepte?
als je nu al op parallel komt gaat het heel goed, meestal lukt dat niet in het begin

succes met je volgende training(en)

Done:D

Staat alleen beetje lullig bij die gewichten:p

Vond het trouwens echt vet toen die man zei dat ik goed bezig was...gaf me wel een boost:D aardige mensen die daar werken.
Mooi toch en terecht!

Hij is op jongere leeftijd zelf roeier op hoog niveau geweest en een studie over sport gedaan aan een universiteit. Heeft ook mooie verhalen over dat hij in een gym in een oostblokland trainde waar het zoveel graden onder nul was dat je wel met een trui aan moest trainen en de barbell voorverwarmd moest worden met de brander omdat hij zo koud was, hij (uit principe) de enige niet-gebruiker was etc. Prachtig :D

de diepte?
als je nu al op parallel komt gaat het heel goed, meestal lukt dat niet in het begin

Diepte is weinig op aan te merken maar hij moet leren goed naar achteren te zitten wat in het begin lastig is. Heb hem vandaag een setje box-squats laten doen om hem dit gevoel meer mee te geven, daarna was de techniek meteen een stuk beter.
Hij squat sowieso al beter dan vrijwel iedereen in de gym als het op diepte en techniek aan komt ;)

• #2.333

de diepte?

Thnx.

De diepte een beetje, maar eerder dat ik eigenlijk beetje naar voren buig. knieen buigen ook af en toe naar binnen.

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Mooi toch en terecht!

Hij is op jongere leeftijd zelf roeier op hoog niveau geweest en een studie over sport gedaan aan een universiteit. Heeft ook mooie verhalen over dat hij in een gym in een oostblokland trainde waar het zoveel graden onder nul was dat je wel met een trui aan moest trainen en de barbell voorverwarmd moest worden met de brander omdat hij zo koud was, hij (uit principe) de enige niet-gebruiker was etc. Prachtig :D

haha...dat zijn verhalen idd:p

goed bezig man:)
Straks haal je mijn squats nog in :o
btw bruut filmpje hoor

Laatst bewerkt:
Doe je netjes! :thumb:
Mij heb je in de gym iig niet meer nodig ;)

Ik ben regelmatig in de buurt - gisteren nog ;)
...alleen geen tijd om te gaan trainen :(

Weet alleen niet of BT nog met me wil trainen - aangezien ik van alles uit m'n handen laat vallen :o
Maarre: neem de uitnodiging graag aan!
Of wacht ik nog héél even en gaan we dan meteen zwemmen? :eyebrow:
(hoppa: volgende doelstelling halen)

Terug
Naar boven