simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
lekker man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen weer een training![]()
en die verdomde presentatie.
Veel plezier morgen! Gaat goed komen. Geloof ik in.
thnx

Bedankt

Als dit de presentatie is voor 300 man... dan wil ik nog ff zeggen dat bij mij presentaties voor heel veel mensen (grote college zalen vol) beter en rustiger gaan dan voor maar 30 man. Dat werkt bij de meeste mensen trouwens zo, al lijkt het in begin juist veel enger.
Ik denk dat het komt omdat je 30 mensen wel allemaal in de gaten kunt houden en 300 mensen niet meer. Daardoor kun je niet meer proberen "de gedachten lezen" van zoveel mensen. Je moet je er aan overgeven en dat werkt rustgevend. Vergeet niet je hebt het al vaker gedaan!
Nou leuk en aardig allemaal, maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is:
Dat je geweldig goed op weg bent, echt super! En voor de presentatie succes!
hier komt die:

Net dan die training gehad toch noghier komt die:
squat:
8 x 20
5 x 30
5 x 35
3 x 5 x 37,5
pols en elleboog begonnen pijn te doen, onderrug deed pijn bij de laatste 3 sets eigenlijk (hoor ik het daar te voelen, of kan het aan de uitvoering liggen?
komt wel goed.
:d
ik heb het gemerkt. ik VOEL me iig wel stuk beter!
ja idd haha wennen. begin ook nu langzaam last te krijgen van blaren.Als je het in je spieren voelt is het oke, voel vaak ook me onderrug bij squat.
Pols en elleboog zijn mss nog wat stijfjes.komt wel goed.
jup.gebruik je losse olympia bar voor squatte dan kan ik het wel begrijpe
Hoewel ik veel lees op het forum toch deze log niet eerder gezien.
Net bijna alles doorgelezen (sorry baas, schrijf wel een uurtje verlof op), wat een verhaal.
Dacht steeds, dat gaat het toch niet worden...veel advies maar altijd smoesjes.
Maar nu ik aan het einde ben ga ik toch geloven dat 2011 het jaar van NewMe gaat worden!!! Klasse man...
Als ik alles op een rijtje zet kan ik me niet voorstellen dat je het niet gaat maken!
Goede studie en baan straks, mooi lijf, mooi wijf....happy days@!!!!!
Blijf posten, dan blijf ik lezen. En voor de zomer wel die pics posten met je 70KG!!!
OT:
Veel respect voor iedereen die met goede adviezen is gekomen. Voor DW en BT, klasbakken zijn jullie.
). 
dankje. presentatie was gelukkig niet in mn eentje en zo veel hoefde ik gelukkig niet te zeggen, maar ik hoop zo idd vooruit te blijven gaan. Wie weet ga ik mn doelen nog sneller halen dan ik had gedacht ookGoeie zaak
Je begint snel vooruit te gaan.
In 3 weekjes tijd ga je sporten en doet even een presentatie voor 300man.
Blijf zo doorgaan![]()

het gaat lekker zie ik!![]()
volgens mij vind iedereen het eng om te presenteren voor 300 man, iig ik wel
dus goed dat je dat ook gedaan hebt.

netjes, en helemaal leuk zo'n compliment te krijgen!![]()