Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

NewMe, Je bent gewoon ****ing goed bezig!

Morgen weer een training:D
en die verdomde presentatie.

Als dit de presentatie is voor 300 man... dan wil ik nog ff zeggen dat bij mij presentaties voor heel veel mensen (grote college zalen vol) beter en rustiger gaan dan voor maar 30 man. Dat werkt bij de meeste mensen trouwens zo, al lijkt het in begin juist veel enger.
Ik denk dat het komt omdat je 30 mensen wel allemaal in de gaten kunt houden en 300 mensen niet meer. Daardoor kun je niet meer proberen "de gedachten lezen" van zoveel mensen. Je moet je er aan overgeven en dat werkt rustgevend. Vergeet niet je hebt het al vaker gedaan!

Nou leuk en aardig allemaal, maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is:
Dat je geweldig goed op weg bent, echt super! En voor de presentatie succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.364
Veel plezier morgen! Gaat goed komen. Geloof ik in.

Dank je!
thnx:)
NewMe, Je bent gewoon ****ing goed bezig!
Bedankt:D
Als dit de presentatie is voor 300 man... dan wil ik nog ff zeggen dat bij mij presentaties voor heel veel mensen (grote college zalen vol) beter en rustiger gaan dan voor maar 30 man. Dat werkt bij de meeste mensen trouwens zo, al lijkt het in begin juist veel enger.
Ik denk dat het komt omdat je 30 mensen wel allemaal in de gaten kunt houden en 300 mensen niet meer. Daardoor kun je niet meer proberen "de gedachten lezen" van zoveel mensen. Je moet je er aan overgeven en dat werkt rustgevend. Vergeet niet je hebt het al vaker gedaan!

Nou leuk en aardig allemaal, maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is:
Dat je geweldig goed op weg bent, echt super! En voor de presentatie succes!

Thnx man.

Net dan die training gehad toch nog:D hier komt die:
squat:
8 x 20
5 x 30
5 x 35
3 x 5 x 37,5
pols en elleboog begonnen pijn te doen, onderrug deed pijn bij de laatste 3 sets eigenlijk (hoor ik het daar te voelen, of kan het aan de uitvoering liggen? ik was vandaag echter wel best zeker over de vorm, en ging diep genoeg. die 37,5 van de vorige keer met BT gehaald, waar ik wel trots op ben zo in mijn eentje.de volgende keer misschien omhoog met gewicht.

MP:
10 x 10
5 x 15
3 x 5 x 22,5

had wel moeite met de 22,5 kilo, haalde de laatste reps maar net

BOR:
10 x 10
5 x 15
5 x 20
3 x 5 x 25

Deze wil ik de volgende keer verhogen.

Al bij al ben ik zeker tevreden over de training, het werd aan het eind namelijk ook nog is best druk.

Leukste van de training was dat de eigenaar naar me toe kwam en vroeg of ik al eerder getraind had en dat hij vond dat ik de oefeningen goed uitvoerde. dus wel weer een boost eigenlijk:)

En nu op naar die presentatie...dwars door die 300 man heen:p

Laatst bewerkt:
netjes, en helemaal leuk zo'n compliment te krijgen! :thumbs:

Gaat goed :thumb:
Laat die 300 man maar weten dat jij kennis hebt over een bepaald onderwerp! :p

(goed) trainen = instant zelfvertrouwenboost!

We all are proud of you!!!

Net dan die training gehad toch nog:D hier komt die:
squat:
8 x 20
5 x 30
5 x 35
3 x 5 x 37,5
pols en elleboog begonnen pijn te doen, onderrug deed pijn bij de laatste 3 sets eigenlijk (hoor ik het daar te voelen, of kan het aan de uitvoering liggen?

Als je het in je spieren voelt is het oke, voel vaak ook me onderrug bij squat.
Pols en elleboog zijn mss nog wat stijfjes. :P komt wel goed.

gebruik je losse olympia bar voor squatte dan kan ik het wel begrijpe

Hoewel ik veel lees op het forum toch deze log niet eerder gezien.
Net bijna alles doorgelezen (sorry baas, schrijf wel een uurtje verlof op), wat een verhaal.

Dacht steeds, dat gaat het toch niet worden...veel advies maar altijd smoesjes.
Maar nu ik aan het einde ben ga ik toch geloven dat 2011 het jaar van NewMe gaat worden!!! Klasse man...

Als ik alles op een rijtje zet kan ik me niet voorstellen dat je het niet gaat maken!
Goede studie en baan straks, mooi lijf, mooi wijf....happy days@!!!!!

Blijf posten, dan blijf ik lezen. En voor de zomer wel die pics posten met je 70KG!!!

OT:
Veel respect voor iedereen die met goede adviezen is gekomen. Voor DW en BT, klasbakken zijn jullie.

Laatst bewerkt:
70 kg? dat kan in 2, 3 maandjes hoor.

• #2.374
woow, ik zeg het niet vaak, maar ik ben echt trots op mezelf. ook dat is weer achter de rug. gister avond was ik eigenlijk van plan om niet te gaan, maar toen dacht ik bijmezelf...neee, ik ga niet weer dit soort dingen vermijden. het is 2011 en we gaan er het maximale uithalen. zo gezegd, zo gedaan. vandaag ga ik heeeerlijk rusten...verdiend:D

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

:d

Goeie zaak :D
Je begint snel vooruit te gaan.
In 3 weekjes tijd ga je sporten en doet even een presentatie voor 300man.
Blijf zo doorgaan ;)

• #2.376
(goed) trainen = instant zelfvertrouwenboost!
ik heb het gemerkt. ik VOEL me iig wel stuk beter!

Thank you!
Als je het in je spieren voelt is het oke, voel vaak ook me onderrug bij squat.
Pols en elleboog zijn mss nog wat stijfjes. :P komt wel goed.
ja idd haha wennen. begin ook nu langzaam last te krijgen van blaren.
gebruik je losse olympia bar voor squatte dan kan ik het wel begrijpe
jup.
Hoewel ik veel lees op het forum toch deze log niet eerder gezien.
Net bijna alles doorgelezen (sorry baas, schrijf wel een uurtje verlof op), wat een verhaal.

Dacht steeds, dat gaat het toch niet worden...veel advies maar altijd smoesjes.
Maar nu ik aan het einde ben ga ik toch geloven dat 2011 het jaar van NewMe gaat worden!!! Klasse man...

Als ik alles op een rijtje zet kan ik me niet voorstellen dat je het niet gaat maken!
Goede studie en baan straks, mooi lijf, mooi wijf....happy days@!!!!!

Blijf posten, dan blijf ik lezen. En voor de zomer wel die pics posten met je 70KG!!!

OT:
Veel respect voor iedereen die met goede adviezen is gekomen. Voor DW en BT, klasbakken zijn jullie.

Bedankt! en ook bedankt sowieso voor het lezen (het is nog best veel:P).
Voor de zomer zullen die pics er sowieso komen:)

ik wil nog even stil staan bij het laatste en iedereen ook daarvoor bedanken idd. Voor de steun, tips en het vertrouwen. motiveert me enorm.
En DW en BT, ja geweldige mensen, weet niet hoe ik ze moet bedanken. Ik zal hun en de rest iig niet teleurstellen!

70 kg? dat kan in 2, 3 maandjes hoor.

hmm...is idd mogelijk. momenteel gaat het gewicht niet zo omhoog als ik zou willen. in de 2 weken trainen maar 0,4 kg. nu weeg ik 62,6. Er zit iig een stijgende lijn in en ik ga mn voeding nog beter plannen, dus hoop dat het wat sneller zal gaan.

het gaat lekker zie ik! :clap:
volgens mij vind iedereen het eng om te presenteren voor 300 man, iig ik wel :p
dus goed dat je dat ook gedaan hebt.

• #2.378
Goeie zaak :D
Je begint snel vooruit te gaan.
In 3 weekjes tijd ga je sporten en doet even een presentatie voor 300man.
Blijf zo doorgaan ;)
dankje. presentatie was gelukkig niet in mn eentje en zo veel hoefde ik gelukkig niet te zeggen, maar ik hoop zo idd vooruit te blijven gaan. Wie weet ga ik mn doelen nog sneller halen dan ik had gedacht ook:D

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

het gaat lekker zie ik! :clap:
volgens mij vind iedereen het eng om te presenteren voor 300 man, iig ik wel :p
dus goed dat je dat ook gedaan hebt.

haha, ja, ben blij dat ik dat heb gehad zeg. :p

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

netjes, en helemaal leuk zo'n compliment te krijgen! :thumbs:

is best leuk ja:D

Goed bezig man, ik heb het idee dat je vanaf nu gewoon echt van alles gaat overwinnen. :)

:o
Geen dank nodig. NewMe doet het zelf.

Terug
Naar boven