Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Gaat de goede kant op zo :) En nu volhouden :)
thnx.
Joh in de avond of ochtend maakt weinig uit.
Als je echt lekker in je training zit, zie je toch niemand meer om je heen.
Je bent goed op weg en nu door knallen.
Word een leuke zomer voor jou op deze manier ;)
Ik hoop het zo erg.
Lekker bezig, keep up the good work. Erg goed om te zien dat je je groove hebt gevonden.
Inspireert mij ook nog meer aan mijn doelen te werken :)
;)
Je voelt het zelf het beste, en de vorm is belangrijk natuurlijk. Maar let maar op, je kan een stuk meer tillen dan je nu denkt dat je kan!
Benieuwd hoe het over 3maanden gaat...
ik ben ook benieuwd eigenlijk:P

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Dude je post trainingen, goede shit!

haha...jup:D

• #2.282
Ik zie net dat ik allemaal blauwe plekken heb op mn schenen en knie omdat ik waarschijnlijk die stang bij de deadlift er langs heb gehaald. Had ik de eerste keer ook, maar was toen niet zo erg. volgende keer toch maar niet zo hard tegen mn benen aanduwen die stang :$

dit weekend trouwens gelogen tegen mn ouders dat ik met studiegenoten ging studeren omdat ik moet presenteren volgende week. voel me wel beetje schuldig.

Een beetje liegen voor je eigen bestwil is niet zo'n grote zonde hoor. Als je het je ouders gewoon eerlijk verteld hebben ze daar best begrip voor. :thumbs:

Zou gewoon eerlijk zijn en als ze dat niet accepteren is dat hun probleem.
Toont aan dat ze weinig respect voor je hebben.

Zou gewoon eerlijk zijn en als ze dat niet accepteren is dat hun probleem.
Toont aan dat ze weinig respect voor je hebben.

Ben ik het mee eens, ook al vertel ik ze de waarheid ook niet. Op lange termijn kun je flink in de knoop raken omdat je je werkelijke zelf niet durft te tonen aan je ouders. En omdat je blijft liegen voelt dat als verraad aan jezelf, niet alleen tegen je ouders. Ze zouden je moeten liefhebben zoals je bent, niet zoals ze willen dat je bent.

Ben ik het mee eens, ook al vertel ik ze de waarheid ook niet. Op lange termijn kun je flink in de knoop raken omdat je je werkelijke zelf niet durft te tonen aan je ouders. En omdat je blijft liegen voelt dat als verraad aan jezelf, niet alleen tegen je ouders. Ze zouden je moeten liefhebben zoals je bent, niet zoals ze willen dat je bent.

Precies.
Zou zelfs willen stellen dat het ook verraad naar jezelf toe is, liegen om goedkeuring te krijgen.

ik vind het wel k*t voor je man dat je moet liegen tege je ouders daar over.
ik zou gewoon eerlijk zijn man. want hoe vaker je liegt hoe meer schuld je gaat voelen.

als je ouders het niet accepteren dan vind ik dat ze een verkeerd beeld hebben van de situatie .?

maar in iedergeval ik zie dat je nog steeds lekker bezig bent (( op het schrapen over je schenen met dead lifte na :P ))

keep up the good work bro!

Dat iemand zo in de put kan zitten zeg, kan ik me niet voorstellen.

Als je veel zuipt, helpt dat niet met stappen?

• #2.289
ik vind het wel k*t voor je man dat je moet liegen tege je ouders daar over.
ik zou gewoon eerlijk zijn man. want hoe vaker je liegt hoe meer schuld je gaat voelen.

als je ouders het niet accepteren dan vind ik dat ze een verkeerd beeld hebben van de situatie .?

maar in iedergeval ik zie dat je nog steeds lekker bezig bent (( op het schrapen over je schenen met dead lifte na :P ))

keep up the good work bro!

ja idd...volgende keer ga ik gewoon eerlijk zeggen dat ik gewoon hier ga blijven een weekendje. maar ik had ook veel schoolwerk dit weekend en heel misschien komen er ook mensen morgen voor studie hierheen, dus 100% leugen was het niet, misschien 80%:P

En thnx:D

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Dat iemand zo in de put kan zitten zeg, kan ik me niet voorstellen.

Als je veel zuipt, helpt dat niet met stappen?

ik kan begrijpen dat je het je niet kan voorstellen, maar het zijn echt verschillende factoren die op een gegeven moment ertoe leiden.

Zuipen word ik juist rustig van:P en al het verdriet komt juist 10x zo erg naar boven (ervaring tot nu toe dan).

Ja zuipen versterkt je emoties idd...Dat is dan wel weer zo. Misschien ga ik wel commentaar krijgen van mensen. En misschien moet je het niet te serieus nemen, Ik wil het je ook niet aanraden als je makkelijk verslaaft raakt aan iets. Maar als je wat coke neemt stijgt je zelfvertrouwen ook flink. Dit is natuurlijk niet de oplossing, maar misschien kan het je helpen bij een bepaalde drempel?

Als je eenmaal wat gedaan hebt, denk je de andere keer van, was dat het nou? Dat ik me daar zo druk om heb gemaakt.

Ja zuipen versterkt je emoties idd...Dat is dan wel weer zo. Misschien ga ik wel commentaar krijgen van mensen. En misschien moet je het niet te serieus nemen, Ik wil het je ook niet aanraden als je makkelijk verslaaft raakt aan iets. Maar als je wat coke neemt stijgt je zelfvertrouwen ook flink. Dit is natuurlijk niet de oplossing, maar misschien kan het je helpen bij een bepaalde drempel?

Als je eenmaal wat gedaan hebt, denk je de andere keer van, was dat het nou? Dat ik me daar zo druk om heb gemaakt.

:roflol::tomato:

• #2.293

nee dankje:P

dan neem ik liever medicijnen. verslaving erbij kan ik niet gebruiken.

Wel zo verstandig dan.

En 1,80 en 64kilo is echt geen anorexia hoor! Gewoon door trainen!

sinds ik coke neem maak ik de gains van me leven !:o

Ga absoluut geen drugs gebruiken of aan de alcohol, juist degenen die psychisch in de knoop zitten, zijn extreem gevoelig om daar snel aan verslaafd aan te raken. Maar dat weet je wel :D

Alcohol heeft bij mij ook nauwelijks invloed. Van m'n 16e tot 18 deed het zelf helemaal niks, tenminste niet de manier van denken, ongeacht de flinke hoeveelheden op een lege maag. Lopen werd iets moeizamer, maar fietsen zelfs zonder handen aan het stuur ging dat nog goed, snap nog steeds niet hoe het gekund heeft.

Dat iemand zoiets niet kan snappen begrijp ik heel goed. Ik snapte dat ook nooit, misschien omdat ik het bij mijzelf keihard bleef ontkennen...

Sinds ik train en vreet als een malle maak ik de gains van me leven ;)

RESPECT MAN!
da je voor alles durft uit te komen!
echt waar, respect.. hoop voor je da je een goed meisje vindt!
en natuurlijk epic gained met je traininge!

Terug
Naar boven