- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm...is idd mogelijk. momenteel gaat het gewicht niet zo omhoog als ik zou willen. in de 2 weken trainen maar 0,4 kg. nu weeg ik 62,6. Er zit iig een stijgende lijn in en ik ga mn voeding nog beter plannen, dus hoop dat het wat sneller zal gaan.
Voeding is heel belangrijk en vooral ook dat je voluit gaat door de pijn heen met trainen.
Als je al stopt als een beetje zwaar word train je voor spek en bonen.
Je kan ook proberen echt op de BB manier te trainen ipv halve spiergroepen zoals je nu doet.
Dan spreek je veel meer spieren en spiervezels aan.
Als het niet niet snel gaat is er gewoon iets niet inorde.
Zeker in begin kan en hoort het enorm snel te gaan.
Bij mij kwam er laatst nog na meting in 3 weken en 5 dagen 2 kg vvm aan, moet jou ook zeker lukken dan, want ik ben al wat verder.
Maar dat is aan jou en degene die je helpen wat je zelf wilt he.
Die methode die je nu hanteert zal je ook op aankomen omdat je in begin simpelweg op bijna alles massa kan winnen, maar lijkt me niet de beste methode half trainen.

Beginner die wilt groeien = compounds.
Split komt wel wanneer hij meer gevorderd is. Kijk anders voor de grap naar verb wat die met 3 keer in de week fullbody bereikte.

Goed bezig man, ik heb het idee dat je vanaf nu gewoon echt van alles gaat overwinnen.![]()

Voeding is heel belangrijk en vooral ook dat je voluit gaat door de pijn heen met trainen.
Als je al stopt als een beetje zwaar word train je voor spek en bonen.
Je kan ook proberen echt op de BB manier te trainen ipv halve spiergroepen zoals je nu doet.
Dan spreek je veel meer spieren en spiervezels aan.
Als het niet niet snel gaat is er gewoon iets niet inorde.
Zeker in begin kan en hoort het enorm snel te gaan.
Bij mij kwam er laatst nog na meting in 3 weken en 5 dagen 2 kg vvm aan, moet jou ook zeker lukken dan, want ik ben al wat verder.
Maar dat is aan jou en degene die je helpen wat je zelf wilt he.
Die methode die je nu hanteert zal je ook op aankomen omdat je in begin simpelweg op bijna alles massa kan winnen, maar lijkt me niet de beste methode half trainen.

nou nou nou het is zo ver ik heb me log geopend
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/tempraments-log-265839/
daar is ie dan
...want daar werd iedere keer om gevraagd in dit log?
Over mijn trainingsschema heb ik eigenlijk niet te klagen. Vind het heerlijk zo eigenlijk.
Ik denk dat het aan mijn voeding ligt. Weet ik eigenlijk wel bijna zeker. ik ga vanaf morgen dagelijks opschrijven wat ik eet en kijken wat eruit komt.
Het gaat niet over wel of niet klagen, maar je doel bereiken, toch?
Ik hoop voor je dat je er succes mee hebt.
Voeding zo snel mogelijk inorde is zo zonde om kg's te laten liggen, juist omdat je de luxe hebt dat in begin zo snel kan gaan.
Precies. Eerst voeding in orde, dan kan ik pas zeggen of het eventueel aan de training ligt of niet.

hou je resultaten in de gaten 2 kg per maand moet makkelijk lukken de eerste maanden, dan zit je goed.
20kg op starting strength of een gerelateerd schema is ook goed mogelijk (ben zelf het bewijs) maar idd, heel veel bllijven eten. Ben wel benieuwd wat je nu op een dag eet.