XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Van brinta word je niet dik hoor.

Wel als je er teveel van neemt, maar dat geldt voor alles.

Brinta is een perfecte bron van koolhydraten.

Niks mis met die oats van xxl trouwens hoor, maar ik denk dat NewMe eerst in z'n kop alles op een rijtje moet hebben, dan komt de rest ook wel of dat nou met brinta of oats of chocomel is :)

Ga maar na, het zal de hoge pieken en de lage dalen in je gemoedstoestand laten afnemen (minder angstig laat voelen), maar de angsten (die voortkomen uit spanning, bijv deurbellen, rinkels, die angsten) zal het zeker niet verminderen, daar heb je andere medicatie voor nodig?

Maar ook deze rest vergeten:)

Ach, bedoel je het op die manier. Ja, het neemt de pieken weg en daardoor zou je makkelijker kunnen werken aan je angsten. Met die andere medicijnen bedoel jij kalmeringsmiddelen als Benzodiazepinen of Bètablokkers. Alleen met die middelen onderdruk je tijdelijk de angst, zonder die middelen blijft de angst gewoon bestaan.

Paroxetine gekregen. 10 mg.

Ik ga het vanaf vrijdag of zaterdag beginnen.

Iemand hier ervaringen mee? of er iets over te zeggen?

Wat heb ik je nou gezegd? niet naar vragen en zo min mogelijk over weten is beter voor je :p

Van brinta word je niet dik hoor.

Wel als je er teveel van neemt, maar dat geldt voor alles.

Brinta is een perfecte bron van koolhydraten.

Niks mis met die oats van xxl trouwens hoor, maar ik denk dat NewMe eerst in z'n kop alles op een rijtje moet hebben, dan komt de rest ook wel of dat nou met brinta of oats of chocomel is :)

Dat bedoel ik niet :), ik bedoel brinta wordt dik als je het mengt, BBO niet.

Dat bedoel ik niet :), ik bedoel brinta wordt dik als je het mengt, BBO niet.

Je hebt gelijk. Verkeerd gelezen (er zwerft hier namelijk nog behoorlijk wat broscience rond, dacht dat het weer zo'n onzinfeit was dat ontkracht moest worden) ;)

Ach, bedoel je het op die manier. Ja, het neemt de pieken weg en daardoor zou je makkelijker kunnen werken aan je angsten. Met die andere medicijnen bedoel jij kalmeringsmiddelen als Benzodiazepinen of Bètablokkers. Alleen met die middelen onderdruk je tijdelijk de angst, zonder die middelen blijft de angst gewoon bestaan.

Yep, :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.886
okay, de eerste 10 mg net naar binnen gewerkt. Vind het best spannend moet ik zeggen, hoop dat bijwerkingen uitblijven.

Merk je er al wat van? Of duurt het lang voor het begint te werken(niet ingelezen)

• #2.888
Merk je er al wat van? Of duurt het lang voor het begint te werken(niet ingelezen)

ik merk een paar bijwerkingen: veel plassen (ik denk dubbele van normaal, of iets meer zelfs), heel erg slaperig en heel veel gapen, misselijk soms, meer honger gevoel, een beetje duizelig af en toe, en veel minder snel klaarkomen (maar het lukt nog wel:p).

Al bij al vind ik het meevallen, had persoonlijk veel erger verwacht. Nu hopen dat de bijwerkingen afnemen en de werking begint:)

Hoe zit het met trainingen en eten verder afgelopen en komende week?

Meer honger gevoel is goed - bulk time!!

• #2.891
"hoop"?
Die 65kg ga je met gemak halen!
Begint dus al te werken ;)

gaat beter, eten gaat al beter, trainen gaat okay. En allbei gaan steeds beter. Hoop toch eindelijk die 65 kilo te halen.

vind het idd wel fijn dat als ik gegeten heb dat ik redelijk snel weer honger krijg.

Gaat de goede kant op :thumb: Mooi om te lezen. En blijf uit je comfort zone stappen en doorgroeien letterlijk en figuurlijk! :)

• #2.895
"hoop"?
Die 65kg ga je met gemak halen!
Begint dus al te werken ;)

De bijwerkingen verminderen merk ik:D ben ik echt blij mee. ze zijn er nog wel, maar nemen af.

Ik voel me ook iets rustiger, wat ik echt heel fijn vind. Maar echte werking merk ik nog niet, dus nog even afwachten:)

63,3 gisteren. ik weet, 1,7 kg is misschien niet veel, maar ik zou er heel blij mee zijn.

Gaat de goede kant op :thumb: Mooi om te lezen. En blijf uit je comfort zone stappen en doorgroeien letterlijk en figuurlijk! :)
thnx!

Mijn gewicht heeft zich in de laatste maanden als volgt ontwikkeld:
18 jan – 56,4 kilo
6 feb – 57,4 kilo
8 mrt – 58,6 kilo
10 apr – 60,2 kilo
10 mei – 61 kilo
7 juni – 62,3 kilo
5 juli - 63,3 kg
12 aug. - 63,8 kg
31 dec 2010 - 61,7
28 jan 2011 - 62,9
4 feb 2011 - 63,3 kg

Dat schiet niet echt op he, ook afgelopen 2maanden niets erbij? Zal je toch meer moeten eten man.

is newme te druk bezig met eten en trainen?
Is that the reason dat hij hier niet meer post?

Vraag je dat aan de topic-volgers of aan NewMe? :P
In elk geval ben ik ook wel nieuwsgierig hoe het met je gaat NewMe..?? Al enige positieve effecten van je ssri's?

• #2.899

druk met trainen, eten, werken, studeren enz.;)
Vraag je dat aan de topic-volgers of aan NewMe? :P
In elk geval ben ik ook wel nieuwsgierig hoe het met je gaat NewMe..?? Al enige positieve effecten van je ssri's?
Ik durf niet echt te zeggen of ze werken of niet (wil niet te vroeg juichen:o), maar heb het idee dat ik emotioneel stabieler ben en toch minder stress en minder bang ben. Kan placebo effect zijn, maar kan ook de werking van het medicijn zijn. Dus nog even afwachten en kijken hoe het gaat.

Alles gaat wel de goede kant op kan ik zeggen. Ik hou me best goed bezig met mijn doelen de laatste 2 weken.

placebo effect of de werking van het medicijn, maakt het uit?

goed bezig verder, keep it up!

Terug
Naar boven