Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank jullieBeter man, gefeliciteerd!
Al een idee in welk deel je gaat wonen?
en ik heb eigenlijk geeen idee welk deel ik ga wonen. Ik ben totaal niet bekend Amsterdam. Het wordt iig een studenten kamertje
Dank jullieen ik heb eigenlijk geeen idee welk deel ik ga wonen. Ik ben totaal niet bekend Amsterdam. Het wordt iig een studenten kamertje met zoveel mogelijk vrouwelijke huisgenootjes
![]()
haha preciesIk heb ff wat voor je gefixed. En Gefeliciteerd! Nu wordt het serieus tijd om jezelf te ontwikkelen! (Als in kom op he!)
zoveel mogelijk leuke vrouwelijke huisgenootjes
Dit heeft me zoveeel motivatie gegeven. Ik ga hard eten en trainen tot septembber
en daarna ook natuurlijk
geneeskunde, ik was al 2 jaar aan het wachten. En van dat nken: Ik heb nog een lange weg te gaan, maar het studentenleven maakt het wel makkelijker idd.studentenkamer dat beloofd wat, elk weekend helemaal scheel nken.
wat voor opleiding ga je doen?
studentenkamer dat beloofd wat, elk weekend helemaal scheel nken.
wat voor opleiding ga je doen?
. Succes man.Ben idd geen student moet het doen met de verhalen, en op dat andere ga ik niet inJij bent duidelijk geen student of doet alleen lelijke wijven.
)Nette training. Alleen vraag ik me af of het nuttig is om 2x bijna identiek te rowen? Kan je niet beter close grip seated cable rows doen i.p.v. de dumbbell rows? (Je kan ook nog makkelijk wat cheaten als je armen falen voor wat negatives te doen)

Ik denk dat als je begint het belangrijker is DAT je wat doet. Spieren en pezen laten wennen aan geregelde (zware) belasting en binnenkort een goed schema maken voor in de sportschool
Ben je al minder zenuwachtig om naar de gym te gaan?

Je bent sowieso nog niet toe aan een vriendin. Een chick gaat niks veranderen, ontmaagding gaat niks veranderen, een ander lichaam gaat niks veranderen. Je moet echt leren jezelf te accepteren en van jezelf te houden. Realiseren dat het geen **** uit maakt wat anderen van je denken en dat het ENIGE dat telt is wat je van jezelf vind.
Jup, true. Ik zou mezelf en haar gek maken. En idd, ik moet mezelf accepteren zoals ik ben, en vooral van mezelf gaan houden. En ook accepteren dat ik gewoon ben wie ik ben, klaar, het enige wat ik kan doen is het beste uit mezelf halen (door training, kledingstyle, gedrag, verzorging enzo). Maargoed, makkelijker gezegd dan gedaan.Je bent sowieso nog niet toe aan een vriendin. Een chick gaat niks veranderen, ontmaagding gaat niks veranderen, een ander lichaam gaat niks veranderen. Je moet echt leren jezelf te accepteren en van jezelf te houden. Realiseren dat het geen **** uit maakt wat anderen van je denken en dat het ENIGE dat telt is wat je van jezelf vind.
Ik denk dat het in mijn geval belangrijker is dat ik gewoon van het woord mager af ben (zit natuurlijk ook deels in mijn hoofd). En BB is daar toch het medicijn voorBB is dan wel een probleem eigenlijk. Je kijkt hierdoor rationeler naar je lichaamsbouw en concludeert dat je er helemaal niet goed uit ziet en je nog lang je potentieel niet hebt bereikt, terwijl anderen in de illusie leven dat ze er goed/gespierd/sexy uitzien.

idd, die gedachte probeer ik ook vast te houden. Ik ben er mee bezig en doe mn best!! meer kan ik niet doen, en als ik dit volhoud hoop ik toch volgend jaar over het strand te lopen (misschien met een leuke meid aan mn zijJe moet maar zo zien, Je doet er nu wat aan dat is beter dan zielig thuis lopen zitten.
Als je echt een beest wilt worden dan word je dat ook! Je moet gewoon volhouden.
)BB is dan wel een probleem eigenlijk. Je kijkt hierdoor rationeler naar je lichaamsbouw en concludeert dat je er helemaal niet goed uit ziet en je nog lang je potentieel niet hebt bereikt, terwijl anderen in de illusie leven dat ze er goed/gespierd/sexy uitzien.
Nujah; ikzelf hou dit soort zaken voor mezelf (en werk hier aan zonder aanstellerij). Tegenover anderen straal ik gewoon veel zelfvertrouwen uit en toon tevredenheid van mezelf.
En idd, gewoon IETS DOEN, is beter dan niets. Ik heb gisteren ook maar 2 oefeningen kunnen doen omdat ik een eindje te laat ben toegekomen. Who cares? Ik heb tenminste een PR gezet op deze 2 oef!
Een voorbeeld: Ik was gister weer naar de stad, gewoon om weer is tegen mijn angsten in te gaan. Ging op zich goed, maar elke keer als ik een leuk meisje zie, word ik daar gewoon soort van somber van. Er gaan dan gedachten door me heen van: ''zij vinden jou toch niet leuk'', ''je zult ze nooit krijgen'', ''je ziet er niet uit'', ''deze meisjes zijn onbereikbaar voor jou'' enzovoort. Door die gedachten word ik echt depri. Maar ik denk dat die gedachten zullen verdwijnen zodra ik mijn eerste vriendin heb. Dan heb ik namelijk sterk bewijs tegen die negatieve gedachten dat ze niet kloppen.
Maargoed, Ik ga vooruit, en zal nu door blijven gaan ook![]()