Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Beter man, gefeliciteerd!
Al een idee in welk deel je gaat wonen?

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie:D en ik heb eigenlijk geeen idee welk deel ik ga wonen. Ik ben totaal niet bekend Amsterdam. Het wordt iig een studenten kamertje met zoveel mogelijk vrouwelijke huisgenootjes:)

Ik heb ff wat voor je gefixed. En Gefeliciteerd! Nu wordt het serieus tijd om jezelf te ontwikkelen! (Als in kom op he!)

Ik heb ff wat voor je gefixed. En Gefeliciteerd! Nu wordt het serieus tijd om jezelf te ontwikkelen! (Als in kom op he!)
haha precies:D zoveel mogelijk leuke vrouwelijke huisgenootjes:) Dit heeft me zoveeel motivatie gegeven. Ik ga hard eten en trainen tot septembber:D en daarna ook natuurlijk:P

Laatst bewerkt:
studentenkamer dat beloofd wat, elk weekend helemaal scheel nken.
wat voor opleiding ga je doen?

geneeskunde, ik was al 2 jaar aan het wachten. En van dat nken: Ik heb nog een lange weg te gaan, maar het studentenleven maakt het wel makkelijker idd.

Jij bent duidelijk geen student of doet alleen lelijke wijven.

Gefeliciteerd met je kamer. Echt knap dat je dat hele verhaal over jezelf opgeschreven hebt. Dat is toch een moeilijke, maar hele belangrijke stap. Met goede training, veel eten en genoeg rust komt het wel in orde met je lichaam en dan zal het zelfvertrouwen even later ook wel snor zitten :). Succes man.

Rug & Biceps

Wide grip row
12 x 18 kg
10 x 22,5
8 x 27
6 x 27

Cable Pulldown
12 x 18 kg
10 x 22,5
8 x 27
6 x 27

Bent-over row
12 x 5,5 kg (per hand)
10 x 7
8 x 7
8 x 7

Dumbbell curl
10 x 4,5 kg per hand
10 x 5,5
10 x 5,5
8 x 5,5

Peacher curl
5 x 5,5 kg per hand
5 x 5,5

Nette training. Alleen vraag ik me af of het nuttig is om 2x bijna identiek te rowen? Kan je niet beter close grip seated cable rows doen i.p.v. de dumbbell rows? (Je kan ook nog makkelijk wat cheaten als je armen falen voor wat negatives te doen ;))

Laatst bewerkt:
Ik denk dat als je begint het belangrijker is DAT je wat doet. Spieren en pezen laten wennen aan geregelde (zware) belasting en binnenkort een goed schema maken voor in de sportschool :)

Ben je al minder zenuwachtig om naar de gym te gaan?

Ik denk dat als je begint het belangrijker is DAT je wat doet. Spieren en pezen laten wennen aan geregelde (zware) belasting en binnenkort een goed schema maken voor in de sportschool :)

Ben je al minder zenuwachtig om naar de gym te gaan?

Precies! Ik pak nu ook pussyweights maar ik groei er blijkbaar wel op en heb er moeite mee die gewichten te pakken. In het begin had ik zoiets van, ik MOET zwaar gaan, maar dat demotiveerde mij heel erg, omdat ik die gewichten gewoon niet aankon. Nu heb ik geleerd dat de sleutel tot succes vooral VOLHOUDEN is. De gewichten zullen vanzelf wel toenemen.

Minder zenuwachtig ben ik niet echt, maar ik WIL EN MOET veranderen, dus er is gewoon geen optie. Sinds januari ben ik al in principe heel erg vooruit gegaan en kleed me bijv. toch wat gewaagder en ben toch ietsje minder onzeker geworden. Ik zie het als een volgende stap, die een super groot stuk van mijn onzekerheid zal afhakken.

Het zit allemaal in mijn hoofd, EEN EN AL negativiteit. Het is echter heel moeilijk om dat om te zetten in positieve gedachten. Ik ben gewoon gewend om heel vaak negatieve opmerkingen/gedachten naar mij zelf te gooien en constant naar het verleden te kijken of veel te ver in de toekomst (met een negatief toekomstbeeld).

Een voorbeeld: Ik was gister weer naar de stad, gewoon om weer is tegen mijn angsten in te gaan. Ging op zich goed, maar elke keer als ik een leuk meisje zie, word ik daar gewoon soort van somber van. Er gaan dan gedachten door me heen van: ''zij vinden jou toch niet leuk'', ''je zult ze nooit krijgen'', ''je ziet er niet uit'', ''deze meisjes zijn onbereikbaar voor jou'' enzovoort. Door die gedachten word ik echt depri. Maar ik denk dat die gedachten zullen verdwijnen zodra ik mijn eerste vriendin heb. Dan heb ik namelijk sterk bewijs tegen die negatieve gedachten dat ze niet kloppen.

Maargoed, Ik ga vooruit, en zal nu door blijven gaan ook:)

Je bent sowieso nog niet toe aan een vriendin. Een chick gaat niks veranderen, ontmaagding gaat niks veranderen, een ander lichaam gaat niks veranderen. Je moet echt leren jezelf te accepteren en van jezelf te houden. Realiseren dat het geen **** uit maakt wat anderen van je denken en dat het ENIGE dat telt is wat je van jezelf vind.

Je bent sowieso nog niet toe aan een vriendin. Een chick gaat niks veranderen, ontmaagding gaat niks veranderen, een ander lichaam gaat niks veranderen. Je moet echt leren jezelf te accepteren en van jezelf te houden. Realiseren dat het geen **** uit maakt wat anderen van je denken en dat het ENIGE dat telt is wat je van jezelf vind.

BB is dan wel een probleem eigenlijk. Je kijkt hierdoor rationeler naar je lichaamsbouw en concludeert dat je er helemaal niet goed uit ziet en je nog lang je potentieel niet hebt bereikt, terwijl anderen in de illusie leven dat ze er goed/gespierd/sexy uitzien.

Nujah; ikzelf hou dit soort zaken voor mezelf (en werk hier aan zonder aanstellerij). Tegenover anderen straal ik gewoon veel zelfvertrouwen uit en toon tevredenheid van mezelf.

En idd, gewoon IETS DOEN, is beter dan niets. Ik heb gisteren ook maar 2 oefeningen kunnen doen omdat ik een eindje te laat ben toegekomen. Who cares? Ik heb tenminste een PR gezet op deze 2 oef!

Laatst bewerkt:
Jup, true. Ik zou mezelf en haar gek maken. En idd, ik moet mezelf accepteren zoals ik ben, en vooral van mezelf gaan houden. En ook accepteren dat ik gewoon ben wie ik ben, klaar, het enige wat ik kan doen is het beste uit mezelf halen (door training, kledingstyle, gedrag, verzorging enzo). Maargoed, makkelijker gezegd dan gedaan.

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

BB is dan wel een probleem eigenlijk. Je kijkt hierdoor rationeler naar je lichaamsbouw en concludeert dat je er helemaal niet goed uit ziet en je nog lang je potentieel niet hebt bereikt, terwijl anderen in de illusie leven dat ze er goed/gespierd/sexy uitzien.
Ik denk dat het in mijn geval belangrijker is dat ik gewoon van het woord mager af ben (zit natuurlijk ook deels in mijn hoofd). En BB is daar toch het medicijn voor:)

Je moet maar zo zien, Je doet er nu wat aan dat is beter dan zielig thuis lopen zitten.
Als je echt een beest wilt worden dan word je dat ook! Je moet gewoon volhouden.

Je moet maar zo zien, Je doet er nu wat aan dat is beter dan zielig thuis lopen zitten.
Als je echt een beest wilt worden dan word je dat ook! Je moet gewoon volhouden.
idd, die gedachte probeer ik ook vast te houden. Ik ben er mee bezig en doe mn best!! meer kan ik niet doen, en als ik dit volhoud hoop ik toch volgend jaar over het strand te lopen (misschien met een leuke meid aan mn zij:o)

Nujah; ikzelf hou dit soort zaken voor mezelf (en werk hier aan zonder aanstellerij). Tegenover anderen straal ik gewoon veel zelfvertrouwen uit en toon tevredenheid van mezelf.

En idd, gewoon IETS DOEN, is beter dan niets. Ik heb gisteren ook maar 2 oefeningen kunnen doen omdat ik een eindje te laat ben toegekomen. Who cares? Ik heb tenminste een PR gezet op deze 2 oef!

rationeel? BB's van 100kg die BB's van 80-90kg als "ecto's?" beschouwen? BB's denken ver van rationeel imo.

Het is ook moeilijk om rationeel een lichaam te beoordelen, de 1 vind een six pack het einde, de ander wil grote poten hebben en maakt een dikke buik niks uit.

Laatst bewerkt:
Een voorbeeld: Ik was gister weer naar de stad, gewoon om weer is tegen mijn angsten in te gaan. Ging op zich goed, maar elke keer als ik een leuk meisje zie, word ik daar gewoon soort van somber van. Er gaan dan gedachten door me heen van: ''zij vinden jou toch niet leuk'', ''je zult ze nooit krijgen'', ''je ziet er niet uit'', ''deze meisjes zijn onbereikbaar voor jou'' enzovoort. Door die gedachten word ik echt depri. Maar ik denk dat die gedachten zullen verdwijnen zodra ik mijn eerste vriendin heb. Dan heb ik namelijk sterk bewijs tegen die negatieve gedachten dat ze niet kloppen.

Maargoed, Ik ga vooruit, en zal nu door blijven gaan ook:)

Ik was ook altijd nogal onzeker, en voor BB woog ik 62 kilo (eerder nog lichter, weet nog wel dat ik blij was dat ik de 60-zone had bereikt!).

Als jij er 100% ervoor gaat, dan ga je je ongetwijfeld beter in je vel voelen door o.a. de progressie die je boekt. Je zult trots zijn op jezelf en dat blink je dan ook automatisch uit. Je zult merken dat je aanwezigheid als positief wordt benaderd als je zo doorgaat :)

Enne...elke keer als er een negatieve gedachte te komen komt over jezelf, overschrijf je dat met een positieve gedachte. Klinkt stom, maar het werkt wel.

Houdt je trouwens ook een log van je training bij? Dan kun je zelf zien dat je progressie boekt, dat werkt ook best motiverend.

Terug
Naar boven