Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha interessant, ik heb zelf al heel wat PUA boeken gelezen.
Maar jij hebt je er ook aardig in verdiept als ik het zo zie hoe je een neg uitlegt (heb exact hetzelfde in een boek gelezen)
Durf het niet met zekerheid te zeggen heb er al zoveel gelezen.Gheghe, ja ik had een keer zo'n "we hebben niet genoeg coïtus bui" met een maat van me, maar aangezien we allebei hetero zijn kwamen we op pua uit lol. Goeie tijden. Ben wel nieuwsgierig met welk boek je bedoelt?
@ NewMe: Neem deze post eens door. Vooral t eerste filmpje.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/inner-game-248748/index2.html#post5015841

Durf het niet met zekerheid te zeggen heb er al zoveel gelezen.
Mystery Method? of The anti-manifesto?
Kan zo nog wel ff doorgaan![]()

Mwa Mystery Method is leuk om mee te beginnen. Anti-Manifesto als je al wat verder bent dan heb je ook nog van John Alexander - How to became an alpha male en de Follow up game of Dharam- Nice guyHeb meer internet afgestruind dan echt boeken gelezen. Mystery Method heb ik wel van gehoord, al ben ik wel van mening dat Mystery gehyped is. Wel goeie know-how tho. Anti-Manifesto maar eens googlen dan![]()
Mooie uitleg van een neg idd - als je het zo 'gebruikt' zal het wel goed gaan...
en ik heb weer wel geleerd van de avond. Het volgende gaat eigenlijk fout:
gisteravond uitgegaan: weer niks. geen meisjes aangesproken of mee gedanst.
Was eigenlijk geen moment onzeker over mn lichaam, af en toe wel over mijn uiterlijk.
dit keer ben ik echter niet meteen depri enzo erover (brengt me toch niks), ik zie het zo: opgeven is geen optie, dus volgende keer (volgende week waarschijnlijk) gewoon weer proberen. ik ga de laatste tijd steeds vaker uit iig, wat een verbetering op zich isen ik heb weer wel geleerd van de avond. Het volgende gaat eigenlijk fout:
- FEAR OF REJECTION!
- Biggest issue: geen ervaring, hiermee bedoel ik, ik heb het nog nooit gedaan, dus ik weet niet hoe en wat ongeveer. Dat is natuurlijk iets waar ik zelf achter moet komen, dus enige oplossing, gewoon doen
ik heb nog nooit zo sterk het gevoel gehad van: het gaat wel goed komen met mij. waar een wil is, is een weg.

heb je "never back down" al gezien? ik vond het wel een aardige film, beetje cliché, maar geeft misschien wat motivatie voor het trainen ed"She's out of my league" staat op mijn pc, maar heb nog geen tijd gehad om hem te bekijken. Ga ik van de week zeker doen![]()
Kerel,
dit moet je niet zo serieus nemen. Kijk het is gewoon zo dat als jongens single zijn en op stap gaan ze 90% voor de chicks gaan. ik ken echt geen jongen die uitgaat om even lekker te dansen xD. Bij de meiden is het wat anders, die gaan uit om plezier te hebben, lekker te dansen. Maar in bed belanden met een jongen is niet prioriteit nr 1. Hierdoor is het al logisch dat je snel af word gewezen.
Stel je ziet een mooie dame, maar ze heeft eigenlijk een vriend die thuis zit te slapen en die avond hebben al 10 jongens haar aangesproken. Ze lijkt je erg leuk dus je loopt op haar af en wilt een gesprek beginnen. Zij denkt gelijk: oh nee niet weer zo een! en reject je gelijk. Het heeft dus erg te maken wat het meisje wil, lekker stappen of echt een one night stand. En natuurlijk zijn veel meiden ook kieskeurig. Ga ervan uit dat de eerste 10 meiden die je aanspreek 7-8 je gaan rejecten. Dat is heel normaal.
Maar jah als je het heel rustig aanpakt. Een beetje leuke oogcontact en ze lacht naar je kun je het langzaam opbouwen, en dan weet je wel zeker dat ze geïnteresseerd is.
Dat afgewezen worden moet je je echt niet druk om maken en hoort er dik bij. Good luck with the hunt!![]()
ga je al naar de sportschool trouwens? en ga je gomad toepassen?
Groeten!![]()
punt is wel, ik heb die angst zelfs bij meisjes die ik niet eens leuk vind zeg maar
zelfs die durf ik niet aan te spreken. maar goed, ik ben van mening, oefening baart kunst. 
Waar kom je vandaan newme?
ga wel keertje mee stappen

heb je "never back down" al gezien? ik vond het wel een aardige film, beetje cliché, maar geeft misschien wat motivatie voor het trainen ed

"mag ik je een compliment geven of denk je dan meteen dat ik je probeer te versieren?" vond ik wel een geinige die ik naar mijn hoofd kreeg. Zag wel dat het spontaan kwam, en niet als foute openingszin ingestudeerd was (of hij was goed in instuderen).
dat weeg ik nu nog steeds ja.*Aan openingszin woordenboek toevoegt.*
@NewMe
Vergeef me dat ik niet alles heb gelezen, maar weeg je nog 63, of is dat niet up-to-date.
ja ik snappunt is wel, ik heb die angst zelfs bij meisjes die ik niet eens leuk vind zeg maar
zelfs die durf ik niet aan te spreken. maar goed, ik ben van mening, oefening baart kunst.
Oow trouwens, ik ga in september/oktober sportschool opzoeken en waarschijnlijk gomad toepassen inderdaad (moet me er nog even goed in verdiepen).![]()

Oow trouwens, ik ga in september/oktober sportschool opzoeken en waarschijnlijk gomad toepassen inderdaad (moet me er nog even goed in verdiepen).![]()
Mooi gesproken ijzerbroeder
Nee. Een neg is kort voor negative-hit. Je zegt hiermee iets in een vaak grappige manier over een "tekortkoming" van een vrouw. Oftewel, dat ze niet volmaak is (wat 95% van de kerels wel vind van een lekker wijf). Een neg is niet een belediging en is niet bedoeld om gemeen te zijn. T is ook geen magische spreuk die de vrouwen aan je voeten brengt, maar t werkt wel voor een leuke conversatieMet een neg vermorzel je t zogenaamde "bitchshield" waar je eerst doorheen moet. Je brengt een vrouw een beetje in de war, maar niet op een negatieve manier. Ze verwachten het niet, en daarom ben je al anders dan die 95%. Negs kan je ook gebruiken om het zelfperspectief van vrouwen wat bij te stellen als ze een beetje te vol van zichzelf zijn.
Een neg heeft verschillende redenen om te werken:
Omdat mooie vrouwen gewend zijn dat ze aanbeden worden verwart het ze. Het duwt ze uit balans zegmaar. Ze worden nieuwsgierig naar je (waarom valt deze jongen niet als een blok voor mij? Waarom hebben mijn looks hem niet meteen ingepakt? Waarom gedraagt deze jongen zich niet als alle andere AFC's?). T laat dr ook weten dat je niet zomaar op uiterlijk alleen afgaat en dat ze wat meer uit de kast zal moeten halen om met jou mee naar huis te mogen (bij wijze van).
Had hier gister nog even over na lopen denken terwijl ik onderweg was en toen ik terug op de camping was zei ik tegen een best mooie meid die ik nooit verder had aangesproken: "Waarom ga je niet aan krachttraining doen? Je hebt een smalle taille, volgens mij kan je na 2 jaar trainen zo op een tijdschrift. Je bent sexy, maar na twee jaar trainen echt dodelijk sexy."
Dit was een meid die ik wel eens had zien zitten in t cafe en altijd kerels om dr heen heeft hangen. Je had dr gezicht moeten zien toen ik het zeiDe rest van de avond heeft ze braaf lief gezwaaid elke keer dat ze langs liep waar ik met een maat een film aan het kijken was
Jep. Slechte neg is trouwens dit: "Je bent dik en vet en vadsig maar met je kleding valt dat niet erg op."![]()

Dankje!Ik vind het echt ongeloofelijk supercool dat je dit allemaal aan ons durft te vertellen.
Ik ben ook onzeker, alleen heb ik dit juist meer in de winter dan in de zomer.
Lange broeken vind ik vreselijk, dan heb ik echt van die kippenpootjes haha.
Maar ikzelf ben ook niet de zwaarste.
Ben 15 jaar, 1.78 lang en weeg 58,5.
Hetgene waarbij mijn onzekerheid op zijn grootst is, is gaan zwemmen.
Ik heb ook het gevoel dat iedereen me aanstaart, omdat ik dun ben.
Maar ik ben 2 weken geleden begonnen met trainen en ik voel me veel zelfverzekerder.

Alleen negs gebruiken zonder de 'game' te snappen kom je ook niet ver hoor.Haha hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik lag echt dubbel bij Bitchshield
Voorbeelden van goede negs?